Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:13

JoskaH schreef:
SavannahNx schreef:
Ik ben in tweestrijd of ik mijn onderste navelpiercing eruit moet halen.. Ik heb een gewone, dus boven de navel en ook 1 aan de onderkant maar die is een jaar geleden gezet en nog steeds vervelend aan het doen. Plus dat ik geen high waist broeken meer aankan omdat ie dan ontzettend boos word (de piercing :+ ) dus ik ben in tweestrijd. Hij is wel heel mooi, en het heeft me geld gekost...

Hahaha, zie nu een schreeuwende piercing voor me, en een gulp die maar heel gauw openschiet, die is bang voor hem :+

Maar snap zeker de overweging, lastig hoor. High waist zit weer zo lekker, maar dit is een stuk minder fijn. Kun je misschien high waist broeken vinden die er precies onder uitkomen? Of een zachte stof aan de voorkant oid? Misschien een iets wijdere bij de taille nemen, zodat hij eroverheen 'zweeft'?

Hahaha gulp schiet er indd van open :')
Nee, nou dit is dus t mooie :') Mijn navel was eigenlijk niet geschikt voor deze piercing omdat je navel dan aan de onderkant ook een soort "afdakje" moest hebben. Mijne heeft dat niet dus hij zit gewoon door de huid. Beetje voor te stellen als een piercing door je armvet :') En daardoor kunnen broeken er eigenlijk niet onder want hij zit heel laag. De kans van slagen van de piercing was dan ook maar 30% qua genezing. Dat is wel gelukt, maar als er iets tegenaan zit ofzo komt er weer prut uit en doet t zeer...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:15

JoskaH schreef:
Gaat het gat gewoon dicht bij navelpiercings?

Ik heb ongeveer 5 jaar geen oorbellen gedragen, gaatjes zitten er nog.. :p

Binnen en jaar groeit ie denk ik nog wel dicht. En anders zou t wel fijn zijn, dan kan ik hem er tijdelijk uithalen en indoen als ik zin heb, alleen ben ik bang aangezien er soms nog prut uitkomt als ie het ergens niet mee eens is, dat ie snel dichtgroeit omdat mn lichaam denkt OH FINALLY!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:15

JoskaH schreef:
Zitten trouwens ook nog best wat meelezers, zo te zien! Al valt er op het moment niet veel leuks mee te lezen, afgelopen dagen was t drukker haha!

Maar dit is de enige plek waar nog wel een beetje leven is ;)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:16

En HELP 3 dikke motvlinders in mn keuken die hele tijd tegen mn kop aanvliegen.. durf niet meer naar de keuken :')

Wil ze niet doodmaken omdat ze zo huge zijn.. en goor eruit zien :r

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:18

JoskaH schreef:
We vallen biiijna, we vallen biiijna, we vallen bijna i-hin slaap

Of toch niet
:)ddd

(Op het ritme van we zijn er bijna!)

Huh, weinig slaap is dus toch niet goed voor je hersenen...

Tjah, als ik slaap worden alle nare dingen in mijn leven afgespeeld, letterlijk, of verworven in bijv. zoals eergisteren: een droom op 16 maart 1984, ik werd meegenomen met een mes tegen mijn hals, ik moest een klassieke balletvoorstelling doen. Toen ik van het podium afging omdat ik niet durfde, rende ik weg. Daar was een muur, dus ik werd doodgemaakt.. Leeeuyykk!! Krijg je echt zin in je slaap van.

:(:)

Bleh ik heb verschrikkelijk rusteloze benen, doet gewoon bijna zeer. Haat aan bijwerkingen :+

Dancyy

SavannahNx schreef:
En HELP 3 dikke motvlinders in mn keuken die hele tijd tegen mn kop aanvliegen.. durf niet meer naar de keuken :')

kill it with fire }:)

Anoniem

Das ook zeker waar!

Tja, ik zou m eruit halen maar snap ook wel dat je hem erin zou willen laten zitten. Maar als ie je zo beperkt zou ik t wel weten ;)

Edit: uuuuuuuuhhh motten :( vind die zo eng, zo zacht en lief maar als ze dan gaan fladderen :n had er een keer ter grootte van zo'n 8cm :oo

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:21

JoskaH schreef:
Das ook zeker waar!

Tja, ik zou m eruit halen maar snap ook wel dat je hem erin zou willen laten zitten. Maar als ie je zo beperkt zou ik t wel weten ;)

Edit: uuuuuuuuhhh motten :( vind die zo eng, zo zacht en lief maar als ze dan gaan fladderen :n had er een keer ter grootte van zo'n 8cm :oo

Jaaa zoiets zijn ze zeker. Of nog wel groter misschien. Vind ze normaal echt niet eng maar omdat ie zo wild vladdert (ze met zn 3en) durf ik niet :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:21

TerraHowrse schreef:
SavannahNx schreef:

kill it with fire }:)

Ik heb een aansteker }:)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:24

Hier lag ooit n dode in de inloopkast, die was nog groter dan mn hand :r

Ik zou die piercing er echt uithalen, lijkt me echt irritant zo. Ik wil eigenlijk een piercing in mn oor, maarja ik wil zoveel :+ komt er nooit van haha

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:25

SavannahNx schreef:
Ik heb een aansteker }:)

Deo erbij, aansteker ervoor houden, hoppaaa ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:26

Jaa dat gefladder he!! Je hoort gewoon geflap! Bah

Afbeelding
Geldt ook voor motten :))

Anoniem

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:28

Ik drink wijn dis zie ze sowieso vliegen vandaag :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:29

JoskaH schreef:
Jaa dat gefladder he!! Je hoort gewoon geflap! Bah

[ [url=m/OBkvhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geldt ook voor motten :))

:') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:33

Robijntjah schreef:
Ik drink wijn dis zie ze sowieso vliegen vandaag :')

:')

Is het al 5 uur geweest dan?

Edit: haha, de profielfoto is nog steeds met kerstmutsje! Heeft wel wat zo midden in de zomer :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:36

Dat ik t niet weet...

Wat een avond :')

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:38

Ben er ook weer! Net feestje gehad :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:39

Zijn jullie al vrij?

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:40

Oh nee toch!! 21.00 in slaap gevallen en nu klaarwakker.... neeee...

Oooh nee die motten zijn echt goor, zo onvoorspelbaar en ze lijken inderdaad op je af te komen. Doodeng. Voor de rest ben ik totaal niet snel onder de indruk van ongedierte maar dat gaat mij ook te ver. Net als dikke vliegende kakkerlakken....brrrrr.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:43

Motten zijn inderdaad goor. Als ik ze zie zet ik mijn katten erbij :')

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:47

Ik was er ook weer :wave: ik ben al maanden flink ziek door 'iets' op mijn lever en er moet nu uitgezocht worden wat het is... Helaas pas 8 augustus de MRI en nogsteeds, ondanks de morfine ontzettend heftige buikpijnen en constant misselijk en duizelig :/ Slapen gaat ook al weken slecht, zelfs met goede slaapmedicatie, ik wordt er echt niet meer goed van en ik ben er zó klaar mee :( Ik ben uitgeput en uitgebrand en heb de hele dag het gevoel alsof ik tegen een muur aanloop.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:50

Milan_lover schreef:
Ik was er ook weer :wave: ik ben al maanden flink ziek door 'iets' op mijn lever en er moet nu uitgezocht worden wat het is... Helaas pas 8 augustus de MRI en nogsteeds, ondanks de morfine ontzettend heftige buikpijnen en constant misselijk en duizelig :/ Slapen gaat ook al weken slecht, zelfs met goede slaapmedicatie, ik wordt er echt niet meer goed van en ik ben er zó klaar mee :( Ik ben uitgeput en uitgebrand en heb de hele dag het gevoel alsof ik tegen een muur aanloop.....

Wat naar.. Wat is de reden dat er pas zo laat (verder) onderzoek wordt gedaan? Dit lijkt me ook niet echt goed. Als het iets ernstigs is zal het niet bevorderlijk zijn om gewoon pijnstillers te nemen en het te laten 'rusten' lijkt me?

Hoe voel je er zelf bij, vind je de manier dat het wordt aangepakt wel prima of zou je het gewoon zsm uitgezocht willen hebben?

Veel sterkte :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-07-17 02:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 01:56

Milan_lover schreef:

Jeetje, kan die MRI niet eerder? :oo kan je arts dat niet voor je regelen? Anders even flink druk achter zetten. Sterkte iig! :(:)

--
Ik heb morgen weer behandeling en ik ben er zat van :Y) maar moet maar even.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 02:11

Ik was even afwezig even kleding gesorteerd en gewassen... uhu midden in de nacht :)). En einrlijk vriend zover gekregen dat ie in bed is gaan liggen ipv beneden :+

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 02:16

Ik ben er al tussendoor gepropt... Ik was speciaal naar de gyneacologie in Amsterdam gegaan omdat de andere ziekenhuizen maar duurde en duurde en alle artsen me steeds naar huis stuurden met 'er is niks'. Nog geen 2 maand terug dus een kijkoperatie gehad met de verwachting endometriose te hebben, maar dat was het dus niet, en toen vonden ze dat op de lever... Ze hebben al een echo gemaakt en verwachten niet dat t kwaadaardig is. Ben vrijdags geopereerd, zaterdagavond naar huis gegaan en de maandag erop werd ik gebeld dat ik dinsdag ochtend bij de spoedarts moest zijn, dus ze nemen het wel serieus en doen het zo snel als het kan, en ik weet ook dat als er tussendoor een plekje vrijkomt ze me zullen bellen, maar het is nu echt gewoon afwachten :(

Maar ik ga weer een poging doen om te slapen, want door op de telefoon te zitten wordt het natuurlijk ook niet beter....