JoskaH schreef:SavannahNx schreef:Ik ben in tweestrijd of ik mijn onderste navelpiercing eruit moet halen.. Ik heb een gewone, dus boven de navel en ook 1 aan de onderkant maar die is een jaar geleden gezet en nog steeds vervelend aan het doen. Plus dat ik geen high waist broeken meer aankan omdat ie dan ontzettend boos word (de piercing) dus ik ben in tweestrijd. Hij is wel heel mooi, en het heeft me geld gekost...
Hahaha, zie nu een schreeuwende piercing voor me, en een gulp die maar heel gauw openschiet, die is bang voor hem
Maar snap zeker de overweging, lastig hoor. High waist zit weer zo lekker, maar dit is een stuk minder fijn. Kun je misschien high waist broeken vinden die er precies onder uitkomen? Of een zachte stof aan de voorkant oid? Misschien een iets wijdere bij de taille nemen, zodat hij eroverheen 'zweeft'?
Hahaha gulp schiet er indd van open
Nee, nou dit is dus t mooie
Mijn navel was eigenlijk niet geschikt voor deze piercing omdat je navel dan aan de onderkant ook een soort "afdakje" moest hebben. Mijne heeft dat niet dus hij zit gewoon door de huid. Beetje voor te stellen als een piercing door je armvet
En daardoor kunnen broeken er eigenlijk niet onder want hij zit heel laag. De kans van slagen van de piercing was dan ook maar 30% qua genezing. Dat is wel gelukt, maar als er iets tegenaan zit ofzo komt er weer prut uit en doet t zeer...
) dus ik ben in tweestrijd. Hij is wel heel mooi, en het heeft me geld gekost...

vind die zo eng, zo zacht en lief maar als ze dan gaan fladderen
had er een keer ter grootte van zo'n 8cm

ik ben al maanden flink ziek door 'iets' op mijn lever en er moet nu uitgezocht worden wat het is... Helaas pas 8 augustus de MRI en nogsteeds, ondanks de morfine ontzettend heftige buikpijnen en constant misselijk en duizelig :/ Slapen gaat ook al weken slecht, zelfs met goede slaapmedicatie, ik wordt er echt niet meer goed van en ik ben er zó klaar mee
maar moet maar even.