Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:24

Flosje_ schreef:
Hoi!
Ik lees al regelmatig mee en heb nu eigenlijk een vraag :).
Ik heb een leuke gebreide jurk gezien bij zalando, alleen heb ik geen flauw idee hoe je zoiets combineert. Zou ook voor s winters zijn, dus iets van een lange mouw en 'bedekte benen' zijn wel prettig.
Dit is trouwens de jurk http://www.zalando.nl/anna-field-gebrei ... w-k11.html en het gaat om de kleur navy.
En als je bijv een panty neemt, wat is een goede dikte dat het nog wel een beetje warm is, maar wat nog wel een beetje op een panty lijkt ipv een legging?
Zelf heb ik alleen een paar zomerjurkjes dus ben nog niet handig in dit soort dingen combineren.
Hoop dat jullie iets weten!
Alvast bedankt :)

een dikke panty (60 denier) of een maillot? Verder een mooi effen shirt (lang of korte mouwen) eronder en evt een leuke (langere? ketting?

Zo zou ik het denk ik dragen :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:26

eenitraM schreef:
Lous schreef:
Ik vind bolero's wel leuk,mits goed gecombineerd. Van mij mogen ze de string verbranden. Gatver zo'n strontveter...

Strings zijn niet zichtbaar, die verschrikkelijke, aftandse bolero's wel :')

Ik heb diverse modellen bolero's gezien en niet allemaal zijn ze even lelijk. Strings zitten gewoon van geen meter,geven mij het gevoel alsof ik de hele tijd voor nummer 2 naar de WC moet :') Daarnaast vind ik het absoluut niet prettig dat schurende gevoel van je broek over je billen. Goede slips/hipsters zijn niet te zien als je als voorbijganger langs iemand loopt.

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:40

Aan de andere kant; niets zo onaantrekkelijk als een slip :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:43

Bij slips zie je ook echt heeel vaak de contouren... brrr!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:45

Ik heb even een vraagje, ik heb een heel mooi zwart jurkje van Vila voor de kerst gekocht. Alleen wil ik er geen 'opvallende' sieraden bij dragen omdat het jurkje een hele mooie bovenkant heeft. Een wat meer aparte panty kan natuurlijk wel. Deze is het; http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... 9s&IsSeg=0

Jullie ideeën? Ik dacht zelf aan iets van een stippenpanty of zo? Draag er zwarte pumps of enkellaarsjes onder!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:49

Mooi jurkje zeg! Opvallende panty is mss wel leuk :j

Ik heb roze timberlands overgekocht vandaag, krijg ze als het goed is dinsdag of woensdag binnen. Iemand tips hoe ze te combineren?

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:31

Doubtless schreef:
Mooi jurkje zeg! Opvallende panty is mss wel leuk :j

Ik heb roze timberlands overgekocht vandaag, krijg ze als het goed is dinsdag of woensdag binnen. Iemand tips hoe ze te combineren?

Ik ben zelf geen fan van roze Timberlands, maar ik zou je outfit vooral rustig houden, dus zwarte/spijkerbroek met witte/zwarte blouse ofzo.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:32

CCCCC schreef:
Ik heb even een vraagje, ik heb een heel mooi zwart jurkje van Vila voor de kerst gekocht. Alleen wil ik er geen 'opvallende' sieraden bij dragen omdat het jurkje een hele mooie bovenkant heeft. Een wat meer aparte panty kan natuurlijk wel. Deze is het; http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... 9s&IsSeg=0

Jullie ideeën? Ik dacht zelf aan iets van een stippenpanty of zo? Draag er zwarte pumps of enkellaarsjes onder!

Ik zou er inderdaad geen ketting of opvallende oorbellen bij dragen, maar een mooie armband ofzo.

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:35

Mag ik even binnen vallen?
Ben op zoek naar een leuk jurkje voor kerst. Met lange mouwen en het liefst één met glitters. Kom vooral uit bij jurkjes met pailletten. Superleuk! Maar is dit wel een beetje bewegingsproof? Niet dat ik iets verschuif op de bank en de bank of het jurkje stuk is?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:37

Doubtless schreef:

Bij een goede onderbroek (gebruik het ff als verzamelnaam voor hipsters,slips etc) zie je echt de contouren niet.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:39

Kayleigh__ schreef:
Mag ik even binnen vallen?
Ben op zoek naar een leuk jurkje voor kerst. Met lange mouwen en het liefst één met glitters. Kom vooral uit bij jurkjes met pailletten. Superleuk! Maar is dit wel een beetje bewegingsproof? Niet dat ik iets verschuif op de bank en de bank of het jurkje stuk is?

Ligt aan de kwaliteit van het jurkje en hoe de pailletten zijn aangebracht. Ik zag bij de Mango zo'n jurkje en die pailletten zaten netjes en stevig vast genaaid.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:40

Lous schreef:
Doubtless schreef:

Bij een goede onderbroek (gebruik het ff als verzamelnaam voor hipsters,slips etc) zie je echt de contouren niet.

Ik heb het ook niet over contouren ;) Vind gewoon dat het op geen enkele manier billen mooi uit doet komen. Ik heb het overigens specifiek over een onderbroek, niet over hipsters of boxers etc.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:48

Ja je hebt natuurlijk onderbroeken die puur om het draagconfort gemaakt zijn. Die maken geen 1 bil aantrekkelijk :P

Die na jou had het ook over contouren dus vandaar.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 15:35

Oh wauw dat jurkje! Helemaal mijn smaak :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:46

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:48

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:58

Ik heb zaterdag deze trui gekocht:
http://www.thesting.com/sweater-van-rel ... aux-281489
Nu heb ik hem vanmorgen aangedaan en bij aankomst op school zag ik dat op de mouw dat gehaakte een stukje helemaal los was, gewoon kapot dus.
Ik heb het bonnetje niet meer, en het kaartje is er uit, net als die lusjes aan de binnenkant van de schouders.
Wat zouden jullie doen? Teruggaan?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 19:59

Wie had ook alweer dat mooie zwarte jurkje met gouden details op de mouwen van Loavies.nl? Die ik wou bestellen maar uitverkocht was/is in mijn maat.

Kan die gene mij een aan-foto sturen van het jurkje? :D

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:24

Nathaliefje schreef:
Hey meiden! Ik lees al heel lang trouw mee en nu heb ik zelf een vraag! :D

Ik ben al tijdje op zoek naar zo'n sjaal :

[ Afbeelding ]

en nog een voorbeeld van het type sjaal :

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... f0d2e8.jpg

Weten jullie misschien waar ik hem online kan vinden? Sjaal op 2e foto is van Zara, maar daar is hij helaas niet meer te koop.
Alvast bedankt!

Die sjaal is van vorig jaar winter collectie bij Zara, nu hebben ze ook hele leuke met ruit :))

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 20:30

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 21:25

_Sannee schreef:
Wie had ook alweer dat mooie zwarte jurkje met gouden details op de mouwen van Loavies.nl? Die ik wou bestellen maar uitverkocht was/is in mijn maat.

Dat was ik! :) ik heb het alleen gigantisch druk, wil best een foto maken maar geen idee wanneer ik je hem dan pb :o

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 22:36

xRoosss schreef:
_Sannee schreef:

Dat was ik! :) ik heb het alleen gigantisch druk, wil best een foto maken maar geen idee wanneer ik je hem dan pb :o

Ik zie hem wel verschijnen. :) :j

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:01

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:44

xConnie schreef:
Nu heb ik hem vanmorgen aangedaan en bij aankomst op school zag ik dat op de mouw dat gehaakte een stukje helemaal los was, gewoon kapot dus.
Ik heb het bonnetje niet meer, en het kaartje is er uit, net als die lusjes aan de binnenkant van de schouders.

Heb je het bedrag met pin bbetaald? Dan staat het op je afschrift. Je kunt altijd langs gaan en uitleggen hoe het zit. Wellicht komen ze met een oplossing. :)

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 08:52

Mariettjj schreef:
xConnie schreef:

Heb je het bedrag met pin bbetaald? Dan staat het op je afschrift. Je kunt altijd langs gaan en uitleggen hoe het zit. Wellicht komen ze met een oplossing. :)

Slim! Heb inderdaad met pin betaald. Dankje voor de tip :)