Zet er een broek op, lengtemaat 36 van Cars, zeer goede kwaliteit stof (is niet bij elke Cars jeans zo!!) voor 5 euro, want de hakken zijn uit de pijpen gelopen (ik was zooo blij met een te lange broek, dat ik de pijpen weigerde op te krullen
), krijg er ook nog 5 euro voor ook!! De overige broeken zien er gelukkig beter uit!

ik heb gewoon gezocht op 'studieboeken verkopen' op google en zo kwam ik op die site
, na een paar mailtjes prijsakkoord en gegevens uit gewisseld. Boek al geheel ingepakt en klaar voor verzenden gemaakt. Krijg ik een mailtje dat hij bij nader inzien toch de e-reader versie wil gaan aanschaffen omdat hij er nu achter kwam dat het toch wel een dik boek was. Fijn dat hij even mailde, maar dan denk ik "je weet welk boek je nodig had en kon bijv. op bol.com al lezen wat de afmetingen waren en het gewicht (stonden trouwens ook in mijn advertentie vermeld) en dan weet je toch dat het een groot boek is".
ervaringen.. Enkellaarsjes voor €20,- er op staan.. Is al niet veel want ze kostten nieuw €75,-. Biedt er iemand €5,- met de melding dat ie ze vandaag kan op komen halen. *zucht*
.. 

Verhaal word nu nog leuker, zijn beste maat wilde het boek wel gewoon in papier in plaats van digitaal. Of hij het alsnog alsjeblieft voor het zelfde bedrag als dat wij waren overeen gekomen kon overnemen voor zijn maat. Want dat scheelde zijn maat weer zoeken. Maar het moest wel gelijk vandaag opgestuurd worden. Natuurlijk kan ik het vandaag nog wel opsturen, maar ik wil wel eerst het geld op mijn rekening zien. Stort hij dus 10 voor 5 het geld, met de vraag of het nog alsjeblieft nu op de post kan. Heeft hij even mazzel dat ik op 7 minuten fietsen van het postkantoor woon en nog mijn pakket mocht afgeven.