volg alleen het nederlanfs elftal heel trouw en probeer zoals nu als ik vrij ben wel alles te kijken en jullie ? jullie kletsen hier echt over alle wedstrijden?
_Nancy
Geplaatst: 14-09-11 21:41
Naomi_Jortje schreef:
Maar deze wedstrijd is wel 10x leuker dan Barça-Milan gister, want die was gewoon saai.. Hier zit wat meer voetbal in^^
Dat klopt!
Maar alsnog, irritant Haha Ik wil gewoon die 1-0, dan heb ik ook rust.
Vooral Ajax haha, de meesten zijn hier wel voor Ajax Maar ik kijk in 't weekend eigenlijk bijna alle wedstrijden in de eredivisie, eerst niet, maar toen keek ik sopcast, nu met Eredivisie Live ga je veel sneller 'ook maar even die wedstrijd kijken, en oooh, die ook dan maar'
Papa wilde eik geen Eredivisie Live, maar hij vindt 't wel gezellig als ik beneden zit en hij zit zelf ook echt veel te kijken, dus nu vindt ie 't wel leuk En ik woon bij Eindhoven haha, vooral veel psv'ers dus hiero
Laatst voor de sportschool reed er een PSV bus voorbij.. YAK!! Ik HAAT psv echt,, BAHBAH Als er zondag verloren wordt door Ajax, dan ben gaan er hier kopjes en borden door het huis denk ik
Neeuh ik vind Luuk leuker, qua voetbal en qua uiterlijk Bij Siem heb ik soms iets van 'je speelt zo'n slechte wedstrijd en de Boer haalt je d'r nog niet uit..'
En het is dat ik veel liever Janssen-Dwergie-Eriksen op 't middenveld zie en dan zie ik de Jong liever als 2e spits, maar daar hebben ze m'n favoriete speler Bulykin maar voor gehaald..