Telpeva schreef:Vandaag weer werklui over de vloer
Voor de laatste keer toch? Weer je vloer eruit toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Eppt vind ik heel creatief gevonden, Tancreda![]()
Beterschap!
Vannacht wakker geworden van de maagpijn. Tja, krijg je van dat snaaien

Marcella schreef:Dan zeggen ze heel simpel jouw probleem als je die dag niet kan. En dan moet je maar iemand regelen.
Al hoop ik voor jou dat ze wel flexibel zijn.

Zebrastreep schreef:Oke het is heel sneu en vervelend voor diegene dat ten eerste. Maar een kennis van mij heeft een been gebroken. Super vervelend en niet fijn.schreeuw om aandacht.
Maar om nu in 5 dagen tijd 10 Facebook berichten erover te plaatsen....
Je ziet de eenzaamheid en het graag willen van gezelschap door het scherm heen. En deze persoon heeft gewoon een gezin. Maar duidelijk behoefte aan wat anders. Maar als je met deze persoon praat krijg het het idee dat de vriendengroep zo groot is.
Nou niet dus als je dit zo leest. En ergens vind ik het ook eenWat natuurlijk ook wel triest is.
fjordjes schreef:Dit staat er al 2 dagen. Ook al telefonisch contact en via Facebook contact gehad, telefonisch heb je ook geen ruk aan. Via Facebook hadden ze een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling, daar ook terugkoppeling van gehad dat ze de ploeg die daarover gaat zorgen dat het pakket forwarded wordt. Maar er gebeurt helemaal niks. Kijk al 3 dagen tegen dit scherm
[ Afbeelding ]
Sintara schreef:fjordjes schreef:Dit staat er al 2 dagen. Ook al telefonisch contact en via Facebook contact gehad, telefonisch heb je ook geen ruk aan. Via Facebook hadden ze een bericht gestuurd naar de betreffende afdeling, daar ook terugkoppeling van gehad dat ze de ploeg die daarover gaat zorgen dat het pakket forwarded wordt. Maar er gebeurt helemaal niks. Kijk al 3 dagen tegen dit scherm
[ Afbeelding ]
Zelf even contact opnemen met ups, als het iets sufs is dan kun je het zelf oplossen of een bezorgafspraak maken