Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
paars schreef:Dat die puzzels op LinkedIn, die ik superleuk vond om te maken, nu opeens ook laten zien hoe snel de personen uit mijn netwerk die gemaakt hebben. En dat ik ze kan ‘porren’ als ze ‘m níet gemaakt hebben. Vond de ranking op niveau van het bedrijf wel leuk maar dit…overweeg serieus te stoppen. Bah.
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien even geen medisch advies geven aan iemand die aangeeft al hypochonder-achtige klachten te hebben? En die aangegeven heeft dat ze binnenkort al hulp krijgt?
Dat doet ze niet? Ze spreekt uit haar eigen ervaringen.
Ik heb ook veel baat gehad bij magnesium. Ik had heel veel rare klachten en die zijn allemaal weggegaan sinds ik hoge dosis magnesium slik. Inmiddels al ruim 10 jaar.
black_kelpie schreef:Sterkte ZebrastreepFijn om te lezen dat je moeder je toch een beetje kan helpen.
Ergernis van vandaag is de update van mijn telefoon. Nieuwe functie waar ik al een tijdje op zat te wachten: ondertitels bij telefoongesprekken. Hartstikke mooi, misschien kan ik dan ook weer bellen. Het zal misschien werken met mensen die luid en duidelijk keurig ABN spreken, maar zulke mensen ken ik niet. In normale situaties werkt het dus voor geen meter