Broeder, kalmeert. Ze laten heus niet de hele stad verhongeren omdat een paar bobo's hier per se interessant willen komen doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:denisesilver schreef:Herstel, we gaan een recessie in.
Oh ja? Knap dat je dat zo kan voorspellen! Haha! Je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Sansevieria schreef:Schuur_ schreef:Dat wijn calorieen heeft![]()
Ben sinds een tijdje mijn calorieen aan het bijhouden om wat af te vallen maar vooral in de gaten te krijgen hoeveel ik nou eigenlijk at (echt veel en veel te veel) maar een glaasje wijn telt ook mee. Vandaag moeten kiezen tussen kaas of wijn bij de pasta![]()
Het zijn alletwee mijn guilty pleasures. Kill your darlings...
Yup, alcohol is suiker.
Ik zou de kaas kiezen, die heeft tenminste geen koolhydraten
Foaly schreef:Iemand die volledig in paniek is door de NAVO top hier in juni en die denkt dat ie die week geen eten kan halen 'want hoe worden de supermarkten dan bevoorraad als alles is afgesloten'.
Broeder, kalmeert. Ze laten heus niet de hele stad verhongeren omdat een paar bobo's hier per se interessant willen komen doen
denisesilver schreef:MarlindeRooz schreef:
Oh ja? Knap dat je dat zo kan voorspellen! Haha! Je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Nou ja, je kan wel het een en ander afleiden van de geschiedenis (en mijn financiële opleiding). Weet niet of je mee hebt gekregen wat oa de NASDAQ doet momenteel.
Wachten op de dierenarts. Staat er hier een met vermoedelijk koliek. Waarom heb ik altijd paarden die super vriendelijk en alert blijven als er wat is?
xPabloBokt schreef:Vanochtend vriendje af gaan leveren bij het ziekenhuis voor zijn operatie in de veronderstelling dat ik hem vandaag weer mee mocht nemen.. hoorde vrijwel meteen daar dat hij sowieso een nacht moest blijven
Dus nu alleen thuis. Slaap al bijna tien jaar naast hem en nog vind ik het vreselijk als ik niet bij hem ben 's nachts en de ziekenhuis-context maakt het niet beter.
MarlindeRooz schreef:Jozi wil in z’n mand slapen in plaats van bij mij.
Foaly schreef:Iemand die volledig in paniek is door de NAVO top hier in juni en die denkt dat ie die week geen eten kan halen 'want hoe worden de supermarkten dan bevoorraad als alles is afgesloten'.
Tancreda4 schreef:Nou ja, als niemand van bewoners een ontheffing voor t autoloze gebied kan krijgen, snap ik deze 'angst' wel hoor, aangezien je in bedrijfsbussen etc nog meer 'ellende' kwijt kunt dan in personen auto's.... zou ook wel benieuwd zijn hoe ze dat gaan doen.
Als ik daar zou wonen zou ik denk paar weken de hort op gaan. Ik ga iig al niet naar kantoor (in DH om de hoek daar) of t station gebruiken die periode