Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 20:14

Iemand die volledig in paniek is door de NAVO top hier in juni en die denkt dat ie die week geen eten kan halen 'want hoe worden de supermarkten dan bevoorraad als alles is afgesloten'.

Broeder, kalmeert. Ze laten heus niet de hele stad verhongeren omdat een paar bobo's hier per se interessant willen komen doen _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 20:22

MarlindeRooz schreef:
denisesilver schreef:
Herstel, we gaan een recessie in.

Oh ja? Knap dat je dat zo kan voorspellen! Haha! Je weet nooit wat er gaat gebeuren. :P

Nou ja, je kan wel het een en ander afleiden van de geschiedenis (en mijn financiële opleiding). Weet niet of je mee hebt gekregen wat oa de NASDAQ doet momenteel.

Wachten op de dierenarts. Staat er hier een met vermoedelijk koliek. Waarom heb ik altijd paarden die super vriendelijk en alert blijven als er wat is? ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 20:36

Dat de vriend van onze dochter roggelt als een oude vent :r

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-25 21:00

Sansevieria schreef:
Schuur_ schreef:
Dat wijn calorieen heeft -O-

Ben sinds een tijdje mijn calorieen aan het bijhouden om wat af te vallen maar vooral in de gaten te krijgen hoeveel ik nou eigenlijk at (echt veel en veel te veel) maar een glaasje wijn telt ook mee. Vandaag moeten kiezen tussen kaas of wijn bij de pasta _/-\o_ :') Het zijn alletwee mijn guilty pleasures. Kill your darlings...

Yup, alcohol is suiker.
Ik zou de kaas kiezen, die heeft tenminste geen koolhydraten :D

En naast dat zorgt alcohol ervoor dat je vetverbranding op een laag pitje gezet wordt, omdat de afbraak van alcohol (=gifstof) voorrang krijgt. :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-25 21:01

Foaly schreef:
Iemand die volledig in paniek is door de NAVO top hier in juni en die denkt dat ie die week geen eten kan halen 'want hoe worden de supermarkten dan bevoorraad als alles is afgesloten'.

Broeder, kalmeert. Ze laten heus niet de hele stad verhongeren omdat een paar bobo's hier per se interessant willen komen doen _O-

Ik hoorde laatst ook dat rij-examens gewoon doorgaan dus het zal wel meevallen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-25 21:02

Vanochtend vriendje af gaan leveren bij het ziekenhuis voor zijn operatie in de veronderstelling dat ik hem vandaag weer mee mocht nemen.. hoorde vrijwel meteen daar dat hij sowieso een nacht moest blijven -O-

Dus nu alleen thuis. Slaap al bijna tien jaar naast hem en nog vind ik het vreselijk als ik niet bij hem ben 's nachts en de ziekenhuis-context maakt het niet beter. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:14

denisesilver schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh ja? Knap dat je dat zo kan voorspellen! Haha! Je weet nooit wat er gaat gebeuren. :P

Nou ja, je kan wel het een en ander afleiden van de geschiedenis (en mijn financiële opleiding). Weet niet of je mee hebt gekregen wat oa de NASDAQ doet momenteel.

Wachten op de dierenarts. Staat er hier een met vermoedelijk koliek. Waarom heb ik altijd paarden die super vriendelijk en alert blijven als er wat is? ;(

De performance van de techsector is geen idicatie voor een recessie.

De yield op staatsobligaties in relatie tot de dalende dollar is dat wel.

En dit geldt voor de VS en zegt niet direct iets over Nederland.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:15

xPabloBokt schreef:
Vanochtend vriendje af gaan leveren bij het ziekenhuis voor zijn operatie in de veronderstelling dat ik hem vandaag weer mee mocht nemen.. hoorde vrijwel meteen daar dat hij sowieso een nacht moest blijven -O-

Dus nu alleen thuis. Slaap al bijna tien jaar naast hem en nog vind ik het vreselijk als ik niet bij hem ben 's nachts en de ziekenhuis-context maakt het niet beter. :')

Komt wel goed :(:).

Is de operatie goed verlopen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:20

Jozi wil in z’n mand slapen in plaats van bij mij. ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:25

MarlindeRooz schreef:

:(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:27

Mwah, de VS heeft al decennia invloed op de hele wereld qua economie. Koopkracht gaat al jaren achteruit, koppen die gaan rollen bij Tata (en überhaupt dat er schijnbaar minder ijzer wordt verkocht, is ook een voorteken). Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, maar heb er een hard hoofd in.

Merrie heeft darmverslapper, pijnstiller en paraffine binnen. Wordt toch maar thuiswerken morgen, en vannacht nachtbraken om haar in de gaten te houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:31

Suzanne F. schreef:
MarlindeRooz schreef:

:(:)

Lizzy wil ook niet bij mij. Die is naast Jozi op de grond gaan liggen. -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 21:40

Eerste hap pizza: gehemelte verbrand :x

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 22:04

Sterkte Denise :knuffel:
Ik ben zo blij dat ik nu niet meer in de logistiek werk. Betekent dat ik niet meer van de economie afhankelijk ben van mijn baan. En voorlopig zijn er nog vele mensen tekort nog steeds dus ik zit er nog prima.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-25 22:54

Een zwarte spin in huis. Nadeel van alleen wonen en niet echt fan van spinnen...

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 00:54

Gisteren zette ik voor het eerst in een aantal jaar weer eens mijn bril op. Niet goed moet m eigenlijk gewoon echt dragen. Kom ik echt tot de conclusie dat het wel echt veel verschil is. Bril is al oud dus toch maar even ogen opnieuw laten meten vanmiddag. Nou m’n ogen zijn dus echt heel hard achteruit gegaan… van -0.25 naar -1.0… dus nu maar nieuwe brillen besteld..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 03:41

MarlindeRooz schreef:

Oh ik voel je. Werd net wakker en kwam er ook achter dat m'n kat in z'n mand lag ipv naast me. Dus ik heb 'm wakker gemaakt in de hoop dat hij nu wel bij me zou komen liggen, maar na een kroelpartij is hij nu te wakker en zit hij in de vensterbank. En ik ben ook te wakker nu om te slapen :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 03:44

Foaly schreef:

Nou ja, als niemand van bewoners een ontheffing voor t autoloze gebied kan krijgen, snap ik deze 'angst' wel hoor, aangezien je in bedrijfsbussen etc nog meer 'ellende' kwijt kunt dan in personen auto's.... zou ook wel benieuwd zijn hoe ze dat gaan doen.

Als ik daar zou wonen zou ik denk paar weken de hort op gaan. Ik ga iig al niet naar kantoor (in DH om de hoek daar) of t station gebruiken die periode :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 07:10

Hele nacht wakker gelegen, nu hoofdpijn en lichte koorts.. (eind 37, begin 38)
En snotverkouden..

Maar durf me niet zo goed ziek te melden, ik ben net gisteren terug van een week vakantie...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 07:27

Ik heb straks her-assessment en ik heb mijn professionele ontwikkeling (verslag met hoe ik aan de competenties die ik moet halen heb gewerkt) niet weer doorgelezen sinds ik het 2 weken geleden ingeleverd heb :+
Dit wordt gewoon yappen en hopen dat ik het deze keer wel haal

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 07:42

Fake it till you make it *\o/*!

Succes straks!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 07:56

_San87_ schreef:
Fake it till you make it *\o/*!

Succes straks!

Dat is het plan :D
Gelukkig zat ik de vorige keer al wel in de juiste richting om de competenties te halen, dus nu moet het helemaal goed komen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:00

Elke paar uur wakker gelegen en heel onrustig geslapen. :z

Hopelijk blijven de hondjes rustig. :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:05

Tancreda4 schreef:
Nou ja, als niemand van bewoners een ontheffing voor t autoloze gebied kan krijgen, snap ik deze 'angst' wel hoor, aangezien je in bedrijfsbussen etc nog meer 'ellende' kwijt kunt dan in personen auto's.... zou ook wel benieuwd zijn hoe ze dat gaan doen.

Als ik daar zou wonen zou ik denk paar weken de hort op gaan. Ik ga iig al niet naar kantoor (in DH om de hoek daar) of t station gebruiken die periode :=

Hij woont daar niet in de buurt, hij denkt echt dat heel Den Haag zo afgesloten wordt dat ook supermarkten geen goederen meer kunnen krijgen en dergelijke. En dat lijkt me wel wat overdreven :')

Ik woon wel in de buurt (wel net buiten het afgesloten gebied) en ik heb ook helemaal geen zin in die chaos. Maar ik ga er nog wel vanuit dat ik gewoon boodschappen kan blijven doen :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-25 08:30

Niks is leuker dan om half 9 bij de tandarts te zitten. Maar goed dan heb ik nog wel wat aan mijn dag.