Winged schreef:Josien_ schreef:Jep, same
Hahaha nou, als je ook in de buurt van Colmar (bassemberg in dit geval) zit: Gelukkig is er zat wijn in de wijnstreek![]()
Haha dat dan weer niet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_Tweety schreef:Buren op de camperplaats, al sinds gistermiddag,
Type kort gepensioneerd en nu veel meer samen dan gezond voor ze is.
Zij kan niet tegen stilte lijkt het, babbelt volcontinue over eigenlijk niets (best knap)
Hij mompelt af en toe eens ja/nee maar lijkt weinig geintereseerd in die continu aanhoudende stroom geluid zonder inhoud.
Zij gaat harder praten als gevolg, óf als dàt dan niet werkt, de radio maar aan zetten.
Alles op zo'n volume dat ik me er net níet lekker voor kan afsluiten.
Ga fietsen met zijn tweeen ofzo...
Femke_Tweety schreef:Buren op de camperplaats, al sinds gistermiddag,
Type kort gepensioneerd en nu veel meer samen dan gezond voor ze is.
Zij kan niet tegen stilte lijkt het, babbelt volcontinue over eigenlijk niets (best knap)
Hij mompelt af en toe eens ja/nee maar lijkt weinig geintereseerd in die continu aanhoudende stroom geluid zonder inhoud.
Zij gaat harder praten als gevolg, óf als dàt dan niet werkt, de radio maar aan zetten.
Alles op zo'n volume dat ik me er net níet lekker voor kan afsluiten.
Ga fietsen met zijn tweeen ofzo...
daantjuhhh schreef:Half uur rijden naar het kattenpension. Sta je voor een dichte deur.
Ondanks afspraak.
Na een half uur maar met de katten naar huis gegaan
paddington schreef:daantjuhhh schreef:Half uur rijden naar het kattenpension. Sta je voor een dichte deur.
Ondanks afspraak.
Na een half uur maar met de katten naar huis gegaan
Dat hoop ik niet Vrijdag te hebben aangezien ze mij vorige week aankondigde dat per 1 September haar kennels dicht zijn.
Gelukkig kan onze hond bij haar in huis maar ik had in December al besproken en betaald.
denisesilver schreef:Wat een klote weer