Wat een heerlijke kittens Nancy! En zo leuk in dat mandje en met dat speeltje! Heerlijk als ze zo open en vrij zijn van karakter!
Ik ben blij omdat deze kleine man ondertussen gezond en wel reeds anderhalve week "oud" is en zelfs door grote tante (mijn gepensioneerd Rijpaard) goed verzorgd wordt
Ze lopen gewoon allemaal samen, veulen, moeder, vader (hengst), ex - rijpaard en schaap (ik had er twee maar december 2024 helaas eentje moeten laten inslapen) en minivarken.
Ik wil me ook even melden! Ik ben blij vandaag omdat ik 6 cavia's heb kunnen redden vandaag! 2 hebben al 1 oog minder, alles stinkt en alle nageltjes zijn veeeel te lang. Maar ze doen t goed
Ik heb net een weekje weg geboekt om het vuurwerk te ontvluchten met hond in Drenthe. Nu al zin in
Waar in Drenthe heb je geboekt?
Pb
Polarize
Geplaatst: Vandaag, 13:35
Ik begin mijn energie weer een beetje terug te krijgen. Heb heerlijk gereden met mn paardje gister, vandaag al boodschappen gedaan en een goede lunch gekookt en heb nog energie over. Nu mijzelf belonen met wat lekkers
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: Vandaag, 13:41
Een jong pimpelmeesje heeft het vogelvoer in mijn tuin gevonden
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: Vandaag, 13:44
Heerlijk aan het zeilen
Marcella
Geplaatst: Vandaag, 13:54
Dat vond ik vroeger op het grote zeilschip van boskalis ook geweldig. Vond het alleen jammer dat de kapitein erachter kwam dat ik vaker gevaren had. Dus mocht uiteindelijk regelmatig aan het roer.