Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
luuntje schreef:Purny heel veel sterkte.
Ik heb gisteren overwogen mijn elektrische deken aan te zetten.
Jakkes wat koud.
Van de nieuwe fysiotherapeut moet ik oefningen doen.
Leuk maar schouders, ellebogen en polsen schieten er van uit de kom.
MoniekJ schreef:Dat ik volgende week opname heb wegens mijn depressie
Merlen schreef:Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.
Merlen schreef:Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.
Telpeva schreef:Thanks voor het meedenken, bij mij zijn het mijn armen en handen die stuk zijn, ik heb juist iets nodig wat ik met mijn voeten kan bedienen of met zeer minimale input van mijn handen. Ik heb geen rolstoel, mijn benen zijn goed