Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:03

Wanneer je of beeld of audio hebt maar niet beide tegelijk. Erg leuke set up, een ouwe gaming laptop aan een scherm via hdmi en met draadloos headset. :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:07

Telpeva, misschien dat een pendel ook nog een optie kan zijn, niet overdekt, maar heeft een grotere range in km's dan een scootmobiel. (Is wel om met een rolstoel in te zitten)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:21

Thanks voor het meedenken, bij mij zijn het mijn armen en handen die stuk zijn, ik heb juist iets nodig wat ik met mijn voeten kan bedienen of met zeer minimale input van mijn handen. Ik heb geen rolstoel, mijn benen zijn goed

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 22:52

TheNovelist schreef:
TheNovelist schreef:
Ik probeer serie te kijken op Disney maar hij blijft steeds vastlopen |(

Vanavond weer.... zo vervelend

Het opstarten ging traag, maar hier geen haperingen.

Nu weer met de pup de zeikregen in voor een plasje.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 23:17

luuntje schreef:
Purny heel veel sterkte.

Ik heb gisteren overwogen mijn elektrische deken aan te zetten.
Jakkes wat koud.

Van de nieuwe fysiotherapeut moet ik oefningen doen.
Leuk maar schouders, ellebogen en polsen schieten er van uit de kom.

Ik wilde serieus typen: EDS! En toen keek ik even op je profiel :')

Ik heb me vandaag geergerd aan.... Vermoeidheid in de middag. En kwam moeilijk mn nest uit.. En dat om 10:00 uur :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 23:28

Koppijn bij mijn voorhoofd dus gok dat mijn bijholten lopen flink te rommelen.

En mijn nek is niet lief.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 23:34

fjordjes schreef:
Overprikkeld

Ook vaak last van de de prikkeltaks, overprikkeld en ontprikkelen??

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-23 23:35

@maralyn: nee hoor, dat geldt ook zeker in deze situatie. Goed dat je er na je vakantie nog een staartje aan laat komen. Misschien leren ze dat dat dit toch wel vervelend is en dat ze gedurende vakanties toch andere keuzes moeten maken dan dat ze nu doen.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 00:11

Kimberley_ schreef:
fjordjes schreef:
Overprikkeld

Ook vaak last van de de prikkeltaks, overprikkeld en ontprikkelen??

How gaat het vandaag met je Kimberley? Ben je al een beetje gewend aan je nieuwe rikketik?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 01:54

Lang getwijfeld of ik dit hier wilde neer typen.Maar ik doe het dan toch maar.
Mensen,ik zie het niet meer zitten.Bijna elke avond huil ik mezelf in slaap.
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zie geen toekomst meer voor me.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Als je me zou vragen hoe gelukkig ben je op een schaal tot 10 zit ik op 0.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Ik ben nou echt de enige?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.
Helaas is dit een druppel op een hete plaat.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 02:08

:(:) je bent zeker niet de enige lief.....

Je klinkt een beetje depressief voor mijn gevoel een helaas ken ik dat gevoel heel goed.... denk dat veel meer mensen daar nu last van hebben. Zware tijden.....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 02:10

Nee je bent niet de enige.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 03:01

De wasmachine maakt herrie op werk (zit wss precies boven het kantoor), wil eigenlijk kijken waardoor die herrie maakt, maar heb teveel spierpijn om nog trap te lopen en de lift mag je niet gebruiken in de nachtdienst :')

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 06:18

MoniekJ schreef:
Dat ik volgende week opname heb wegens mijn depressie -O-

:knuffel:
Ik hoop dat het je gaat helpen Moniek, hoe zwaar het nu ook is.

Ook een :knuffel: voor Merlen. Je hebt ook veel meegemaakt de laatste tijd, niet vreemd dat je het nu niet ziet zitten. Kun je, los van de financiën, hulp krijgen? Met iemand praten? Als was het maar om je hart te luchten en te proberen alles op een rijtje te zetten in je hoofd? Dat kan wat lucht scheppen, al lost het niet alles in een keer op.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 07:14

Merlen als je niemand hebt in je omgeving waar je mee zou kunnen of durven praten, neem dan alsjeblieft contact op met je huisarts :knuffel:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 07:20

Merlen schreef:
Sinds alles zo verschrikkelijk duur geworden is,kan ik de eindjes niet meer aan elkaar knopen.Elke maand dat gepuzzel om rond te komen.Jaren geleden heb ik ook al in deze situatie gezeten waarin ik de laatste week van de maand geen cent meer had.
Ik zou alles wat ik heb kunnen verkopen maar het meeste heb ik echt nodig en bovendien lost dit niets op.
Ik heb geen schulden en alle rekeningen worden netjes betaald.Ik kan het voor iedereen en de kinderen verbergen.
Ik lees hier op bokt:ik ga op vakantie,naar een concert,verbouw mijn huis,uit eten...en denk hoe dan?
Er gaan zeker nog wat zaken de deur uit,dingen waar ik voor gespaard heb vroeger of die ik aangekocht heb met vakantiegeld,belastingteruggave.

Ik herken dit zo goed!
Ik heb een Wajong, (borderline en complexe ptss) en alles wordt alleen maar duurder.
Nu is vorige week mijn wasmachine kapot gegaan en gisteren is mijn auto niet door de APK gekomen. (Fordje Ka uit 2006)
Ik heb een teefje van mij met spoed moeten laten opereren ivm een baarmoederontsteking, daar ging mijn vakantiegeld.
Ik zie soms door de bomen het bos niet meer en vanaf november moet ik een nieuw gas/licht abonnement afsluiten.
Ik zie de bui al hangen en snap niet hoe ik dat moet gaan doen.
Dus ik voel je pijn....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 07:26

Merlen schreef:

Je bent echt niet de enige. Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik heb het gevoel alsof het een opeenstapeling is van vele dingen en vele ballen in de lucht houden. Ik lees hier weleens dat je moeite hebt met je eigen grenzen aangeven en uiteindelijk kan dat teveel worden.
Ik zou zeker gaan praten met iemand en hulp vragen, ook bij het financiële deel. Heeft jouw gemeente een sociaal domein? Vaak hebben ze mensen die kunnen helpen en waarmee je kan praten.
Je mag mij ook altijd pb’en als je je ei kwijt wil. Voor mijn gemeente help ik mensen vanuit ervaringswerk.
Knuf voor jou!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 07:54

Op vakantie met één lange broek en één vest, want het zou op een dag na elke dag boven de 25 graden worden. Nu wordt het elke dag tussen de 15 en 24 graden -O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 07:59

Suzanne wat een supertof bericht <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 08:37

Een knuffel voor iedereen die het nodig heeft. :knuffel:
Ik hoop dat jullie geholpen kunnen worden en dan het zonnetke terugkomt in jullie levens.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 08:50

Telpeva schreef:
Thanks voor het meedenken, bij mij zijn het mijn armen en handen die stuk zijn, ik heb juist iets nodig wat ik met mijn voeten kan bedienen of met zeer minimale input van mijn handen. Ik heb geen rolstoel, mijn benen zijn goed

Ze blijven idd snel hangen bij de gemeente bij bekende opties. Ik kreeg pas iets passends toen ik een bedrijf langs kreeg om te gaan passen. Die gaven aan een veel betere optie te hebben, maar toen moest de aanvraag weer overnieuw. En dan had ik al iemand van stichting MEE erbij gehad die zelf ook ervaring had en dus tips gegeven had waar gemeente nooit van gehoord had. Gemeente kwam hier niet verder als scootmobiel of rolstoel waarbij ik zelf moest rollen, wat ik niet kan :+ Scootmobiel wilde ik niet, ook niet praktisch want die kon nergens mee naartoe en mkjn dorp is er niet geschikt voor. :') Rolstoel ook niet hoor, ik moet bijna overal over de weg omdat de stoepen te smal zijn of er ineens een versperring op staat en geen mogelijkheid om de stoep af te rijden zonder om te draaien en 50 meter terug te gaan. (En de stoepen waar je wel kan rijden kan je 2 dagen per week niet over door containers, zakken plastic of oud papier)

Je moet eigenlijk al een compleet vooronderzoek doen zelf om iets te vinden wat bij je past. Hopelijk vind je iets waar je en iets aan hebt en waar je niet zoveel voor moet bijbetalen!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 09:02

Marlen :(:) De tip die wordt gegeven mbt gemeente is een goede. Elke gemeente heeft namelijk als het god is ook een 'financieel loket' om te helpen bij geldzorgen. En als het mentaal voor jou donker blijft kun je vaak een balletje opgooien bij de huisarts. Sterkte!

Mijn ergernis: Ongesteld.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 09:51

Hutcherson, EDS inderdaad.

Merlen sterkte. Ga inderdaad met iemand praten.
Misschien kan de gemeente iets voor je betekenen.

Telpeva heb je een ergotherapeut?
Die weten vaak meer dan WMO.

Jumbo heeft storing op DHL apparaat. Stond er voor niks om pakketje op te halen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:01

Voor iedereen die dat gebruiken kan een dikke knuffel.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-23 10:24

Ik heb gewoon even frustratie.

Ik loop al minimaal een jaar of langer met hele extreme klachten, verschillende onderzoeken gehad en de MDL-arts die even doodleuk verteld dat er tijdens de metingen niets te zien is en dus dat ze niets voor mij kunnen betekenen. En dat ik er maar mee moet leven..

Dus. Hoe willen ze dat doen als ik amper kan eten omdat het er weer uit komt door de vele pijn? >;)