Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Mijn pakket is ook binnen![]()
En wat een mooi pakket!!
Geweldig leuk inpakpapier![]()
[ [url=m/eP2XHP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg meteen hulp
[ [url=m/3NRrE5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eenhoorns en regenbogen
[ [url=m/gQuHk4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een flinke hoop cadeautjes
[ [url=m/7Ax6o3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eerste cadeautje werd zorgvuldig uitgezocht door de opzichter
[ [url=m/lHyleo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mZxA6c.jpg]Afbeelding[/url] ]
En waaw wat een leuke cadeau's, mijn Santa heeft me goed gestalkt!
[ [url=m/9ulcH3.jpg]Afbeelding[/url] ]
-Hondensnacks
-Een scrub handschoen, die had ik nog niet, super fijn!
-Breigaren, in een heel mooie regenboog-kleur. Ik krijg meteen al leuke ideeën![]()
-Twee flesjes parfum
-Handcreme in een super schattige tube![]()
-De lekkerste chocolade die er bestaat![]()
-Bath bombs, ik sta er regelmatig naar te kijken in de winkel, en steeds weer aan het twijfelen om ze mee te nemen. Schot in de roos dus! Nu heb ik zin om in bad te gaan haha
-Een vogelvoer houder, wat een gaaf ding! Die ga ik na het weekend meteen vullen!
-Een klein flesje champagne, proost!
-Chocomel plant-based, mijn verslaving
-Twee paar lekker dikke huissokken
-Thee met kaneel en bosbes, heel benieuwd hoe die smaakt!
Super bedankt, Santa!
En dan de hints:
[ [url=m/qZkSjr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de achterkant van het plaatje van het Louvre staat 'Hier hangt een deel van mijn naam!'
Bij het Louvre denk ik aan de Mona Lisa.
Op het plaatje van de zuurstok staat 'Ik had een echte in het pakket willen doen. Helaas heeft de hond hem op.'
Het kaartje had ik eerder al ontvangen, met drie honden/poezenpootjes en een paard op de voorkant, en misschien dus nog meer hints binnenin?
En dan het lieve briefje, met de woorden 'Champagne' en 'inpakpapier' onderstreept.
Ik ga een gok doen; candalisa, ben jij misschien mijn Santa? Je hebt Lisa in je naam, en drie honden.
Nala schreef:Jeetje wat ben ik verwend! [ [url=m/8UKJ0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PX33ba.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jFBhS0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kYgqB6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3vxTye.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gGbDcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt alles past perfectsinaasappel chocolade is mijn absolute lievelingssnack
ik ben gek op denkspelletjes, mijn vriend en ik gaan graag op andere plekken met de hond wandelen, en maar liefst 7 coca cola glazen!
![]()
Het kaartje van E. voor Ax zat in de verpakking van de ovenwant, dus ik liet Ax deze uitpakken. Hij was helemaal in de war dat hij het niet mocht houden en het niet voor hem wasnu ga ik me maar eens over de hints buigen.
candalisa schreef:Dat klopt helemaal! Het grappige is dat je meteen zei ik zie 3 honden (of katten) pootjes en een vogel. Laat ik nu ook een leuke papegaai hebben maar dat zelf nog niet eens in de kaart gezien!
Ik heb stad en land afgezocht naar een fles “champagne” als hint dit kwam er het dichtstbij ivm mijn topic in mijn onderschrift mijn eigen champagne fantasy.
De zuurstok is in het Engels een “Candy cane” en de hint van de Mona Lisa had je goed!
Ik heb in het topic gezegd dat ik het pakketje wel langs zou brengen in een eenhoorn pak dus vandaar het inpak papier!
Ik had nog zoveel ideeen alleen moest ik dus weer eens ziek wordenik hoop dat je lekker van alles geniet!
Ennuh bedankt hè voor de nieuwe chocolade verslaving die kende ik nog niet dus die komt nu steeds per ongeluk express mee met de boodschappen
Jolien87 schreef:Jaaa, mijn pakket stond netjes op mij te wachten bij het plaatselijke postNL punt![]()
[ [url=m/dcvFym.jpg]Afbeelding[/url] ]
Meteen al een spannende binnenkant:
[ [url=m/3ZukER.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dCvGk5.jpg]Afbeelding[/url] ]
En...sneeuw!
Dus de stofzuiger maar alvast gepakt.
[ [url=m/tBRYD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een lief kaartje met een kleine voorbode op de hints.
[ [url=m/IOrn22.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y2El1J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goed, daar gaan we.
Hint 1: leuk! Een puzzel. Die moet ik niet te letterlijk nemen, volgens het kaartje.
Lastig, misschien een Friese hengst? Voor zover ik weet komt de enige mannelijke deelnemer van dit jaar niet uit Friesland.
Iemand met een Fries? Of een fotograaf? Of iemand met een paard, maar geen Fries? Want, niet te letterlijk nemen.
[ [url=m/Yqci7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 2: mij kun je herkennen aan een bloem.
dat lijkt mij iemand met een bloem als avatar of naam.
[ [url=m/o95LNR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 3: ik mag weer puzzelen![]()
Dit lijkt mij iemand die van reizen houdt.
[ [url=m/6lVJwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 4: de Drentse vlag.
Die hint lijkt me duidelijk.
[ [url=m/q486pm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 5: een serie balletjes met getallen en 5 lege.
Ik dacht direct aan een registratiedatum, maar wat zijn dan die lege balletjes?
Deze vind ik lastig.
[ [url=m/rHlNsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb al een vermoeden maar dan toch eerst maar de cadeautjes uitpakken.
Spannend zeg, wat ziet dat er toch feestelijk uit.
[ [url=m/ECTVuj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oooh wat een leuke cadeautjes allemaal.
Mijn Santa heeft mij verwend met een leuke puzzel, Rituals douchefoam, kikkers & muizen, vogelvoer, superschattige sokken, thee, een te lief haakpakket van een lama en een kersthanger waar ik heel gauw een mooi plekje voor ga zoeken in de boom. Wat een leukerd!
[ [url=m/vlki1e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YXwLWs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NDe3Wu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan zien dat mijn Santa aandachtig heeft gekeken naar mijn tops- en flopslijstje. Zo leuk en zo mooi hoe iemand dit voor mij heeft gedaan.
En wat een timing want na een flinke tegenvaller vandaag, was dit precies wat ik nodig had. Ik ben tot tranen geroerd met dit lieve pakket.
Dankjewel lieve Santa. Of mag ik je Roosjenat noemen?
roosjenat schreef:Jolien87 schreef:*KNIP*
Dankjewel lieve Santa. Of mag ik je Roosjenat noemen?
Yes klopt helemaal! Fijn om te horen dat je er blij mee bent. Heb mijn best gedaan een leuk en afwisselend pakket voor je samen te stellen.
Voelde me laatst wel een beetje schuldig dat je wat ongerust was haha. Maar ik was ondertussen druk voor je bezig
Geniet ervan!