Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 16:51

Ik heb donderdag een vergadering in Zuid-Limburg, veeeel te ver met het ov en echt geen zin om helemaal naar daar te gaan, ben daar vorige maand ook al geweest. Dus nu heb ik gauw gedaan alsof ik écht aanwezig moet zijn bij een andere vergadering dichterbij... Nu nog even gauw iets Heel Belangrijks uit m'n duim zuigen om in te brengen :')

Werknemer van de maand zal ik nimmer zijn.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 23:57

Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp. 8)7
Letterlijk een bericht dat zei ‘ooh bedoel je … maar die is toch….’. Facking snel verwijdert voor iedereen natuurlijk, met bonkend hart. Ik hoop echt dat niemand het gelezen heeft. _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 07:21

Suliko schreef:
Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp. 8)7
Letterlijk een bericht dat zei ‘ooh bedoel je … maar die is toch….’. Facking snel verwijdert voor iedereen natuurlijk, met bonkend hart. Ik hoop echt dat niemand het gelezen heeft. _O-

Neeeeeeeeeeee :')

Dit is mijn grootste angst altijd :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:24

Suliko schreef:

Oh wat erg :')

Een vriendin van me heeft een keer een filmpje dat bedoeld was voor een sekspartner per ongeluk in haar Snapchatverhaal gezet en kwam hier pas na 15 min achter, toen het al bekeken was door 5 mensen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:58

deksel schreef:
Suliko schreef:

Een vriendin van me heeft een keer een filmpje dat bedoeld was voor een sekspartner per ongeluk in haar Snapchatverhaal gezet en kwam hier pas na 15 min achter, toen het al bekeken was door 5 mensen.

NEE JOH :oo
De horror, dat zou echt mijn grootste angst zijn, dat privedingen die ik naar mijn man wil sturen, naar een ander gestuurd worden.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:28

deksel schreef:
Suliko schreef:

Zoiets heb ik ook ooit gedaan.. niet geschikte foto’s voor alle ogen in mijn verhaal plaatsen.. story of my life :+

Sterre98

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 12:23

Dat heeft mijn vriend dus ook blijkbaar gedaan :')

Alleen kwam hij er wel sneller achter gelukkig hahah

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 00:54

Is het een biecht als ik zeg dat ik in een niet-nuchtere toestand het gezellig heb gehad met de achterbuurjongen?
Terwijl dit zò niet de bedoeling was? _O-

Het ergst was dat ik het huis uit wilde sneaken en zijn vader tegenkwam in de achtertuin. :')

Ik was nog niet thuis of moeders stond al voor mijn neus.
Donderpreek volgend uiteraard.

Ik moet echt snel een eigen woning hebben.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 07:06

CupCakes_ schreef:
Is het een biecht als ik zeg dat ik in een niet-nuchtere toestand het gezellig heb gehad met de achterbuurjongen?

Het ergst was dat ik het huis uit wilde sneaken en zijn vader tegenkwam in de achtertuin. :')

Zeker dat dit een biecht is :j

Hoe moeten we anders van dit soort verhalen genieten? :')

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 09:59

CupCakes_ schreef:

Nu vraag ik me vooral af hoe oud jullie zijn dat je een preek kreeg :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 12:35

Haha boy next door krijgt zo een heel andere betekenis :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:09

Anoniem:

Ik heb een week een bedrijfsuitje gehad met ons team. Iedereen in dit team heeft een relatie en we zijn tussen de 22 en 42 jaar oud, klein team.

Hele avond gezellig gehad, wel wat teveel gedronken maar ik was nog goed bij de les. Uiteindelijk sta ik met een van mijn mannelijke collega's te praten van 29 (ik ben 25). Hij verteld eerst dat hij vindt dat ik mijn werk goed doe en ik goed in het team lig en daarna hebben we een gesprek over de thuissituatie van ieders. Daarna zegt hij je moet nu stoppen en ik begreep niet wat hij bedoelde. Uiteindelijk gesprek anders voortgezet en vraagt hij of ik mee ga naar buiten om te roken. Ik loop mee en vraag nog eens van joh wat bedoelde je nu?

Toen pakte hij mij vast om mij op mijn mond te pakken, ik kon wegdraaien en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen. Daarna heb ik de rest van de avond er geen aandacht meer aangegeven. Hij heeft mij daarna in bijzijn van collega's nog wel een kus op mijn wang gegeven maar meer niet meer.

Nu wil ik het wel ter sprake brengen maar geeeen idee hoe want naar mijn weten weet hij van niks meer omdat hij zo dronken is. Maar merk dat ik er zelf wel last van heb. Dus ik heb tips nodig haha

Maar er is dus niks werkelijk gebeurd?
En op welke manier heb je er nu last van? Dat hij in je hoofd blijft spelen omdat je toch wel wilde, of omdat je hem wil aanspreken op zijn onbehoorlijke gedrag?

Je zegt dat iedereen een relatie heeft.
Heb je het je eigen partner verteld?

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:32

“ Toen pakte hij mij vast om mij op mijn mond te pakken, ik kon wegdraaien en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen.”

Dit is dus zonder twijfel grensoverschrijdend gedrag. En hij heeft nog een relatie ook? Wat een naar mannetje zeg.
Is er iemand op je werk die je eventueel in vertrouwen zou kunnen nemen hierover?
Je zou hem er ook kunnen op aanspreken, als je daar behoefte aan hebt, hij weet ongetwijfeld nog wat er is gebeurd, dronken of niet. Hou wel in je achterhoofd dat deze man alles staalhard gaat ontkennen en je zelfs het gevoel zou kunnen geven dat het aan jou ligt en jij een gekkie bent die verliefd is op hem. Dit soort types kent echt geen grenzen.

Het op een brief schrijven en aan hem geven zou ook nog kunnen, maar wat wil je hier uiteindelijk mee bereiken? Heb je gevoelens voor hem?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 14:41

fleurtjeuh schreef:
Anoniem:

Ik heb een week een bedrijfsuitje gehad met ons team. Iedereen in dit team heeft een relatie en we zijn tussen de 22 en 42 jaar oud, klein team.

Hele avond gezellig gehad, wel wat teveel gedronken maar ik was nog goed bij de les. Uiteindelijk sta ik met een van mijn mannelijke collega's te praten van 29 (ik ben 25). Hij verteld eerst dat hij vindt dat ik mijn werk goed doe en ik goed in het team lig en daarna hebben we een gesprek over de thuissituatie van ieders. Daarna zegt hij je moet nu stoppen en ik begreep niet wat hij bedoelde. Uiteindelijk gesprek anders voortgezet en vraagt hij of ik mee ga naar buiten om te roken. Ik loop mee en vraag nog eens van joh wat bedoelde je nu?

Toen pakte hij mij vast om mij op mijn mond te pakken, ik kon wegdraaien en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen. Daarna heb ik de rest van de avond er geen aandacht meer aangegeven. Hij heeft mij daarna in bijzijn van collega's nog wel een kus op mijn wang gegeven maar meer niet meer.

Nu wil ik het wel ter sprake brengen maar geeeen idee hoe want naar mijn weten weet hij van niks meer omdat hij zo dronken is. Maar merk dat ik er zelf wel last van heb. Dus ik heb tips nodig haha

Maar er is dus niks werkelijk gebeurd?
En op welke manier heb je er nu last van? Dat hij in je hoofd blijft spelen omdat je toch wel wilde, of omdat je hem wil aanspreken op zijn onbehoorlijke gedrag?

Je zegt dat iedereen een relatie heeft.
Heb je het je eigen partner verteld?

Anoniem antwoord:
Ik heb er last van in de zin van we zijn collega's en nu zit ik met dit gevoel. Idd vanwege het gedrag wat gewoon niet kan.

Mijn eigen partner heb ik het niet verteld. Er is niks gebeurd en hij is niet jaloers aangelegd. Heb al eerder eens kus op wang gekregen van een jongen uit de vriendengroep en toen zei hij ook wordt hier niet jaloers van. Dus niet dat hij denkt dit is voor haar een manier om jaloezie uit te lokken ofzo.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 15:46

Ehm... Lieve vrouw, jaloezie? Je bent tegen je zin in (bijna?) aangeraakt door je collega! Je hebt daar nul aanleiding toe gegeven, dus ik hoop dat je je ook op geen manier schuldig of verantwoordelijk voor voelt.

Eens met moeshie dus.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 15:46

Citaat:
en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen.

Als hij dit nu ook echt meent zie ik niet direct een probleem.
Ja hij heeft met zijn dronken kop een verkeerde inschatting gemaakt.
Hij weet nu dat jij dat niet wilt.
Als hij zich vanaf nu dan professioneel blijft gedragen zou ik er verder niet teveel aandacht aan schenken.

Dat word natuurlijk heel anders als hij rare opmerkingen of gedragingen naar jou toe heeft.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 16:08

Sky_As schreef:
CupCakes_ schreef:

Nu vraag ik me vooral af hoe oud jullie zijn dat je een preek kreeg :')

Ik ben 26 jaar, maar mijn moeder is dus echt niet gecharmeerd van zulke acties. Die vindt dat niet kunnen. :')

Ik had 4 jaar geleden het huis al uitgewild, maar welkom op de woningmarkt als starter èn alleen. -O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 06:30

CupCakes_ schreef:
Ik ben 26 jaar, maar mijn moeder is dus echt niet gecharmeerd van zulke acties. Die vindt dat niet kunnen. :')

Ik had 4 jaar geleden het huis al uitgewild, maar welkom op de woningmarkt als starter èn alleen. -O-

Ik ben vooral benieuwd of er een vervolg komt :D Of waarom was het niet de bedoeling?

Anoniem: ik zou dan weer echt geen brief ofzo schrijven want dat kan als "bewijs" gebruikt worden en verkeerd uitdraaien.
Maar moeilijke situatie, het creeert toch een gespannen sfeer. Moeten jullie vaak samen werken? Of als jullie een keer alleen zijn, hem aanspreken van "joh wat was dat?".

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:29

Heb de lieveheersbeestjes van m’n dochter vrij gelaten

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:55

Mijn man ging vannacht op de bank slapen omdat ik hem steeds wakker maakte omdat hij snurkt... ik voelde me 2 sec schuldig en daarna heb ik heerlijke geslapen :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:59

Mijn vriend heeft echt een trauma aan naar de bank gestuurd worden door zijn ex. Die snapt er niks van dat ik gewoon door zijn jungle heen zagen doorslaap. :')
Een enkele keer por ik heel hard in zijn zij en doe dan schijnheilig alsof ik lig te slapen. Maar dan draait hij altijd om. :=

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 23:43

Farjen schreef:
CupCakes_ schreef:

Ik ben vooral benieuwd of er een vervolg komt :D Of waarom was het niet de bedoeling?

".

Uhm. Dat vervolg hè. Dat is niet best. _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 23:44

Nou wil ik het weten..

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 07:49

Ja nu willen we het weten!

loez