Werknemer van de maand zal ik nimmer zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp.![]()
Letterlijk een bericht dat zei ‘ooh bedoel je … maar die is toch….’. Facking snel verwijdert voor iedereen natuurlijk, met bonkend hart. Ik hoop echt dat niemand het gelezen heeft.
Suliko schreef:Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp.![]()
Letterlijk een bericht dat zei ‘ooh bedoel je … maar die is toch….’. Facking snel verwijdert voor iedereen natuurlijk, met bonkend hart. Ik hoop echt dat niemand het gelezen heeft.
deksel schreef:Suliko schreef:Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp.![]()
Oh wat erg![]()
Een vriendin van me heeft een keer een filmpje dat bedoeld was voor een sekspartner per ongeluk in haar Snapchatverhaal gezet en kwam hier pas na 15 min achter, toen het al bekeken was door 5 mensen.
deksel schreef:Suliko schreef:Ik was met een buurman aan het roddelen via whatsapp over andere buren, na wat aparte gebeurtenissen, maar plaatste het bericht per ongeluk in de buurtapp.![]()
Oh wat erg![]()
Een vriendin van me heeft een keer een filmpje dat bedoeld was voor een sekspartner per ongeluk in haar Snapchatverhaal gezet en kwam hier pas na 15 min achter, toen het al bekeken was door 5 mensen.
CupCakes_ schreef:Is het een biecht als ik zeg dat ik in een niet-nuchtere toestand het gezellig heb gehad met de achterbuurjongen?
Terwijl dit zò niet de bedoeling was?
Het ergst was dat ik het huis uit wilde sneaken en zijn vader tegenkwam in de achtertuin.
Ik was nog niet thuis of moeders stond al voor mijn neus.
Donderpreek volgend uiteraard.
Ik moet echt snel een eigen woning hebben.
CupCakes_ schreef:Is het een biecht als ik zeg dat ik in een niet-nuchtere toestand het gezellig heb gehad met de achterbuurjongen?
Het ergst was dat ik het huis uit wilde sneaken en zijn vader tegenkwam in de achtertuin.
fleurtjeuh schreef:Anoniem:
Ik heb een week een bedrijfsuitje gehad met ons team. Iedereen in dit team heeft een relatie en we zijn tussen de 22 en 42 jaar oud, klein team.
Hele avond gezellig gehad, wel wat teveel gedronken maar ik was nog goed bij de les. Uiteindelijk sta ik met een van mijn mannelijke collega's te praten van 29 (ik ben 25). Hij verteld eerst dat hij vindt dat ik mijn werk goed doe en ik goed in het team lig en daarna hebben we een gesprek over de thuissituatie van ieders. Daarna zegt hij je moet nu stoppen en ik begreep niet wat hij bedoelde. Uiteindelijk gesprek anders voortgezet en vraagt hij of ik mee ga naar buiten om te roken. Ik loop mee en vraag nog eens van joh wat bedoelde je nu?
Toen pakte hij mij vast om mij op mijn mond te pakken, ik kon wegdraaien en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen. Daarna heb ik de rest van de avond er geen aandacht meer aangegeven. Hij heeft mij daarna in bijzijn van collega's nog wel een kus op mijn wang gegeven maar meer niet meer.
Nu wil ik het wel ter sprake brengen maar geeeen idee hoe want naar mijn weten weet hij van niks meer omdat hij zo dronken is. Maar merk dat ik er zelf wel last van heb. Dus ik heb tips nodig haha
Maar er is dus niks werkelijk gebeurd?
En op welke manier heb je er nu last van? Dat hij in je hoofd blijft spelen omdat je toch wel wilde, of omdat je hem wil aanspreken op zijn onbehoorlijke gedrag?
Je zegt dat iedereen een relatie heeft.
Heb je het je eigen partner verteld?
Citaat:en daarna zeiden we beide dit moeten we niet doen.
Sky_As schreef:CupCakes_ schreef:Is het een biecht als ik zeg dat ik in een niet-nuchtere toestand het gezellig heb gehad met de achterbuurjongen?
Nu vraag ik me vooral af hoe oud jullie zijn dat je een preek kreeg
CupCakes_ schreef:Ik ben 26 jaar, maar mijn moeder is dus echt niet gecharmeerd van zulke acties. Die vindt dat niet kunnen.![]()
Ik had 4 jaar geleden het huis al uitgewild, maar welkom op de woningmarkt als starter èn alleen.
Farjen schreef:CupCakes_ schreef:Ik ben 26 jaar, maar mijn moeder is dus echt niet gecharmeerd van zulke acties. Die vindt dat niet kunnen.![]()
Ik had 4 jaar geleden het huis al uitgewild, maar welkom op de woningmarkt als starter èn alleen.
Ik ben vooral benieuwd of er een vervolg komtOf waarom was het niet de bedoeling?
".