Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 08:50

Dat ik in de post-NL app zie dat er post komt van CJIB :oo hopelijk is het voor mijn vriend :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 09:34

DiscoDipp schreef:
T feit dat ik alweer moet kijken hoe iemand anders op mijn paard rijdt. Deel graag met anderen daar niet van, maar ik wil zelf ook |(

Kan iemand n nier missen? Y;(

Daarom heb ik geen paard meer en geen verzorgpony.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 09:53

Flying_Angel schreef:
Dat ik in de post-NL app zie dat er post komt van CJIB :oo hopelijk is het voor mijn vriend :(:)

Staat de ontvanger toch bij afgebeeld?
Bij mij wel namelijk. Komt er vandaag 1 binnen voor mn vriend :Y)

Ik erger me aan mijn slaapritme. Ik ben van mezelf al een slechte slaper.
Ene week moet mijn vriend er om 3 uur 's nachts uit.
Andere week om tie tussen 12 en 4 's nachts thuis van werken.
Tegenwoordig ben ik standaard om 2 uur klaarwakker en duurt t soms tot 5 uur voordat ik weer in slaap val.
En mijn wekker gaat om kwart over 6. :O

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 09:58

Misschien delen ze de auto? :P

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:16

Ik heb gewoon vet veel stress over mijn toekomst, mijn volgende studie -O-
Ik vind van alles leuk, ik wil van alles en er is keuze zat voor mij.
Ik heb nog 2 jaar minimaal dus het komt echt goed maar ik word er toch gek van, uiteindelijk een moeilijke keuze maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:19

DiscoDipp schreef:
[***] schreef:

Weet niet of het bij jou helpt maar hier verlicht een kruik de pijn een beetje! Maar mijn pijn is waarschijnlijk lang niet zo heftig als de jouwe

& @robijntje

Verbaasd mij nog hoeveel mensen daadwerkelijk nierpatiënt zijn, ik dacht altijd dat ik bekand de enige was (tussen mijn leeftijd dan)

Ik ben geboren met een afwijking, 1 nier die niet klopt zeg maar en die inmiddels voor nog maar 4 procent werkt en chronisch ontstoken is. Ook met momenten behoorlijk ziek van geweest (en dus opgenomen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:27

Dat ik net even de tuin in moest om foto te maken van de schade aan m'n scooter en ik amper de trap op en af kon (heb een balkon met een trapje naar de tuin). Oke logisch stijfheid maar nu voel ik pas hoe gekneusd m'n been is :x

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:33

Captain schreef:
Misschien delen ze de auto? :P

Ja, staat op zijn naam haha!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 10:33

Extreem branderig gevoel in mijn mond of keel en voel me wat beroerd

Heb een vaccinatie over een uurtje maar dit is geen spanning dan ben ik wat anders misselijk dan nu.

Ik wil 1 ding en dat is weer terug mijn bedje in en dat ga ik misschien ook wel doen je mag die vaccinatie toch niet als je niet fit bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 11:40

Contact opgenomen met de man die ervoor gezorgd heeft dat ik onderuit gegaan ben met de scooter gisteren..mailt ie terug ik heb extra geld overgemaakt zodat je een helm kan kopen. Uhm pardon? Ik moet maar een helm op gaan doen omdat jij niet uit je doppen kan kijken? >;)
Aan mijn rij stijl ligt het niet. Lekker makkelijk en weer een manier om het bij mij neer te leggen..had liever gelezen nogmaals sorry ik zal beter opletten op de fiets :') maar thanks anyway voor het geld :roll:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:13

Robijntjah schreef:
DiscoDipp schreef:

& @robijntje

Verbaasd mij nog hoeveel mensen daadwerkelijk nierpatiënt zijn, ik dacht altijd dat ik bekand de enige was (tussen mijn leeftijd dan)

Ik ben geboren met een afwijking, 1 nier die niet klopt zeg maar en die inmiddels voor nog maar 4 procent werkt en chronisch ontstoken is. Ook met momenten behoorlijk ziek van geweest (en dus opgenomen).

Oh dat is ook heftig!
Ik heb een interne bloeding in mijn linkernier gehad, 3 operaties verder en het werkt nog niet zoals het zou moeten. Inmiddels heb ik nog 1,5 niet en zit ik weer met nierbekkenontsteking en hydronefrose, en als ook maar een beetje pech heb zal er wel weer geopereerd moeten worden.

Zo vervelend als je lijf niet doet wat je wil..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:27

Annet_Dottie schreef:
Contact opgenomen met de man die ervoor gezorgd heeft dat ik onderuit gegaan ben met de scooter gisteren..mailt ie terug ik heb extra geld overgemaakt zodat je een helm kan kopen. Uhm pardon? Ik moet maar een helm op gaan doen omdat jij niet uit je doppen kan kijken? >;)
Aan mijn rij stijl ligt het niet. Lekker makkelijk en weer een manier om het bij mij neer te leggen..had liever gelezen nogmaals sorry ik zal beter opletten op de fiets :') maar thanks anyway voor het geld :roll:

Kan je het niet beter via de verzekering doen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:42

Mijn onderarm verbrand aan een gietijzeren pan van 250 graden. Ik voelde niks. Tot nu, nu heb ik een mooie rozige streep die prikt :').

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:44

_San87_ schreef:
Mijn onderarm verbrand aan een gietijzeren pan van 250 graden. Ik voelde niks. Tot nu, nu heb ik een mooie rozige streep die prikt :').

Oh nee! Slimmie. Aftersun helpt bij mij altijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:46

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Oh nee! Slimmie. Aftersun helpt bij mij altijd.

Ik heb onder lauwwarm water gekoeld en er idd aftersun op gedaan :D!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:49

_San87_ schreef:

same here, ik had het met mijn hand

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-22 12:53

Ik moet een motivatiefilmpje maken
Ik heb nog nooit een motivatiefilmpje gemaakt
Ik haat het om voor de camera te staan

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 12:55

friendly schreef:
Annet_Dottie schreef:

Kan je het niet beter via de verzekering doen?

Dat zei ik ook maar hij had het zelf al overgemaakt. Maakt mij niet uit als ik geld voor die spiegel maar terug kreeg.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:01

Toch verzekering inschakelen is wel verstandig. Als je toch langer of blijvende schade overhoud of als je medische hulp moet inschakelen en je eigen risico kwijtraakt kunnen zij wat voor je betekenen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:02

Ik zeg het meer voor eventuele niet direct zichtbare schade. Aan zowel de scooter als jijzelf. Ik moest na mijn ongeluk naar het ziekenhuis bijvoorbeeld dus dat is ook deels verhaald op de tegenpartij.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:04

Met motorongeluk was ik maar wat blij met de verzekeraar. De fysieke schade was flink erger dan gedacht en de kosten zijn netjes vergoed. Ook maanden pension voor de honden en letselschade vergoeding. Ook kaotte kleding wordt dan vergoed. En fijn aanspreekpunt waardoor je zelf niet hoeft te gaan klooien

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:07

Duidelijk iemand die zijn no claim niet kwijt wil...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:12

Tip voor mezelf volgende keer niet gaan googlen, maar ha reageerde gisteren best anders dan anders. Ga nu maar gewoon eerst maandag afwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:13

Directeur die boos wordt omdat er dingen niet goed op de site staan, terwijl hij ons nooit de juiste informatie heeft gegeven. Of we het ook even gisteren willen aanpassen. Jammer maat, maar dat kan lekker tot overmorgen wachten, want a. heb ik vandaag geen tijd door andere dingen waar hij gisteren ineens mee kwam die hij vorige week veranderd wil hebben, b. ik ben er morgen niet en c. ik krijg niet genoeg betaald om overuren te maken, zeker niet om zijn falen op te vangen, dus joe! :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:26

Ik maak me eerlijk gezegd niet zo druk om kosten/verzekering enz. Heb gelukkig niet al te vaak een ongeluk dus hoe het überhaupt in z'n werk gaat zou ik ook allemaal eigenlijk niet weten. Daarnaast ben ik mijn eigen risico altijd al kwijt door mijn reuma dus om zorg kosten maak ik me ook niet zo druk. Mocht er meer achterweg komen heb ik zijn gegevens en kan ik daar altijd nog achteraan. Nu voel ik me vooral heel erg beurs en stijf en focus ik liever op mijn herstel dan van alles te moeten regelen als ik eerlijk moet zijn. Maar bedankt voor jullie tips en toelichting dat is handig mocht er toch nog iets nodig zijn.