Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Dat ik in de post-NL app zie dat er post komt van CJIBhopelijk is het voor mijn vriend
DiscoDipp schreef:[***] schreef:
Weet niet of het bij jou helpt maar hier verlicht een kruik de pijn een beetje! Maar mijn pijn is waarschijnlijk lang niet zo heftig als de jouwe
& @robijntje
Verbaasd mij nog hoeveel mensen daadwerkelijk nierpatiënt zijn, ik dacht altijd dat ik bekand de enige was (tussen mijn leeftijd dan)
Robijntjah schreef:DiscoDipp schreef:
& @robijntje
Verbaasd mij nog hoeveel mensen daadwerkelijk nierpatiënt zijn, ik dacht altijd dat ik bekand de enige was (tussen mijn leeftijd dan)
Ik ben geboren met een afwijking, 1 nier die niet klopt zeg maar en die inmiddels voor nog maar 4 procent werkt en chronisch ontstoken is. Ook met momenten behoorlijk ziek van geweest (en dus opgenomen).
Annet_Dottie schreef:Contact opgenomen met de man die ervoor gezorgd heeft dat ik onderuit gegaan ben met de scooter gisteren..mailt ie terug ik heb extra geld overgemaakt zodat je een helm kan kopen. Uhm pardon? Ik moet maar een helm op gaan doen omdat jij niet uit je doppen kan kijken?
Aan mijn rij stijl ligt het niet. Lekker makkelijk en weer een manier om het bij mij neer te leggen..had liever gelezen nogmaals sorry ik zal beter opletten op de fietsmaar thanks anyway voor het geld
friendly schreef:Annet_Dottie schreef:Contact opgenomen met de man die ervoor gezorgd heeft dat ik onderuit gegaan ben met de scooter gisteren..mailt ie terug ik heb extra geld overgemaakt zodat je een helm kan kopen. Uhm pardon? Ik moet maar een helm op gaan doen omdat jij niet uit je doppen kan kijken?
Aan mijn rij stijl ligt het niet. Lekker makkelijk en weer een manier om het bij mij neer te leggen..had liever gelezen nogmaals sorry ik zal beter opletten op de fietsmaar thanks anyway voor het geld
Kan je het niet beter via de verzekering doen?