paars schreef:Ik ga in een appartement gaat wonen en mijn zonnepanelen liggen op het dak moet ik dan een sleutel krijgen van de deur naar dat dak zodat ik / een monteur altijd dat dak ook op kan?
Dat lijkt me wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Froukje schreef:Waarin verwerk ik het snelst 2 liter yoghurt?
Ik had net wat bij de boer gehaald, zit er gisteren in een to good too go pakket ook yoghurt. Daar kan ik nooit tegen eten
Hangop maken.
eilleen333 schreef:Auto’s en blaadjes.
Mijn VW Caddy heeft een geheim compartiment voor de composthoop, en wel hier:
[ [url=m/MEpklj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NL1MML.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net bij de wasstraat staan pieren voor de honderdste keer, maar die kop van die slang past er niet tussen. Dus met een tang die ik voor de gebitten gebruik staan mieren, maar er ligt nog steeds een half bos. Ik zuig het altijd wel uit, maar je komt gewoon niet diep genoeg en die afwater gootjes zitten ook vol bagger. Het komt er dan bij de voordeur uit, daar ligt ook altijd blad.
Dat gaat liggen rotten, blijft eindeloos nat…ligt echt een laagje natte bosgrond zeg maar. iemand een idee hoe ik dat ook eens een keer goed schoon kan maken?
Cowboy55 schreef:eilleen333 schreef:Auto’s en blaadjes.
Net bij de wasstraat staan pieren voor de honderdste keer, maar die kop van die slang past er niet tussen. Dus met een tang die ik voor de gebitten gebruik staan mieren, maar er ligt nog steeds een half bos. Ik zuig het altijd wel uit, maar je komt gewoon niet diep genoeg en die afwater gootjes zitten ook vol bagger. Het komt er dan bij de voordeur uit, daar ligt ook altijd blad.
Dat gaat liggen rotten, blijft eindeloos nat…ligt echt een laagje natte bosgrond zeg maar. iemand een idee hoe ik dat ook eens een keer goed schoon kan maken?
Perslucht? Heeft de wasstraat bij ons ook.
eilleen333 schreef:Auto’s en blaadjes.