Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haike schreef:Volgens mij heb ik mijn supergiede santa ook gevonden!
Marjo ben jij het?
Via hint 1 kwam ik er niet uit, maat ik zag op de laptop net dat het er anders uitzag dan op mijn telefoon, dus ik ga hier nog wel aan puzzelen zodat ik deze hint ook ga begrijpen.
Hint 2 herkende mijn man de songtekst, en zoekend op Kansas kwam ik bij jouw profiel, en dat leek met alle Engelse teksten wel goed aan te sluiten bij hint 1!
De datum bij hint 2 kon ik dan niet plaatsen, je hebt je dat jaar wel aangemeld, maar niet op die dag?
Marjo schreef:haike schreef:Volgens mij heb ik mijn supergiede santa ook gevonden!
Marjo ben jij het?
Via hint 1 kwam ik er niet uit, maat ik zag op de laptop net dat het er anders uitzag dan op mijn telefoon, dus ik ga hier nog wel aan puzzelen zodat ik deze hint ook ga begrijpen.
Hint 2 herkende mijn man de songtekst, en zoekend op Kansas kwam ik bij jouw profiel, en dat leek met alle Engelse teksten wel goed aan te sluiten bij hint 1!
De datum bij hint 2 kon ik dan niet plaatsen, je hebt je dat jaar wel aangemeld, maar niet op die dag?
Hint 1 slaat op mijn favoriete spelletjeDe zin die eruit moet komen is "As an awoken huntress, it is my destiny to serve the vanguard and protect the people of the last city", dat slaat op Destiny 2
![]()
De tweede hint slaat op Supernatural, mijn favoriete show! Het liedje is hét volkslied van het Supernatural fandom, de datum is de dag dat de pilot uitkwam en Scooby-Doo is een referentie naar een aflevering, Scooby-natural waarbij de karakters in een Scooby-Doo aflevering terecht komen
De derde hint slaat op Odin, het veulen van mijn vorige verzorgpaard
Adamootje schreef:Banyu schreef:Pff, Inmiddels de gehele lijst uitgeprint met wie er allemaal mee doet...
MAAR, een wilde gok, nu ik op de lijst keek...
Aaangezien de quote; "The negative is the equivalent of the composer’s score, and the print the performance.", van Ansel Adams is.
Ga ik de gok nemen, Adamootje ben jij mijn SSS?
Zo niet, dan kan ik jou iniedergeval van de lijst strepen!
Helaas, ik ben niet jouw Santa!
Wat waren de hints?
haike schreef:En wat had ik met deze woorden moeten doen?
Ik vind het superleuk dag je zoveel moeite hebt gedaan voor de hints, dus ik wil ze graag begrijpen.
[ [url=m/ufTHMV.png]Afbeelding[/url] ]
Awoken en city had ik inderdaad dan wel weer gevonden. Maar omdat ik woorden miste in de zin, kon Google m helaas ook niet gevonden krijgen/koppelen aan Destiny.
ryukapple schreef:Op basis van de laatste hint Tancreda4 ben jij mijn santa? Jij komt uit zuid holland en hebt een kat en twee paarden (vossen)?
Citaat:@Tancreda4, zat er maar een coördinaat in de puzzel? Opzich kun je de locatie met dit ene coördinaat vinden als je een andere manier van zoeken gebruikt. Weet je zeker dat je alle hints hebt gevonden?
Tancreda4 schreef:ryukapple schreef:Op basis van de laatste hint Tancreda4 ben jij mijn santa? Jij komt uit zuid holland en hebt een kat en twee paarden (vossen)?
Jaaaa, ik ben jou Santa! Idd verwijzing naar mijn twee vossen, en de blauwe maan een verwijzing naar het maanoog van mijn grote vos (mijn kleine heeft er ook een, maar die is niet zo zichtbaar). Ik wilde een nog duidelijkere maanoog foto in mijn profiel zetten, maar die had ik niet zo snel paraatIk had eventueel nog een hint achter de hand voor als je er niet uit zou komen, maar je had het al door gelukkig! Hopelijk ben je blij met je pakket
Tancreda4 schreef:@ Jolien87; oh damn, dat is niet fijn zeg, helemaal zo voor de feestdagen! Knuff, ik hoop dat het bij snotterig en kuchen blijft….
@ Geerte, sorry, ik ben niet jou Santa....
Want:ryukapple schreef:Op basis van de laatste hint Tancreda4 ben jij mijn santa? Jij komt uit zuid holland en hebt een kat en twee paarden (vossen)?
Jaaaa, ik ben jou Santa! Idd verwijzing naar mijn twee vossen, en de blauwe maan een verwijzing naar het maanoog van mijn grote vos (mijn kleine heeft er ook een, maar die is niet zo zichtbaar). Ik wilde een nog duidelijkere maanoog foto in mijn profiel zetten, maar die had ik niet zo snel paraatIk had eventueel nog een hint achter de hand voor als je er niet uit zou komen, maar je had het al door gelukkig! Hopelijk ben je blij met je pakket
----
Ondertussen mijn eigen Santa zoektocht....
@xZiva_ dus niet mijn Santa.... Dus de zoektocht gaat verder. Zie ik de hint via het beheer:Citaat:@Tancreda4, zat er maar een coördinaat in de puzzel? Opzich kun je de locatie met dit ene coördinaat vinden als je een andere manier van zoeken gebruikt. Weet je zeker dat je alle hints hebt gevonden?
Ohhh, ik kreeg het benauwd, heb ik zomaar wat over het hoofd gezien! Ik ben net gelijk weer op zoek gegaan; alle kadootjes ondersteboven, hooi 3x doorzocht, alle kussens van de bank (daar zat ik toen het dingetje open ging, misschien er toen uitgevallen??). Ik had echt maar 1 papiertje gezien. Dacht ik dan.... Nu vond ik ook maar weer één papiertje terug, dus doorzoeken naar een tweede papiertje.... Tot ik er nog eens op stuitte en opeens opviel dat hier heel wat anders op stond dat het papiertje die ik bij het uitpakken had gevonden.... Dit was dus de tweede, maar omdat ik nu ook maar 1 vond dacht ik dacht ik dat het die eerste was die ik al had gezien. Niet dus![]()
Verder ben ik niet blont of chaotisch hoor
![]()
![]()
![]()
Ik had met mijn oude manier van moeilijk doen al best wat bokkers weggestreept en hield ik wat bokkers over met onbekende/ nog niet door mij uitgevogelde woonplaats. Daar stond mijn Santa ook nog bij blijkbaar, die stond al op mijn verdachtenlijstje vanwege dezelfde redenering als dat ik xZiva_ verdacht vond; vanwege het hebben van 2 pony's (vanwege de 2 poezen als hint). De tweede coördinaat erbij maakte het makkelijker; ik kwam niet bij een woonplaats uit maar bij het GelreDome. Toen kwam er direct een naam in mijn hoofd op, en door even te googlen wie er vooral in het GelreDome speelt, werd die gedachte bevestigd:
Capopjekop ben jij mijn Santa?![]()