Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Nou, dat inderdaad. Hoewel ik Tienus nog wel enigzins begrijp, is het niet handig om dit hier neer te zetten. Je bent toch geneigd om het te proberen. Dan heb je of dus een boel mensen die voordringen, of mensen die straks geweigerd worden bij de vaccinatielocatie. Alsof het systeem nu al niet een puinhoop is.
Cowgirl schreef:Flikker die routekaart toch overboord. Dat hele routekaart gebeuren heeft toch geen zin een virus laat zich niet sturen. Zeg tegen het volk dat je het per 2 weken bekijkt en dan , als het kan, aanpast. Mensen worden alleen maar wanhopig van dit soort niet waar te maken beloftes.
Hoewel ik het wel had verwacht (nog erger eigenlijk want ik dacht dat alles weer dicht zou gaan) baal ik er wel van.
secricible schreef:Cowgirl schreef:Flikker die routekaart toch overboord. Dat hele routekaart gebeuren heeft toch geen zin een virus laat zich niet sturen. Zeg tegen het volk dat je het per 2 weken bekijkt en dan , als het kan, aanpast. Mensen worden alleen maar wanhopig van dit soort niet waar te maken beloftes.
Hoewel ik het wel had verwacht (nog erger eigenlijk want ik dacht dat alles weer dicht zou gaan) baal ik er wel van.
En dan klagen mensen weer over gebrek aan perspectief. Het is echt gewoon nooit goed
Popstra schreef:Ja dat song vestival...
Het kan mij ook gestolen worden.
Maar al dat kromme gedoe van dit niet/dat wel komt iedereen toch de strot uit!?
Cowgirl schreef:Als we het echt de kop in willen drukken moeten we voor 3 weken eten inslaan en ons in huis opsluiten.
Kun je dan thuiswerken, prima. Kun je dat niet, pech.
Alles dicht maar dan ook echt alles dicht. Dus ook geen supermarkt open grenzen dicht, vliegveld dicht (ook geen vracht)
Noodhulp is denk ik het enige wat open kan blijven dan.