Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Wilde mijn abonnement verlengen voor mijn telefoon, dus een nieuw toestel. Even die stomme BKR registratie vergeten en nu lukt het dus niet. Zit al jaren bij dezelfde provider voor praktisch hetzelfde maandbedrag als wat ik nu probeer af te sluiten maar nee, ik mag niet tenzij ik in een keer 550 euro ophoest. Want dat kan ik zeker wel met mijn maandinkomen.
Echt ben zo klaar met de regels in NL
maralyn schreef:Van die fossiele graftakken, die wandelen in een losloopgebied voor honden. Gillen dat je de honden vast moet doen.
Ook gewoon niet even wachten tot je ze vast hebt. Lopen Schelden en tieren op je hond, die niet eens aandacht voor haar heeft, maar gewoon een graspol loopt te snuffelen en dan ook nog haar bek open loopt te trekken "je kan niemand verplichten om van je honden te houden"
Nee roze zuurstok, maar je loopt zelf in een losloopgebied.
Ga dan op een lijn route je gal spugen ofzo.
Ze roept op vier meter afstand. Stevelt mooi door, terwijl ik de hond bij me roep, toch nog lopen janken als ze langs me loopt.
Echt. Waarom?!
Hond luistert perfect.
Mensen overigens niet trouwens.
Valerie93 schreef:maralyn schreef:Van die fossiele graftakken, die wandelen in een losloopgebied voor honden. Gillen dat je de honden vast moet doen.
Ook gewoon niet even wachten tot je ze vast hebt. Lopen Schelden en tieren op je hond, die niet eens aandacht voor haar heeft, maar gewoon een graspol loopt te snuffelen en dan ook nog haar bek open loopt te trekken "je kan niemand verplichten om van je honden te houden"
Nee roze zuurstok, maar je loopt zelf in een losloopgebied.
Ga dan op een lijn route je gal spugen ofzo.
Ze roept op vier meter afstand. Stevelt mooi door, terwijl ik de hond bij me roep, toch nog lopen janken als ze langs me loopt.
Echt. Waarom?!
Hond luistert perfect.
Mensen overigens niet trouwens.
Ik moest even hardop lachen om de opmerking 'roze zuurstok'