M’n ouders zijn in de afgelopen vijf minuten al zeker zes keer de trap op en af gelopen om niks. Blijf gewoon zitten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mo_86 schreef:Loeky01 schreef:De verkiezingen
Same. Werd wakker, keek op nos.nl en instant ochtendhumeur. En mega, MEGA facepalm... Nog vier jaar deze wereldvreemde, narcistische Oempa Loempa vrees ik
Steeph schreef:Mo_86 schreef:
Same. Werd wakker, keek op nos.nl en instant ochtendhumeur. En mega, MEGA facepalm... Nog vier jaar deze wereldvreemde, narcistische Oempa Loempa vrees ik
Dat Trump de winst al heeft geclaimd betekend niks, want nog geen van beide heeft genoeg staten/kiesmannen om daadwerkelijk gewonnen te hebben.
Biden staat oo dit moment op 238 kiesmannen en Trump op 213. Een van beide heeft 270 kiesmannen nodig om te winnen, Biden is dus dichter bij winst.
Wat er daarna gebeurt als Biden wint baart me meer zorgen, Trump heeft al meerdere malen kenbaar gemaakt dat hij zal blijven zitten in het Witte Huis als hij verliest, en hij probeert op dit moment op alle manieren stemmen ongeldig te laten verklaren.
Zoe_97 schreef:Peewee raad aan om 2 bakken vlak naast elkaar te zetten. 1 met oude vulling en 1 met D e-nieuws. De oude maak je niet meer schoon waardoor de kat vanzelf daar niet meer op wil en de nieuwe gebruikt. Werkte hier super. Na 2 dagen zat mijn kat op de peewee
SinneJ schreef:Steffi4 schreef:Ook de verkiezingen, alleen, ben ik echt de enige die Biden nog enger vindt dan trump?
Blijkbaar niet, als je naar de stemmen kijkt... maar ik vind niet veel mensen enger dan Trump
Steffi4 schreef:Goh ik vind dat je bij trump tenminste weet waar je je aan kan verwachten in grote lijnen. Hij mist ongeacht een aantal vijzen en zegt ook rare dingen. Maar ook heel veel van hem wordt uit de context gerukt of helemaal verdraait. Ik geloof oprecht dat hij voor veel Amerikanen goed (of toch beter dan wat het was) heeft gedaan. Bij Biden Daarentegen krijg ik echt een heel eng gevoel en volgens mij gaan “we” daar echt veel meer mee afzien. Ik wil hier absoluut geen discussie starten, ben ook niet persee pro trump hoor. Maar die Biden echt, bah.
DiscoDipp schreef:Steffi4 schreef:Goh ik vind dat je bij trump tenminste weet waar je je aan kan verwachten in grote lijnen. Hij mist ongeacht een aantal vijzen en zegt ook rare dingen. Maar ook heel veel van hem wordt uit de context gerukt of helemaal verdraait. Ik geloof oprecht dat hij voor veel Amerikanen goed (of toch beter dan wat het was) heeft gedaan. Bij Biden Daarentegen krijg ik echt een heel eng gevoel en volgens mij gaan “we” daar echt veel meer mee afzien. Ik wil hier absoluut geen discussie starten, ben ook niet persee pro trump hoor. Maar die Biden echt, bah.
Ik sluit ik mij ook bij aan![]()
Van Trump weet je tenminste wat je kunt verwachten.
Steffi4 schreef:Maar wat weten jullie dan over Biden ivm dat alles? Dit is het laatste wat ik er hier over zeg wil het topic er niet mee vervuilen.
SinneJ schreef:Steffi4 schreef:Maar wat weten jullie dan over Biden ivm dat alles? Dit is het laatste wat ik er hier over zeg wil het topic er niet mee vervuilen.
Biden is al heeeel lang democraat en heeft al posities gehad. Die gaat niet plots abortus afschaffen of zoiets hoor. Ik snap dat je van zijn persoonlijkheid de kriebels kan krijgen, maar angst voor het onbekende is hier volgens mij niet zo op zijn plaats als angst voor het vreselijk onstabiele bekende![]()
Maar; dat is persoonlijk, zie dit niet als een discussie, ik probeer gewoon mijn gevoel uit te leggen.