Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Valt me op hoe er nu schrijnende verhalen naar buiten komen over wat patiënten door maken, gemaakt hebben en wat zorg personeel..begrafenis ondernemers enz mee maken..
Echtparen die in het ziekenhuis naast elkaar liggen en komen te overlijden. Een jongen met syndroom van down die graag nog een stukje appeltaart wilde voor hij ging.. jonge mensen die doods bang zijn voor ze aan de beademing moeten...de mensen die eenzaam overlijden...
Echt vreselijk triest allemaal. Het is jammer dat dit altijd zo laat word uit gezonden (Op1) er zouden eens meer mensen dit moeten zien.
Popstra schreef:Valt me op hoe er nu schrijnende verhalen naar buiten komen over wat patiënten door maken, gemaakt hebben en wat zorg personeel..begrafenis ondernemers enz mee maken..
Echtparen die in het ziekenhuis naast elkaar liggen en komen te overlijden. Een jongen met syndroom van down die graag nog een stukje appeltaart wilde voor hij ging.. jonge mensen die doods bang zijn voor ze aan de beademing moeten...de mensen die eenzaam overlijden...
Echt vreselijk triest allemaal. Het is jammer dat dit altijd zo laat word uit gezonden (Op1) er zouden eens meer mensen dit moeten zien.
Popstra schreef:Ik vind dat goed. Juist nu mensen het allemaal weer een beetje ,,normaal,, vinden worden
lenaa_tje schreef:Popstra schreef:Ik vind dat goed. Juist nu mensen het allemaal weer een beetje ,,normaal,, vinden worden
Ja en nee van mij hoeft het niet zoals het begin te worden waarin je overal dit soort berichten etc zag. Het moet voldoende van beide kanten belicht worden. Ja het virus kan een vreselijk verloop hebben en dat moet je willen voorkomen Dus moet je, je aanpassen maar het hoeft niet allemaal kwel te zijn wat op tv moet.
Baudet is het andere uiterste ... die roept gewoon om te roepen naar mijn idee.
Wel hoorde ik op de radio het bericht dat je vandaag een kaars kon aan doen voor de slachtoffers van Corona. Dat viel bij mij wel wat verkeerd omdat er heel veel slachtoffers van ziektes zijn waar we ook geen kaars voor aansteken. Maar misschien is dat gewoon omdat ik net iemand verloren ben aan ‘gewoon’ een longontsteking... en hij verdient geen kaars?
elnienjo schreef:Waarom heb je een publieke kaars nodig? Ik brand zo vaak 'n kaarsje voor mijn vader, daar heb ik verder geen podium voor nodig. Idiote mediagekte altijd.
Oscar schreef:elnienjo schreef:Waarom heb je een publieke kaars nodig? Ik brand zo vaak 'n kaarsje voor mijn vader, daar heb ik verder geen podium voor nodig. Idiote mediagekte altijd.
Ik vraag me af waarom je uberhaupt een kaars nodig hebt. Je kunt toch ook aan iemand denken zonder kaars?
Anders gezegd: ik heb er ook helemaal niks mee, maar laat iedereen vooral doen waar ie zich goed bij voelt.
tienus63 schreef:Baudet vind het vanochtend bij wnl ook wel meevallen. De zwakkeren (gezondheid)in de samenleving waren ‘ maar’ het slachtoffer. Zoiets was zijn strekking.
Alles moest zo snel mogelijk weer normaal worden zei hij.
Kon die kerel wel door het scherm trekken.
Tiggs schreef:tienus63 schreef:Baudet vind het vanochtend bij wnl ook wel meevallen. De zwakkeren (gezondheid)in de samenleving waren ‘ maar’ het slachtoffer. Zoiets was zijn strekking.
Alles moest zo snel mogelijk weer normaal worden zei hij.
Kon die kerel wel door het scherm trekken.
Baudet die eerst per se een volledige lockdown wilde? Dus niet alleen een voor intelligente mensen?