Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
hagelslag schreef:@karuna
10% afdaling en een vrachtauto die slingert
Ik geloof dat de chauffeur 7 kleuren van de regenboog scheet omdat zijn remmen niet helemaal deden wat hij wou...
Wie weet waren zijn remschijven al heet gelopen en remmen kon hij niet meer fatsoenlijk?
Ik keur het niet goed.
Maar bij zulke afdalingen, blijf gewoon ver weg van vrachtauto's.
Zelfs al was de vrachtauto VOOR de afdaling in technisch goede staat.
Dan kan het zo zijn dat hij na een stukje afdalen ergens kapot gaat.
Dus of de remmen heet gelopen nog erger een luchtslang geknapt of de compressor die niet voldoende lucht kan na produceren
luuntje schreef:Potjemayo dat zijn mensen die graag orgaandonor willen zijn.
Vreselijk.
en hij bleef hetzelfde herhalen bij de mensen die voor mij reden. Dan zit er ook een keutel dwars..
CharleyT schreef:Wat ik zo leuk vind aan dit topic: Gelukkig zijn er heel veel perfect rijdende 'Bokt" chauffeurs in het verkeer.
Haha, ik bestempel mezelf niet als goede autorijder. Wel bewust. Vind het juist interessant te lezen waar iedereen tegenaan loopt en ook zeer herkenbaar.
en volgens mij was hij de meest agressieve chauffeur, hij mag nu om medische redenen niet meer rijden, dus als hij ergens heen moet, is hij aan mijn rijkunsten overgeleverd (of hij moet een taxi nemen). Ik ben erg voorzichtig en rij nooit te hard, als hij naast me zit, heb ik de hele rit autorijles, hij heeft echt zijn roeping gemist in het leven
F_T schreef:Haha, ik weet alvast zéker dat ik 1 van de ergernissen ben.
Heb ik ook wel benoemd eerder.
Mijn voertuig is nou eenmaal niet zo vlot![]()
Jammer dan, ik mag er de weg mee op, ik word door de meeste mensen én mijn verzekering als goede chauffeur gezien.
Maar ja, snel ben ik nie...
En als ik een drukke kruising over moet duurt dat dus ook extra lang.
Een klein gaatje is niet veilig haalbaar met traag groter voertuig.
Dus gaatjes waar een vlotte personen auto prima tussenkan moet ik soms echt overslaan.
100% duidelijk dat sommige automobilisten achter mij dat niet leuk vinden.
Maar das dan toch gewoon ff jammer, ik laat me niet zodanig opjagen dat ik keuzes maak die met mijn voertuig niet veilig zijn....
. Jarenlang woon-werk verkeer(100km heen en 100km weer) zorgde ervoor dat ik steeds minder gejaagd werd in het verkeer. De tijdswinst was krap 10 minuten, dus in de ochtend wat eerder op pad en naar huis gewoon zen rijdend op weg naar mijn bakkie koffie thuis. Scheelt ook nog in brandstof verbruik.