Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:01

__Sannne schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Hahahahahaha wat triest. :')

Ze maakt er wel een mooi uitgebreid verhaal van :') en verlaagd zich eigenlijk nog soort van naar t niveau dat ze juist niet wil; online openbaar negatief uitlaten over andere. Negatieve reacties horen er een beetje bij en kan je beter negeren.

Ontopic
Ik erger mij aan het thuiswerken. Ik ben er helemaal klaar mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:06

Ik heb het filmpje tot net iets na halverwege gekeken en toen afgezet, werd er droevig van en vind het vooral sneu voor haar dat het haar zo raakt. Ik had een heel ander soort filmpje verwacht maar wil haar nu eigenlijk alleen maar graag troosten ofzo omdat ze zich er zo naar bij voelt. Dit is veel te hoog opgelopen.

Ps ja het is offtopic om het hier in het topic te noemen maar ik wou het plaatsen voor haar omdat ik geen yt account heb, en ze leest hier vast ook mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:12

Ik erger me aan de boodschap van de regering, zojuist. Ik snap het, maar goddomme, ik trek al die maatregelen steeds slechter.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:12

_San87_ schreef:
Ik erger me aan de boodschap van de regering, zojuist. Ik snap het, maar goddomme, ik trek al die maatregelen steeds slechter.

Hier hetzelfde :(:)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:14

Ik vind vooral de regeling voor de oudere in verpleeghuizen verschrikkelijk, gaan ze niet dood aan Corona is het wel aan de eenzaamheid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:17

Ik begrijp vooral niet waarom corona kinderen meer zou overslaan dan volwassenen. En dus basisscholen weer open gaan en contactsport tot 12 jaar wel mogen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:21

Nayomie schreef:
Ik begrijp vooral niet waarom corona kinderen meer zou overslaan dan volwassenen. En dus basisscholen weer open gaan en contactsport tot 12 jaar wel mogen.

Dat wordt as we speak uitgelegd.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:22

"In de groep van nul tot twaalf jaar was het aantal gevallen gering. Kinderen zijn ondervertegenwoordigd in het aantal ziektegevallen. Dat zien we ook elders in de wereld"
Ja maar dat ze minder ziek zijn, betekent niet dat ze het virus niet meedragen. :x

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:22

_San87_ schreef:

Dit. -O-

Het is allemaal logisch, maar wat een kak zooi.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:24

Nayomie schreef:
"In de groep van nul tot twaalf jaar was het aantal gevallen gering. Kinderen zijn ondervertegenwoordigd in het aantal ziektegevallen. Dat zien we ook elders in de wereld"
Ja maar dat ze minder ziek zijn, betekent niet dat ze het virus niet meedragen. :x

Hier zit ik ook wel mee. En als kinderen het zelf al niet overdragen, dan kan het toch wel via materiaal gaan? Denk aan het broodbakje dat 's ochtends door papa of mama wordt ingepakt of de deurklink die de ouders toch even per ongeluk vastpakken, etc.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:29

Die journalisten die bij die persconferentie zitten hebben soms ook het IQ van een amoebe. Wat een achterlijke vragen weer.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:32

Maar denk je dat ze die vragen allemaal zelf bedenken?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:33

Nayomie schreef:

Hier wordt dus nog volop onderzoek naar gedaan gelukkig. Daarnaast is het helaas niet alleen omdat kinderen het (mogelijk) niet overdragen, er komt een hele grote schreeuw vanuit de jeugdzorg ;). En dat zijn alleen nog maar de kinderen die wel in beeld zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:38

Loeky01 schreef:
Nayomie schreef:

Hier wordt dus nog volop onderzoek naar gedaan gelukkig. Daarnaast is het helaas niet alleen omdat kinderen het (mogelijk) niet overdragen, er komt een hele grote schreeuw vanuit de jeugdzorg ;). En dat zijn alleen nog maar de kinderen die wel in beeld zijn.

Fijn dat er onderzoek naar blijft komen. Zolang daar geen uitslag over is, lijkt me het goed om zekere voor het onzekere te nemen.
Ik begrijp dat het voor sommige kinderen heel goed is als die school mondjesmaat weer open gaat. Maar laat alles dicht zolang het kan. Nu met sporten dat weer mag, lijkt me dan weer geen goede zet. Daarmee maak je alsnog halve maatregelen. En dus nog langer in quarantaine.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 21-04-20 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:41

Amandavd schreef:
Die journalisten die bij die persconferentie zitten hebben soms ook het IQ van een amoebe. Wat een achterlijke vragen weer.

Ppfff 6x dezelfde vraag alleen iiiietss anders gesteld, zou daar zo geen geduld voor hebben :')
Het is ook moeilijk hoor, wat moet je wel en niet toelaten.
Als hij alles weer opengooit en het virus laait weer op is het van ja maar van Rutte mocht alles open.
Ik wil ook wel naar mijn moeder, bijna 80 en kankerpatient, ben er al 5/6 weken niet geweest maar het is niet anders.
Laatst bijgewerkt door chanicha op 21-04-20 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:43

Ik heb ook een irritatie over de geluidstechnicus bij de conferentie. Kies standje 2 of standje 20, maar niet telkens heen en weer :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:45

Ik vind het echt ontzettend zuur voor de (kleine) ondernemers in persoonlijke verzorging en horeca, maar ook in de toeristenbranche.

En dan zie je dat kinderen wel weer dingen mogen. Heel fijn voor die kinderen, maar ik vind ook dat zuur :=.

Steeph schreef:
Ik heb ook een irritatie over de geluidstechnicus bij de conferentie. Kies standje 2 of standje 20, maar niet telkens heen en weer :roll:

Ik dacht dat t aan mijn tv lag :)).

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:48

Aan de 'zeer intelligente' vragen die ze stellen bij de persconferentie. Ik miste eigenlijk nog de vraag of corona nou door de 5G masten worden veroorzaakt lol. Meestal luister ik al niet eens meer naar de vragen omdat er niet echt wat zinnigs qua informatie dan weer naar buiten komt. Helemaal als het journalisten zijn van Telegraaf die leven immers op drama nieuws.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:52

Rebecca schreef:
Rebecca schreef:
Mars haar bericht is verwijderd , gok deze straks ook heb ik weer een PB van een groentje :+

Nee hoor, Mars haar eerste bericht staat er nog gewoon. :Y)

Er is ook 1 weg Of iets weg , kreeg ik nog een PB van een mod van :')[/quote]

Oh schei uit, deze ongein heeft me al een OW opgeleverd ook onder het mom van ‘bespreken andere bokker’ :') pas maar op straks krijgen jullie er ook een :P of ik nog 1, zou best kunnen.

Dit is het ergernis topic, dat was mijn petty ergernisje van de dag, boehoe. Van dik een maand geleden ook nog. Ze is een vlogster, ze deelt alles openbaar. Tja, soms vinden mensen er wat van, sh*t happens.

Als je zo’n grote paardenvlogger bent dan is er een kansje dat er weleens wat over je gezegd wordt op een paardenforum, lijkt me niet onlogisch.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:59

Heb je daar serieus een OW voor gekregen? Volgens mij is het ook komkommertijd bij het mod team.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:00

_San87_ schreef:

Nou idd.
Ik had gehoopt dat ik weer lekker met mijn paard naar de clubles kon. Of bij ons cafe (klein dorps cafe) op een terras kon zitten. Volgens mij kan dit allemaal prima op 1,5 meter.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:02

nicole_floor schreef:
_San87_ schreef:

Nou idd.
Ik had gehoopt dat ik weer lekker met mijn paard naar de clubles kon. Of bij ons cafe (klein dorps cafe) op een terras kon zitten. Volgens mij kan dit allemaal prima op 1,5 meter.

Of weer normaal boodschappen doen -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:05

Of naar de kapper, ik had echt vlak voor de crisis willen gaan met mijn uitgroei en gespleten punten. In het grote geheel is het zó onbelangrijk natuurlijk.
Maar een ‘simpele’ knipbeurt en verfje daar kijk ik echt naar uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:09

Amandavd schreef:

+1 voor je vergelijking _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:11

MarcoBorsato schreef:
Mars schreef:
Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.

Ze heeft over je gevlogd, je kunt me oprapen. Wat een figuur _O-

Normaal vind ik het heel leerzaam, haar video's, maar dat ze zo diep in gaat op een opmerking in een ergenissen topic. Sorry, mij mag je ook oprapen. 10 wervels ks is niet niets. Super dat ze hem een kans geeft, maar niet iedereen hoeft het er niet mee eens te zijn die haar videos kijkt.