__Sannne schreef:
Ze maakt er wel een mooi uitgebreid verhaal van

Ontopic
Ik erger mij aan het thuiswerken. Ik ben er helemaal klaar mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:
Nayomie schreef:"In de groep van nul tot twaalf jaar was het aantal gevallen gering. Kinderen zijn ondervertegenwoordigd in het aantal ziektegevallen. Dat zien we ook elders in de wereld"
Ja maar dat ze minder ziek zijn, betekent niet dat ze het virus niet meedragen.
Nayomie schreef:"In de groep van nul tot twaalf jaar was het aantal gevallen gering. Kinderen zijn ondervertegenwoordigd in het aantal ziektegevallen. Dat zien we ook elders in de wereld"
Loeky01 schreef:Nayomie schreef:"In de groep van nul tot twaalf jaar was het aantal gevallen gering. Kinderen zijn ondervertegenwoordigd in het aantal ziektegevallen. Dat zien we ook elders in de wereld"
Hier wordt dus nog volop onderzoek naar gedaan gelukkig. Daarnaast is het helaas niet alleen omdat kinderen het (mogelijk) niet overdragen, er komt een hele grote schreeuw vanuit de jeugdzorg. En dat zijn alleen nog maar de kinderen die wel in beeld zijn.
Amandavd schreef:Die journalisten die bij die persconferentie zitten hebben soms ook het IQ van een amoebe. Wat een achterlijke vragen weer.
Steeph schreef:Ik heb ook een irritatie over de geluidstechnicus bij de conferentie. Kies standje 2 of standje 20, maar niet telkens heen en weer
Rebecca schreef:Rebecca schreef:Mars haar bericht is verwijderd , gok deze straks ook heb ik weer een PB van een groentje
Nee hoor, Mars haar eerste bericht staat er nog gewoon.
_San87_ schreef:Ik erger me aan de boodschap van de regering, zojuist. Ik snap het, maar goddomme, ik trek al die maatregelen steeds slechter.
nicole_floor schreef:_San87_ schreef:Ik erger me aan de boodschap van de regering, zojuist. Ik snap het, maar goddomme, ik trek al die maatregelen steeds slechter.
Nou idd.
Ik had gehoopt dat ik weer lekker met mijn paard naar de clubles kon. Of bij ons cafe (klein dorps cafe) op een terras kon zitten. Volgens mij kan dit allemaal prima op 1,5 meter.
MarcoBorsato schreef:Mars schreef:Dat ja.
Je weet dat je dier dit heeft, dan met alle geweld er op te willen gaan zitten gaat mijn pet te boven. Ze heeft inderdaad vooral jonge volgertjes die alles wat ze doet geweldig vinden. Als ze een keer terechte opbouwende feedback van iemand krijgt reageert ze ook zo gepikeerd. Niet echt een voorbeeld wat mij betreft.
Ze heeft over je gevlogd, je kunt me oprapen. Wat een figuur