Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:43

Lous schreef:
Bij deze ik wilde niet wachten tot het laatste moment. Ik heb meerdere namen als mijn SS gezien, maar die bleken toch bij iemand anders te horen.
Het duurde uiteindelijk zeer lang, ik kwam er niet uit.
Totdat alles op zijn plaats viel.

Bienotje is mijn SS, dat kan niet anders!!!! :))

En ik maar aan de speciaal bier uit de omgeving en weer de vriendin gaan lezen op de bank. Paar keer reageren in het poef topic en mijn onderschrift aanpassen :')

Yes, it was me! **\O/**

DonDon

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 21:10

Yeaah weer een ss geraden

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:24

Ik schaam me nog steeds dood dat ik er een week over gedaan heb voordat ik opzoek ging naar mijn santa :7 maar dit jaar was voor mij een geslaagd jaar, leuk pakket ontvangen en leuk pakket verstuurd :D nog even bedenken of ik volgend jaar weer wil meedoen

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 10:53

Ik ga zeker volgend jaar weer mee doen!

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 11:00

Ik moet me ff diep gaan schamen want ik heb niet meer gereageerd. Eerst weer gedoe met mijn paard en daarna ben ik het glad vergeten.

Giolli schreef:
Jaaaaaaaa it’s me! *\o/*

Wat was doorslaggevend? :D
Ik wist echt niet of je de Pokemons leuk ging vinden of kinderachtig, dus dat vond ik spannend, net als de speldjes!

Ik hoop dat je met het boek van tuinieren net zo enthousiast werd als ik en dat het rietje waar ik niets van begreep goed werkt. :')

Ik had een heel verhaal getypt en toen viel mijn telefoon uit |(

Anyway bij deze een tweede poging. Ik heb zelf uit de lijst alle mensen met 6 letternamen geselecteerd en toen een algoritme laten zoeken naar die namen in het amigurumi topic (ja ik was lui :')). Bij amigurumi kwam direct jouw naam omhoog en toen ben ik in je berichten gaan zoeken op tuinieren, moestuin. En ik zag natuurlijk direct dat je actief Weerwolven speelt.

En de Pokémons vind ik zeker niet kinderachtig, love it haha. Tuinieren zijn we zo enthousiast over dat we een moestuin planning gemaakt hebben en in de agenda hebben staan wanneer we moeten beginnen met welke groenten ontkiemen. Te beginnen met tomaat :Y)

De markeerstiften zijn trouwens ook al vol in gebruik *\o/*. Komt goed van pas met studeren en met mijn bullet journal voor aankomend jaar. Nogmaals onwijs bedankt, ik ben super blij met het pakket!

rockwitch schreef:
Chiren schreef:
Je hebt helemaal gelijk! Door omstandigheden (paard) kon ik even niet actief meelezen in het topic en had ik je berichtje gemist, sorry!

Ik ga zo even teruglezen, wil je de oplossingen van de hints er nog bij hebben :)?

@Giolli ik reageer zo ook op jou :D

Jaa graag haha. Heel erg bedankt voor het pakket, mijn kinderen en ik zijn er heel erg blij mee.

Ik ben blij dat jullie er blij mee zijn! Vond het erg moeilijk om iets te bedenken wat ook voor je kinderen leuk zou zijn. Heb zelf geen jonge kinderen in mijn omgeving en had dus geen idee wat geschikt kon zijn voor hun leeftijden. Uiteindelijk een nichtje gevraagd, waarvan de beste vriendin wel kinderen heeft en zo op de cadeautjes gekomen :D Vond het wel echt heel erg leuk om je te stalken en een pakket voor jullie samen te stellen!

Hint 1: 3 (Opa - Vader - Kind / de opa is ook de vader van de vader / de vader is ook het kind van de opa)
Hint 2: 7 (3! betekend faculteit 3 wat 6 is. 3/3 is 1. 6+1 is 7)
Hint 3: 9 (Vier en vijf had je mogen lezen als vier plus vijf)
Hint 4: 2 (2 tot de macht 1 blijft 2)
Hint 5: 4 (Ze staan in een vierkant)
Hint 6: 6 (1/2 van 10 = 6, 10 is 1/3 van 30, 1/6 van 30 is dus 6)

Samen krijg je dan 379246 wat mijn user id is.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 13:59

Pfff daar was ik never nooit uit gekomen haha.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 16:17

Joker kan zn snoepjes wel waarderen :))
Normaal krijgt hij deze niet omdat meeste koekjes zo plakken bij m (vooral die met verschillende smaakjes) en krijgt hij andere. Maar deze vond ie ook helemaal prima :D Afbeelding

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:04

Leuk berichtje Chiren. Blij mee! :D

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 22:30

Jaaa de puzzel is klaar
Ik heb er wel wat hulp bij gekregen <3 Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:26

Gelukkig nieuwjaar allemaal !
Hopelijk snel duidelijkheid voor de laatste santa en stiekem al wat voorpret voor de volgende editie !

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:53

Gelukkig nieuwjaar aan alle Santa's en de organisatie! :#

Ik wil zeker weer meedoen in 2020 :)

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 00:31

Gelukkig nieuwjaar allemaal en dankjewel voor de lijst! Ik ben er hopelijk nu wel uit wie mijn santa is, XZiva_!? Heb ik jou zo lang laten wachten?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 00:36

Ik lees trouwens dingen over black list etc voor volgend jaar en hoop echt dat ik daar niet op kom, het was de eerste x meedoen en ik vond het super leuk om een pakket te maken, bij de brievenbus te staan wachten en te zoeken naar de oplossing, maar helaas kwam mijn pakket precies op de vertrekdag van mijn vakantie aan en had ik dus geen dagen over om te raden. En hier in nieuw Zeeland zit ik regelmatig met “geen verbinding” of heel traag internet dus het zoeken lukte bijna niet, vandaar mijn verzoek om de laatste lijst.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 07:00

Als het kan doe ik volgend jaar ook weer mee.

Ik zal binnenkort mijn kerstboompje opruimen voor volgend jaar.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:08

Beste wensen allemaal.
Ik vond dit echt heel erg geslaagd en hoop dat ik (Dit jaar) volgende keer het topic weer voorbij zie komen. Het gevoel van het pakket zien staan bij mijn voordeur en de zoektocht naar mijn ss was echt top!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:29

Ik heb 3 jaar meegedaan en dat was leuk maar volgende keer sla ik over.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:38

irisskib schreef:
Jaaa de puzzel is klaar
Ik heb er wel wat hulp bij gekregen <3 [ [url=m/nuwdiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bo6NJK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha super leuk!

Iedereen een gelukkig en gezond 2020 toegewenst.

Ik hoop volgend jaar ook weer mee te doen! :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:41

boeflover schreef:
Ik lees trouwens dingen over black list etc voor volgend jaar en hoop echt dat ik daar niet op kom, het was de eerste x meedoen en ik vond het super leuk om een pakket te maken, bij de brievenbus te staan wachten en te zoeken naar de oplossing, maar helaas kwam mijn pakket precies op de vertrekdag van mijn vakantie aan en had ik dus geen dagen over om te raden. En hier in nieuw Zeeland zit ik regelmatig met “geen verbinding” of heel traag internet dus het zoeken lukte bijna niet, vandaar mijn verzoek om de laatste lijst.

Je hebt al heel op tijd aangegeven dat je op vakantie ging. Dus dat is dan ook niet super handig geweest van je secret santa. Die wacht vast met begrip af tot je weer in Nederland bent. Lekker genieten van je mooie reis!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:29

Ookal is SSS2019 nog niet klaar voor iedereen, wil ik toch nogmaals de organisatie bedanken voor alles. Wat een werk hebben jullie zeg!

In het begin heb ik getwijfelt om weer af te zeggen. Ik vond de organisatie behoorlijk streng reageren. Later bedacht ik me dat daar vast een goede reden voor was, en dat dit niet het eerste jaar is dat het georganiseerd wordt maar dat ik degene ben die nieuw is.

Uiteindelijk vond ik het erg leuk om mee te doen. Ik weet nog niet wat ik volgende keer doe, dat duurt nog zolang!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:42

fohadie schreef:
Ookal is SSS2019 nog niet klaar voor iedereen, wil ik toch nogmaals de organisatie bedanken voor alles. Wat een werk hebben jullie zeg!

In het begin heb ik getwijfelt om weer af te zeggen. Ik vond de organisatie behoorlijk streng reageren. Later bedacht ik me dat daar vast een goede reden voor was, en dat dit niet het eerste jaar is dat het georganiseerd wordt maar dat ik degene ben die nieuw is.

Uiteindelijk vond ik het erg leuk om mee te doen. Ik weet nog niet wat ik volgende keer doe, dat duurt nog zolang!

Het strenge heeft er vooral mee te maken dat er vorige jaren deelnemers zijn geweest die gewoon niets hebben gezonden of een lootje kregen waar niets te vinden over was en dat het lootje later gingen zeuren dat het pakket niet leuk was...

Pakket dat dit jaar nog niet is aangekomen is gewoon heel jammer maar gelukkig wel bekend wie en waar het is, dus goede hoop dat het nog komt :j

Gewoon lekker volgend jaar weer mee doen hoor fohadi! Als je het leuk hebt gehad dan is het toch goed?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:48

Is dat pakket wel al terecht of moet er iets anders geregeld worden?? Eventueel wil ik daar wel aan meewerken :)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:56

Ja ik ook want vind echt heel sneu!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 13:19

Had ik inderdaad ook al aangeboden maar begreep dat het nog niet van toepassing was.
Maar vind t ook wel sneu. Aan de andere kant ben je wel de eerste van 2020 met een sss pakket!!!! **\O/**

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:24

Er is momenteel een pakket onderweg, maar door vertraging met de post (zal je altijd zijn) laat dat nog even op zich wachten.

Ik vind het super lief dat iedereen aanbied om te helpen <3
Maar we hadden gelukkig een paar mensen met een "nood" pakket achter de hand, dus extra pakket maken en willen sturen is dus niet nodig :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:38

boeflover schreef:
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dankjewel voor de lijst! Ik ben er hopelijk nu wel uit wie mijn santa is, XZiva_!? Heb ik jou zo lang laten wachten?

Jaa ik was het *\o/*

Ik had het pakketje op tijd weg gedaan maar hij had helaas vertraging.. gelukkig nog net op tijd bezorgd :))