Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:41

Maar dat mes snijdt toch aan 2 kanten?

Hoe ouder, hoe kleiner je vijvertje.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:49

RedPassion schreef:
Je bedoelt dat single vrouwen van deze leeftijd ook de 'overblijvers' zijn die niet leuk en lief zijn?

Net zo goed als de mannen toch?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 18:50

Dat zegt ze toch nergens? Alleen dat bij beide geslachten de vijver kleiner wordt dus het % wat gewoon een leuk en lief persoon is ook.

En dan moet het ook nog klikken...

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 22:26

Leuk, ik lees mee!

Momenteel zelf niet aan het daten voorlopig, veel te druk.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 01:38

MarlindeRooz schreef:
Ik mag meneer uit Nijmegen officieel mijn vriendje noemen nu. Sorry na al die treurige posts. Maar het klikte zo gruwelijk goed dat we er maar gewoon voor gaan. Date 1 duurde 1 dag, date 2 twee dagen en sindsdien duren ze zolang ik vrij ben. Steeds 3 a 4 dagen. En geen irritaties of gedoe. Heerlijk zo ongecompliceerd en fijn is het. Voor ons beiden iets nieuws dat het vanaf het begin zo vertrouwd en top voelt. :o <3
Wauw, gefeliciteerd! En fijn voor de rest van ons try-hards om te weten dat het ook wél kan. :D

RedPassion schreef:
Je bedoelt dat single vrouwen van deze leeftijd ook de 'overblijvers' zijn die niet leuk en lief zijn?
Dit is absoluut niet mijn ervaring, er zit veel kaf tussen het koren maar de laatste weken heb ik echt veel leuke vrouwen leren kennen met legio goede redenen waarom ze nu single en op zoek zijn. In veel gevallen is het gewoon een kwestie dat de liefde voorbij was. Ik vind het zelf ook wel fijn als iemand één of meerdere relaties heeft gehad eigenlijk want je leert niet alleen beter wat je zelf zoekt in een relatie maar ook hoe je zelf een betere partner kunt zijn. :)

Op mijn 36ste voelt de vijver nog altijd meer dan groot genoeg en ik ga echt niet mee in die 'all the good ones are taken' onzin.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 04:40

Realistisch gezien is daten op je 40e anders dan op je 20e, vijver kleiner, potentiële partners met meer bagage, kinderen, kinderwens, alimentatie, hypotheek. En er zitten een hoop gekkies tussen.

Maar met zo'n positieve houding als die van Rawr kom je verder dan met wilnietkannietgaatniet.

Ik ontken niet dat het frustrerend is en dat het misschien lijkt naar zoeken naar een speld in een hooiberg, echt niet. Maar waar sta je zelf als je zegt dat er voor jou geen mooie perziken meer zijn?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 07:44

Volgens mij is de 40+ vijver juist best groot.
Veel gescheiden mensen en veel willen dan even alleen zijn, maar uiteindelijk toch een nieuwe partner.

Ik had vorige week getinderd met een vriendin van 56 in de categorie 38 tot 58. Ze is na jaren single weer toe aan aan een vaste partner.
Daar zaten genoeg serieuze tussen.
Maar vaak veel geleden qua looks of inderdaad "bagage" :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 08:56

@MB: Het is meer frustrerend dat het bij iedereen om mij heen wel lijkt te lukken en het bij mij vaak (kan niet zeggen elke keer na een relatie van vier jaar en een van een jaar) op niets uitloopt.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:45

Goed gezegd MB en dat is ook zeker zo.
Ik blijf positief dat ik mijn match zal vinden.
Maar snap heel goed (en hebik ik zelf ook) dat daten frustrerend is als je De zoveelste rare gast te pakken hebt.
Maar zitten echt wel goede tussen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:50

Vind dat MB idd gelijk heeft :j
Ik zelf heb het geluk helaas ook niet aan mijn kant staan... maar dat wil niet zeggen dat "alle mannen klootzakken zijn" ook al voelt het miss wel zo. En ja het is super frustrerend als mensen om je heen kinderen krijgen en jij nog niet eens een relatie kan laten lukken. Maar het komt vanzelf of het komt niet, het aller belangrijkste blijft toch wel dat je ook gelukkig kan zijn met jezelf :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 09:53

Herkenbaar, het zou demotiverend kunnen zijn, telkens een date die het dan toch net niet is.. of echt helemaal niet (terwijl het online/op de app toch wel leuk klikte).

Ik ben overigens van mening dat echt niet iedereen een kneusje is of dat de 'overblijvers' niet leuk of lief zijn of iets mankeren.
Er zijn genoeg redenen waarom iemand nog of weer vrijgezel is.

Ik had gisteren een eerste date. Leuke gozer, maar ik voelde het verder niet.
Verder zei hij op de app dat hij een buikje had (we hadden het over wat je aantrekkelijk vindt en toen zei ik dat ik niet op te dun val en ook niet op te dik).
Nou, hij had de 'je' (buikje) er wel vanaf kunnen laten.
En ik veroordeel daar niemand op, ik ben zelf ook niet slank, maar ik ben daar gewoon eerlijk over, mijn foto's zijn ook gewoon waarheidsgetrouw en daarop kun je dat ook zien.
Maar het heeft zelf niet mijn voorkeur qua wat ik aantrekkelijk vind.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:01

Ik heb inderdaad ook gewoon waarheidsgetrouwe foto's haha. Ik ben niet dik, maar ook niet slank. Het is wie ik ben en ga dan geen foto's van toen ik dikker was of vorig jaar toen ik slanker en gespierder was erop zetten.

Ik probeer mijzelf minder aan uiterlijk vast te houden, innerlijk is het belangrijkste. Maar bepaalde uiterlijkheden vind ik echt niet aantrekkelijk en ik moet het er wel op kunnen doen zeg maar :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:04

Nee, je hoeft er ook absoluut geen foto's op te zetten van toen je dikker was. Dat is weer het andere uiterste. Ik heb voornamelijk recente foto's erop staan en ook een aantal waar je mijn hele lichaam op kunt zien.

Ik vind innerlijk ook absoluut het belangrijkste en ik merk dat ik ook niet extreem kieskeurig ben op het gebied van uiterlijk. Ik heb geen bepaald type wat ik zoek.
Maar toch zijn er bepaalde uiterlijkheden die ik toch wel aantrekkelijker vind dan andere en die ik dan ook echt wel als pluspunt zie.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 10:54

Maar uiterlijkheden zijn ook betrekkelijk, ik hoi niet zo van die sportschool types die hele brede gasten, maar ja toch ga ik vanavond uiteten met zo een haha.
En heb er super veel zin, ook omdat ik dat eindelijk de deur uit ben, maar vooral voor hem
Ben benieuwd hoe hij met de rolstoel om gaat :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 11:24

Ik houd ook niet van al die te bredere types, maar als ze een leuke bio hebben, dan swipe ik ze toch wel. Als ze alleen van die krachtpatsers foto's hebben, dan hoef ik ze niet haha :P

Ik zeg altijd dat ik geen type heb, maar meestal kom ik toch bij blond, blauwe ogen, geen of minimale stoppels baard en een normaal postuur uit. :') Al swipe ik ook echt wel andere types! Juist omdat ze een aansprekende bio hebben.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:40

Zertab schreef:
@MB: Het is meer frustrerend dat het bij iedereen om mij heen wel lijkt te lukken en het bij mij vaak (kan niet zeggen elke keer na een relatie van vier jaar en een van een jaar) op niets uitloopt.

Maar moppie, echt. Als je nou 33 zou zijn met een dringende kinderwens denk ik, ja, ik snap je zorgen (maar ook dan zijn ze onnodig). Maar je bent nog zo jong! Het is zo enorm zonde van je jonge jaren als je sad bent omdat je nog geen relatie hebt.

En relaties zijn echt niet zaligmakend. God, soms wens ik weer 23 te zijn en op m'n appartement te zitten, ALLEEN. Geen mamamamamamamama of man die vindt dat we het huishouden 50/50 moeten doen :') niet altijd seks met dezelfde. Maar, en dat heb ik recent ook ontdekt, het gras lijkt groener maar dat is het echt niet.

Dus bedenk je, je bent nu precies op plek in je leven waar je zijn moet.

Ugh ik klink zweverig.

Hou je bek en bef me :)ddd

Ik heb mijn partner leren kennen op de dag dat de kapper mijn haar had kort geknipt en rood geverfd. Laat het even tot je doordringen. Kort. Pittig. Kapsel. Rood. Maar hij keek er doorheen etc etc. Punt is, alles kan tegen zitten maar als het hem is, is het hem gewoon. Op woensdagavond met je verknipte haar.

Het komt echt vanzelf wel. Maak je niet druk. Geniet van de tijd die je in je eentje hebt.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 07-08-20 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:41

MarcoBorsato schreef:
Zertab schreef:

Maar moppie, echt. Als je nou 33 zou zijn met een dringende kinderwens denk ik, ja, ik snap je zorgen (maar ook dan zijn ze onnodig). Maar je bent nog zo jong! Het is zo enorm zonde van je jonge jaren als je sad bent omdat je nog geen relatie hebt.

En relaties zijn echt niet zaligmakend. God, soms wens ik weer 23 te zijn en op m'n appartement te zitten, ALLEEN. Geen mamamamamamamama of man die vindt dat we het huishouden 50/50 moeten doen :') niet altijd seks met dezelfde. Maar, en dat heb ik recent ook ontdekt, het gras lijkt groener maar dat is het echt niet.

Dus bedenk je, je bent nu precies op plek in je leven waar je zijn moet.

Ugh ik klink zweverig.

Hou je bek en bef me :)ddd

Ik heb mijn partner leren kennen op de dag dat de kapper mijn haar had kort geknipt en rood geverfd. Laat het even tot je doordringen. Kort. Pittig. Kapsel. Rood. Maar hij keek er doorheen etc etc.

Het komt echt vanzelf wel. Maak je niet druk. Geniet van de tijd die je in je eentje hebt.

Goede post, helemaal mee eens. Hier helaas wel eierstokken die over de zeik gaan, beetje jammer :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:45

Princess_ schreef:
Goede post, helemaal mee eens. Hier helaas wel eierstokken die over de zeik gaan, beetje jammer :')

Snap ik zo goed! Maar joh, tijd zat. Het is zo'n maatschappelijk dingetje rond je 30e maar je hebt echt tijd zat.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:47

MarcoBorsato schreef:
Princess_ schreef:

Snap ik zo goed! Maar joh, tijd zat. Het is zo'n maatschappelijk dingetje rond je 30e maar je hebt echt tijd zat.

Ja ik zeg ook steeds tegen mijzelf dat het op m'n 40e ook nog wel kan misschien. Ben er begin dit jaar echt even ongelukkig door geweest, op sommige momenten verlang ik intens naar een partner en huisje boompje bezig. Raakt me dan enorm. Maar ti's niet anders, kan helaas niet de ideale man als bouwpakketje bestellen :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:51

:knuffel: Ik snap je!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 12:59

MarcoBorsato schreef:
:knuffel: Ik snap je!

Lief <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:11

Ik besef me vaak dat het veel lastiger moet zijn als je een kinderwens hebt. Ik ben 36 en heb geen kinderwens, dat geeft me heel veel rust, heb totaal geen druk/haast. Kan me goed voorstellen dat het met een kinderwens heel anders is :(:)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:22

Aan de andere kant voor jou ook lastig, relaxed. Want jij moet juist weer iemand vinden zonder kinderwens of zelfs helemaal zonder kinderen toch?

Ja, soms voel ik de haast wel, maar ik heb op het moment geen eens zin in al het daten haha. Vooral omdat ik weet dat het type waar ik op val niet geschikt is :') even pauze dus.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:23

Ja ik ben ook echt blij dat ik dat niet had, maar niets is zaligmakend, single zijn niet, in een relatie zitten niet en kinderen hebben ook niet.
Belangrijkste is dat je het nu leuk maakt voor jezelf

Ik heb allang geleerd dat het leven zomaar over kan zijn en dat je moet genieten van wat je wel hebt ipv kniezen over wat je niet hebt.

Niet dat je dat niet mag doen, tuurlijk niet, maar laat het niet je leven beheersen bedoel Ik dan te zeggen. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-20 13:30

MyWishMax schreef:
Aan de andere kant voor jou ook lastig, relaxed. Want jij moet juist weer iemand vinden zonder kinderwens of zelfs helemaal zonder kinderen toch?

Ja, soms voel ik de haast wel, maar ik heb op het moment geen eens zin in al het daten haha. Vooral omdat ik weet dat het type waar ik op val niet geschikt is :') even pauze dus.

Klopt zeker, mijn vijver is niet zo groot. Sowieso mijn lengte, ik wil alleen iemand die langer is dan ik (ik ben 180) en dan nog geen (kleine) kinderen.. Wat oudere kinderen of als het er maar 1 vind ik het nog de overweging waard.. Maar meer dan 2 kinderen, onder de 10 en co-ouderschap, daar haak ik echt op af.