Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Wauw, gefeliciteerd! En fijn voor de rest van ons try-hards om te weten dat het ook wél kan.Ik mag meneer uit Nijmegen officieel mijn vriendje noemen nu. Sorry na al die treurige posts. Maar het klikte zo gruwelijk goed dat we er maar gewoon voor gaan. Date 1 duurde 1 dag, date 2 twee dagen en sindsdien duren ze zolang ik vrij ben. Steeds 3 a 4 dagen. En geen irritaties of gedoe. Heerlijk zo ongecompliceerd en fijn is het. Voor ons beiden iets nieuws dat het vanaf het begin zo vertrouwd en top voelt.![]()
RedPassion schreef:Dit is absoluut niet mijn ervaring, er zit veel kaf tussen het koren maar de laatste weken heb ik echt veel leuke vrouwen leren kennen met legio goede redenen waarom ze nu single en op zoek zijn. In veel gevallen is het gewoon een kwestie dat de liefde voorbij was. Ik vind het zelf ook wel fijn als iemand één of meerdere relaties heeft gehad eigenlijk want je leert niet alleen beter wat je zelf zoekt in een relatie maar ook hoe je zelf een betere partner kunt zijn.Je bedoelt dat single vrouwen van deze leeftijd ook de 'overblijvers' zijn die niet leuk en lief zijn?
Zertab schreef:@MB: Het is meer frustrerend dat het bij iedereen om mij heen wel lijkt te lukken en het bij mij vaak (kan niet zeggen elke keer na een relatie van vier jaar en een van een jaar) op niets uitloopt.
MarcoBorsato schreef:Zertab schreef:@MB: Het is meer frustrerend dat het bij iedereen om mij heen wel lijkt te lukken en het bij mij vaak (kan niet zeggen elke keer na een relatie van vier jaar en een van een jaar) op niets uitloopt.
Maar moppie, echt. Als je nou 33 zou zijn met een dringende kinderwens denk ik, ja, ik snap je zorgen (maar ook dan zijn ze onnodig). Maar je bent nog zo jong! Het is zo enorm zonde van je jonge jaren als je sad bent omdat je nog geen relatie hebt.
En relaties zijn echt niet zaligmakend. God, soms wens ik weer 23 te zijn en op m'n appartement te zitten, ALLEEN. Geen mamamamamamamama of man die vindt dat we het huishouden 50/50 moeten doenniet altijd seks met dezelfde. Maar, en dat heb ik recent ook ontdekt, het gras lijkt groener maar dat is het echt niet.
Dus bedenk je, je bent nu precies op plek in je leven waar je zijn moet.
Ugh ik klink zweverig.
Hou je bek en bef me![]()
Ik heb mijn partner leren kennen op de dag dat de kapper mijn haar had kort geknipt en rood geverfd. Laat het even tot je doordringen. Kort. Pittig. Kapsel. Rood. Maar hij keek er doorheen etc etc.
Het komt echt vanzelf wel. Maak je niet druk. Geniet van de tijd die je in je eentje hebt.
MarcoBorsato schreef:Princess_ schreef:Goede post, helemaal mee eens. Hier helaas wel eierstokken die over de zeik gaan, beetje jammer
Snap ik zo goed! Maar joh, tijd zat. Het is zo'n maatschappelijk dingetje rond je 30e maar je hebt echt tijd zat.
MyWishMax schreef:Aan de andere kant voor jou ook lastig, relaxed. Want jij moet juist weer iemand vinden zonder kinderwens of zelfs helemaal zonder kinderen toch?
Ja, soms voel ik de haast wel, maar ik heb op het moment geen eens zin in al het daten haha. Vooral omdat ik weet dat het type waar ik op val niet geschikt iseven pauze dus.