Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NNikki

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:05

Aan m’n wimper rand wat weer voor de zoveelste keer ontstoken is en er steeds meer wimpers uitvallen.
Had van mezelf aardig volle wimpers en nu op m’n rechteroog zit er bijna niks meer aan. ;(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:33

NNikki schreef:
Aan m’n wimper rand wat weer voor de zoveelste keer ontstoken is en er steeds meer wimpers uitvallen.
Had van mezelf aardig volle wimpers en nu op m’n rechteroog zit er bijna niks meer aan. ;(

Gebruik je oogmakeup? Zo ja, allemaal weg gooien, en pas nieuwe gebruiken als je oog helemaal beter is

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:35

Tx ineke

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:46

Aan mijn dove oor. Hij steekt en jeukt en volgens mij zit er een prop in. Heb al oordruppels maar die lijken niet te helpen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:48

fohadie schreef:
Aan mijn dove oor. Hij steekt en jeukt en volgens mij zit er een prop in. Heb al oordruppels maar die lijken niet te helpen.

Probeer eens gewoon simpel zonnebloem olie in je oor.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:49

joyce_eddy schreef:
fohadie schreef:

Probeer eens gewoon simpel zonnebloem olie in je oor.

Dat zit volgens mij in die druppels die ik gebruik? Maar bedankt voor de tip.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:54

Morgen de huisarts bellen om je oor uit te laten spuiten. Intussen wel blijven druppelen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:06

Ineke2 schreef:
Morgen de huisarts bellen om je oor uit te laten spuiten. Intussen wel blijven druppelen.

Oor lijkt ontstoken en dan mag het niet volgens de assistente. Daar dacht ik nl ook aan. Wel fijn hor, die tips van jullie, dank jullie wel.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:10

Zijn het geen zure druppels die je hebt? Ik loop al weken met ontstoken oren en helaas door de druppels is het zo gaan jeuken.

Bij mij zijn ze trouwens wel ontstoken uitgespoten. Als je een paar dagen van te voren goed druppel met olie is het zo gedaan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:13

Wat zegt de huisarts verder dan? Een ontsteking gaat niet vanzelf weg en de prop verdwijnt ook niet zomaar.
Als de huisarts niks doet zou ik een verwijzing vragen naar het ziekenhuis. De dokters daar hebben een “ stofzuiger” dat gaat zonder water dus kan ook veilig met een eventuele ontsteking.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:17

Boterbloem90 schreef:
Zijn het geen zure druppels die je hebt? Ik loop al weken met ontstoken oren en helaas door de druppels is het zo gaan jeuken.

Bij mij zijn ze trouwens wel ontstoken uitgespoten. Als je een paar dagen van te voren goed druppel met olie is het zo gedaan.

Geen idee, heb ze niet geproeft en er zit geen luchtje aan. :+

Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb. Aan oorontstekingen wordt tegenwoordig niets meer gedaan, moet vanzelf overgaan. Ik heb de assistente gebeld (hiervoor krijg je geen huisarts te zien, is assistentenwerk hier) en zij vertelde dat ze het niet doen bij ontstekingen. De vorige keer ( zeker twee jaar geleden) kreeg ik hetzelfde antwoord. Hoopte op een gouden tip, maar ik zal nu weer ontopic gaan. :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 20:23

Gewoon echt zonnebloemolie dat werkt bij mij 10 keer beter dan alle oordruppels

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 21:53

fohadie schreef:
Ineke2 schreef:

Oor lijkt ontstoken en dan mag het niet volgens de assistente. Daar dacht ik nl ook aan. Wel fijn hor, die tips van jullie, dank jullie wel.

Dat kan het wel erger maken, maar kan ook de oplossing zijn, dus gek dat ze het niet proberen. Bij mij hebben ze het toen wel gedaan, maar zouden stoppen als het ter plekke meer pijn zou gaan doen.

En ja gewoon zonnebloemolie gebruiken. Oordruppels werken bij mij ook nooit voor een meter!
(Ik heb regelmatig verstopte oren)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:19

Aan mijn verschrikkelijke geheugen, echt als mijn hoofd niet vast zat... %)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 22:57

Dat ik mezelf helemaal gek maak, met rare gedachten.
Spoiler:
geen zorgwekkende ofzo hoor.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 00:31

Nu pas klaar met werken en de wekker gaat zo. Maar ben nog in werk stand dus klaarwakker. Fijn dat ik 18+ ben maar ik heb net zo goed school als de 18-‘ers.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 04:47

Dat mijn k#t collega dus wel aan het werk ik en ik net voor niets na het werk gereden ben.dit ga ik dus straks echt wel even met de planners regelen.
Ik ga niet 60km voor noppes rijden als zei zeggen ja begin maar vroeg je collega komt niet

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 05:49

M'n relatie is klaar, helemaal prima. Echter het feit dat nu m'n ex leugens gaat verspreiden richting mijn familie, en dat zelfs zijn moeder me heeft geblokkeerd , irriteren me en doen me best wel fijn.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 07:28

fohadie schreef:
Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb. Aan oorontstekingen wordt tegenwoordig niets meer gedaan, moet vanzelf overgaan. Ik heb de assistente gebeld (hiervoor krijg je geen huisarts te zien, is assistentenwerk hier) en zij vertelde dat ze het niet doen bij ontstekingen. De vorige keer ( zeker twee jaar geleden) kreeg ik hetzelfde antwoord. Hoopte op een gouden tip, maar ik zal nu weer ontopic gaan. :D

Ja irritant is dat he... Ik heb zelfs een keer gehoord "u gaat er niet dood aan hoor, met een paar weken bent u helemaal de oude!"
2 jaar later heb ik nog steeds ontstoken oren en dat mens heeft een flinke klacht

Ik erger me eraan dat ik uit bed moet... Heb afspraken staan in het ziekenhuis voor mijn oren :+ en niet nu echt de honden uitlaten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 08:22

Dit takke weer en dan stuurt mijn moeder een foto van het zonnige Kroatië. Ik pak alvast mn spullen in :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 08:26

Dat ik wakker geboord wordt en nog steeds doodmoe ben.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 10:03

Ik erger me aan mezelf omdat ik weer iets kwijt ben wat ik a.s. vrijdag mee wil nemen; 2 boeken om te laten signeren op een event waar ik zaterdag naartoe ga in London. Die heb ik dus een keer ergens gelegd onder het mom 'dat is voor het event en die moeten mee' en nu vind ik ze natuurlijk nergens nu ik de rest van de boeken aan't uitzoeken ben. Echt typisch iets voor mij weer. Arrghhh |o Zijn boeken van 2 auteurs die ik onwijs graag wilde ontmoeten. Moet ik ze maar een blaadje laten signeren ofzo wat ik naderhand kan inplakken - dan zal ik ze volgende week wel terugvinden mezelf kennende.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:20

Score tot nu toe:
-een drukbalkje van de tabak gesloopt om 7.30
-een doorrijder om 8.05
-spuitbus gesloopt om 8:45

Om nog maar te zwijgen over hoeveel mensen ik deze ochtend een goed weekend gewenst heb trouwens :') vandaag kan niet snel genoeg voorbij gaan. Drama dag :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:30

Aan het feit dat vanochtend een spijkerbroek aan had gedaan, dat ik na een uur een bloedneus krijg & er een vlek op mm broek zit.. gelukkig daarna wel naar huis dus lekker zout op mn broek gestrooid nadat ik m had gespoeld met koud water & nu in de was -___-

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:06

Dat ik na mijn afspraak in het ziekenhuis snel naar kantoor gereden ben omdat we een afspraak hadden staan... blijkt dat ik er niet bij hoef te zijn voorlopig... en er weer weinig werk voor mij ligt ... pfff thuis nog genoeg te doen en nu zit ik te niksen