Had van mezelf aardig volle wimpers en nu op m’n rechteroog zit er bijna niks meer aan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NNikki schreef:Aan m’n wimper rand wat weer voor de zoveelste keer ontstoken is en er steeds meer wimpers uitvallen.
Had van mezelf aardig volle wimpers en nu op m’n rechteroog zit er bijna niks meer aan.
Boterbloem90 schreef:Zijn het geen zure druppels die je hebt? Ik loop al weken met ontstoken oren en helaas door de druppels is het zo gaan jeuken.
Bij mij zijn ze trouwens wel ontstoken uitgespoten. Als je een paar dagen van te voren goed druppel met olie is het zo gedaan.
fohadie schreef:Ineke2 schreef:Morgen de huisarts bellen om je oor uit te laten spuiten. Intussen wel blijven druppelen.
Oor lijkt ontstoken en dan mag het niet volgens de assistente. Daar dacht ik nl ook aan. Wel fijn hor, die tips van jullie, dank jullie wel.
fohadie schreef:Dit is niet de eerste keer dat ik dit heb. Aan oorontstekingen wordt tegenwoordig niets meer gedaan, moet vanzelf overgaan. Ik heb de assistente gebeld (hiervoor krijg je geen huisarts te zien, is assistentenwerk hier) en zij vertelde dat ze het niet doen bij ontstekingen. De vorige keer ( zeker twee jaar geleden) kreeg ik hetzelfde antwoord. Hoopte op een gouden tip, maar ik zal nu weer ontopic gaan.