Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Penotti schreef:Seleentj , hoe gaat het nu met jou?
Die van die haai dacht ik ook, dat valt mee, tot zijn hele arm in beeld kwam.
Zou daar geen beter beschermend pak voor bestaan als je daar toch mee moet werken?
Of is dat al snel te zwaar?
Jolliegirl schreef:Wat raar dat die flat niet schoongemaakt is... Dat is echt heel smerig en onhygienisch....
Kan je hier niet iets mee? Jij zit immers in de stank....
Xyris schreef:Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar ik weet wel dat, zeker als je huurt, men niet zomaar even ergens binnen komt... Misschien ook een beetje een kwestie van het kastje naar de muur, je hebt een huurbaas die niemand mag toelaten en zelf ook het pand niet mag betreden, de politie moet waarschijnlijk werken met een de ambassade om die familie in Tunesie te vinden, waarvan ik me afvraag of dat wel zo makkelijk is en of de familie uberhaupt nog iets met hem te maken wilt hebben (het is immers een moslims land dus de kans is groot dat hij een hoop regeltjes heeft overtreden) dus ja... Ik kan tientallen redenen verzinnen om lak te hebben aan de regels, maar privacy in dit land staat zo hoog in het vaandel dat ik denk dat niemand die regeltjes durft te overtreden.