[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

webster543

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 07:57

Ook zijn eigen schuld. Hij bleef maar aan dat beest zijn vin trekken

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:04

Nou inderdaad dat zag er niet bepaald diervriendelijk uit, en dan nog met 2 man ook, dan beest voelde zich gewoon bedreigd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:28

Moest iemand zo bij mij doen beet ik ook hoor.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 10:53

Wel een beste beet, wat een bloed druipt er uit. Brrrr. Maar idd wel iets dat voorzien kon worden

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 13:03

Ik keek even na die haaien beet ik dacht is dat het flinke pols wond.. maar toen inderdaad die boven arm is wel behoorlijk.

Risico van het werk schijnbaar om een haai te controleren.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:21

Ik weet niet of er mensen hier zijn die van gore houden. Dan heb ik een paar "leuke" films.

Sowieso de triologie van August Underground. En dan wel de uncut versies.

Lucifer Valentine heeft ook bizar zieke films. Die ik overigens zelf niet helemaal heb gekeken. Na August was ik wel klaar. Veel te ziek allemaal. Beeldkwaliteit is wel ruk van August. Maar ja, misschien maar beter ook.

Van de toybox killer zijn ook transcripts van zijn bandje die hij afspeelde. Die vond ik ook echt enorm sick.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:31

David ray Parker :)) , wat erg dat ik dat weet :') . Vind de toybox killer erg interessant

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 12:22

Oef die haaien beet is wel heftig. Dacht valt wel mee, tot idd de bovenarm.. Maar daarna zie je pols ook wel heftig zijn haha..

Maargoed, ook wel gevalletje, je werkt met wild dier en dan kan je dat wel verwachten....

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 13:48

Seleentj , hoe gaat het nu met jou?

Die van die haai dacht ik ook, dat valt mee, tot zijn hele arm in beeld kwam.
Zou daar geen beter beschermend pak voor bestaan als je daar toch mee moet werken?
Of is dat al snel te zwaar?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 15:53

1 ding is zeker, de haai deed het bewust om hem te waarschuwen.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:06

Als ik die haai was, had ik zijn hoofd eraf gebeten...sorry hoor, maar wat een irritant mannetje. Het lijkt op haaitje pesten, of zomaar kijken hoever je kan gaan. Dat dier blijft maar weg zwemmen. Een keer is het klaar. :o

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:43

Sorry hoor maar waar denkt die gast dat hij mee bezig is.

“Take only memories, leave only bubbles”.

Blijf gewoon met je tengels van dat beest af.

Vind het ook apart dat ze allemaal in dat water blijven staan. Hoop dat ze die pakken goed uitspoelen.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:42

_Penotti schreef:
Seleentj , hoe gaat het nu met jou?

Die van die haai dacht ik ook, dat valt mee, tot zijn hele arm in beeld kwam.
Zou daar geen beter beschermend pak voor bestaan als je daar toch mee moet werken?
Of is dat al snel te zwaar?

Het gaat, ik heb uiteindelijk niet kunnen slapen tot afgelopen dinsdag toen de huisarts ingeschakeld en ik heb nu pilletjes voor het slapen.

Contact met psych is ook opgezet :)

Ben ook niet de enige in de flat die er last van heeft.. :(

Flat en balkon zijn overigens nog steeds niet schoongemaakt. Ben bang dat dit nog even duurt als zijn nabestaande in Tunesië zitten.
Ik weet ook niet hoe het in dat land zit met begravenissen en gebruiken rondom overlijden etc.

Volgens mij was hij zelf geen moslim, tenminste hij hield wel van een wijntje op zijn tijd en nam ook deel aan een Antilliaanse BBQ die wij hier wel eens hebben ( veel varkensvlees) . Wilt natuurijk niet zeggen dat iemand geen moslim is trouwens. Maar hij was in iedergeval niet streng gelovig :+

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 08:53

Goed van je dat je naar de huisarts bent gegaan.
Is ook heftig waar zo iemand je even mee opzadelt natuurlijk.
Jammer dat je nu ook niet gemakkelijk met buurtgenoten samen kunt gaan zitten om het er over te hebben.
Hier bij de psych is een lange wachttijd maar bij de huisarts is een POH-GGZ ondersteuner.
Misschien bij jou ook?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 16:31

Wat raar dat die flat niet schoongemaakt is... Dat is echt heel smerig en onhygienisch....

Kan je hier niet iets mee? Jij zit immers in de stank....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 18:36

Vreselijk -O- , iemand in het dorp was ook dood in zijn auto gevonden na een hartstilstand .

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:01

Jolliegirl schreef:
Wat raar dat die flat niet schoongemaakt is... Dat is echt heel smerig en onhygienisch....

Kan je hier niet iets mee? Jij zit immers in de stank....

Ik vind dit ook heel raar inderdaad... Wat heeft de familie er zelfs aan om de 'resten' van hun familielid te zien? Niet eens het lichaam, maar letterlijk 'overblijfselen'? Met alle respect, maar als er in het openbaar iemand ter plekke doodvalt, wachten ze ook niet met het opruimen tot de familie alles heeft kunnen 'bezichtigen'.

Ik hoop dat ze er toch snel iets aan kunnen doen. :(:)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:07

Ik denk niet dat het met bezichtiging te maken heeft, ik denk eerder met rechten en privacy... Ook daar kan je te ver mee gaan :roll:

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:13

Rechten en privacy om de woning te mogen betreden neem ik aan? Ik heb niet veel verstand van het juridische gedeelte erachter... Het gaat inderdaad wel ver ja. Uiteindelijk gaat de gezondheid van de buren toch wel voor lijkt me.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 19:25

Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar ik weet wel dat, zeker als je huurt, men niet zomaar even ergens binnen komt... Misschien ook een beetje een kwestie van het kastje naar de muur, je hebt een huurbaas die niemand mag toelaten en zelf ook het pand niet mag betreden, de politie moet waarschijnlijk werken met een de ambassade om die familie in Tunesie te vinden, waarvan ik me afvraag of dat wel zo makkelijk is en of de familie uberhaupt nog iets met hem te maken wilt hebben (het is immers een moslims land dus de kans is groot dat hij een hoop regeltjes heeft overtreden) dus ja... Ik kan tientallen redenen verzinnen om lak te hebben aan de regels, maar privacy in dit land staat zo hoog in het vaandel dat ik denk dat niemand die regeltjes durft te overtreden.

Seleentj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 22:18

Xyris schreef:
Ja dat bedoel ik inderdaad. Ik heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar ik weet wel dat, zeker als je huurt, men niet zomaar even ergens binnen komt... Misschien ook een beetje een kwestie van het kastje naar de muur, je hebt een huurbaas die niemand mag toelaten en zelf ook het pand niet mag betreden, de politie moet waarschijnlijk werken met een de ambassade om die familie in Tunesie te vinden, waarvan ik me afvraag of dat wel zo makkelijk is en of de familie uberhaupt nog iets met hem te maken wilt hebben (het is immers een moslims land dus de kans is groot dat hij een hoop regeltjes heeft overtreden) dus ja... Ik kan tientallen redenen verzinnen om lak te hebben aan de regels, maar privacy in dit land staat zo hoog in het vaandel dat ik denk dat niemand die regeltjes durft te overtreden.

Dit is precies de reden inderdaad. Woningbouw mag er niet in zonder toestemming van de nabestaande en als deze er in dit geval niet zijn, mogen ze er pas in met een verklaring dat er geen nabestaanden zijn uitgegeven door de overheid.

Zo vertelde de mevrouw van de woningbouw het aan mij in iedergeval . Ik ben er zelf ook niet helemaal in thuis. :')

Ons hofje is een paar maanden geleden opnieuw bestraat, en blijkbaar trekt vloeistof dan nog snel in stenen. Dus er was een afdruk onstaan. Daar heb ik de dag nadat het gebeurd was om 9 uur s'ochtends de woningbouw voor gebeld en eigenlijk is dat niet hun verantwoordelijkheid maar toch geregeld dat er binnen een uur nieuwe tegels in werden gelegd door de gemeente.

Dus ik krijg niet de indruk dat het een kwestie van laksheid is in dit geval w.b.t het schoonmaken. Ik denk echt dat het een gevalletje tussen wal en schip is.:)

Ik heb eigenlijk de laatste dagen niet meer gekeken of het raam en de balkon deur al dicht waren. ( Dan weet ik dat er iemand binnen is geweest en het is schoongemaakt) zal morgen weer eens kijken.

Vandaag voor het eerst 3 uurtjes gewerkt. Ging goed gelukkig, slaap de laatste dagen ook goed. Merk dat dat al zoveel scheelt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:22

Wat een gedoe!

Lichaamsvocht schijnt inderdaad moeilijk te verwijderen zijn als je dit niet grondig aanpakt.

Fijn dat het wat beter gaat.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:02

Zelf vind ik haar echt tè schattig, maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die haar luguber vinden.
Mijn afrikaanse miljoenpoot Persephone <3
Afbeelding

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 17:52

iiiieeeeeeeuuuuuuw

Echt niet dat ik die op mijn hand wilde hebben