Ik kwam dit tegen en dacht aan jullie. Dacht misschien heeft iemand wel interesse.
Ben wel blij dat er wat meer aandacht lijkt te zijn voor dit onderwerp. Of ik zoek het op, dat kan natuurlijk ook nog.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Najah dat is dus relatief wel omkeerbaar .. dus daarom gaat dat zoveel makkelijker.. wat mij betreft meten we gewoon met dezelfde maat. Of bij man en vrouw moeilijk doen, of bij beide niet.
lor1_1984 schreef:idinn schreef:Najah dat is dus relatief wel omkeerbaar .. dus daarom gaat dat zoveel makkelijker.. wat mij betreft meten we gewoon met dezelfde maat. Of bij man en vrouw moeilijk doen, of bij beide niet.
Ik hoor en zie in mijn omgeving dat er ontzettend vaak medische hulp nodig is na het ongedaan maken van sterilisatie vd man.
Vandaar dat ik de omkeerbaarheid ervan durf te betwijfelen.
Maar imo is het idd met twee maten meten.
sanso schreef:Idinn of ze mij serieus gaan nemen moet nog maar blijken, de HA had in ieder geval wel door dat ik bloedserieus was.
Er wordt soms beweerd dat er bij een sterilisatie van vrouw met clipjes ook een kans is dat het weer omgekeerd kan worden. Echter weet ik hier het fijne niet van.