Meer naar Ierland in het algemeen
Maar misschien ook wel een beetje naar mij. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meer naar Ierland in het algemeen
Maar misschien ook wel een beetje naar mij.
) en mindere praters. We praten genoeg en maken ook grapjes maar zijn ook vaak lang stil. Ik ga nu een beetje met de flow en die zoen komt vast nog wel, als het lukt geef ik volgende keer nog wel een subtiele hint.
hoe is je vakantie?
Linda_Fleur schreef:Yvanka, haha en je broer weet van niks?
Patrick, ik ben benieuwd of je daarna nog goede tips voor ons hebt.
Met spierbundelman heb ik niet alleen gesport hoor, 2 van de 3 keer sporten hebben we daarna wat uurtjes gelegen in het park en aan het water. Volgens mij zijn we beide erg van het fysieke (en daarmee bedoel ik knuffels/kriebels/massages) en mindere praters. We praten genoeg en maken ook grapjes maar zijn ook vaak lang stil. Ik ga nu een beetje met de flow en die zoen komt vast nog wel, als het lukt geef ik volgende keer nog wel een subtiele hint.
Morgen avond gaan we in ieder geval samen iets leuks doen (denk poolen) dus meer tijd om te praten haha.
)
. Denk dat ik hem gewoon even zwoel moet aankijken en dan een kus op zijn mond moet planten, dan zien wat er gebeurd hahaha. 
dus heb hem later gevraagd wat die van me vind en hij zei dat die me een leuke meid vind maar niet denkt dat er een relatie klik is. Oké daar kan ik me wel in vinden. Maar daarna zei hij dat die nog kan komen en me nog graag wil zien. Ik weet niet, de bal ligt wel beetje bij hem nu. Zal wel zien hoe t loopt. Yvankaxx schreef:Volgens mij weet hij enkel dat ik hem tegen was gekomen op Tinder, want ik had hem een screenshot gestuurd met de vraag of hij hem kende. Verder hebben we het nergens over gehad. Jongen heeft zich ook kostelijk vermaakt op het werk vanavond omdat broerlief het nog over mij en de paarden had (en dat ik geen tijd had voor een vriend)

#lekkerbezig Ailill schreef:Ik moet iets bekennen
Morgenavond om 20:00 uur volg ik een (online) webinar: van Single naar Samen![]()
![]()
zijn altijd best aardig die webinars. Alleen merk ik dat ik er daarna vrij weinig mee doe in de praktijk. Maar..men zegt dat als je je iets beseft, dat de eerste stap is naar verandering.
.
. Er zijn ook wel wat dingen waardoor ik twijfel (oa die kus
).
Ik vind het toch steeds weer heerlijk om alleen te zijn. Heb nu een fijn weekend voor de boeg met mn jongens en volgende week.... feest in Assen! Bammmm! Oh en dinsdag naar de keuring van het KWPN in Boijl in functie als ringmeester. Vind ik ieder jaar weer geweldig leuk. Dus ik kom de dagen wel weer door.

Ik heb zelf ook niks meer erover verteld dus ik denk dat hij van niks weet!

)
ben heel benieuwd!
zie je dat ook zitten met je date?
Niks tegen de Friezen hoor, maar als je uit een piepklein dorpje komt en daar echt bent geboren en getogen en graag blijft wonen, dan past dat gewoon niet bij mij als persoon. Ik ga op den duur maar wat graag terug naar de grote stad namelijk en daar bedoel ik Leeuwarden dus niet mee.