Lau schreef:En ik blij zijn als mijn foto 120 likes haalt
Ik ook hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Annet_Dottie schreef:Hoe doen jullie dat joh al die likesik ben blij als ik 30 haal ofzo haha, nu ben ik ook net pas weer begonnen met m'n profiel openbaar enz maar toch
Elke dag posten en # gebruiken actief in je stories zijn.
Sharani schreef:Xyris schreef:Ik krijg wel 21 likes voor 1 afbeelding waar ik 10 uur aan werkkan altijd erger dus!
Jeetje, dat is wel erg zuur. En je werk is zo mooi! Je hebt er in elk geval een volger bij, ben je gaan volgen met mijn persoonlijke account.
Lau schreef:Annet_Dottie schreef:Hoe doen jullie dat joh al die likesik ben blij als ik 30 haal ofzo haha, nu ben ik ook net pas weer begonnen met m'n profiel openbaar enz maar toch
Elke dag posten en # gebruiken actief in je stories zijn.
Annet_Dottie schreef:Oké zelfs na al die jaren snap ik nog altijd sommige dingen niet.
Ik heb dus inmiddels uitgevonden dat ik 30 # mag plaatsen bij een foto.
Maar een vriendin van me kan er wel meer plaatsen, daarnaast zie ik ook wel eens dat mensen bij de foto zelf een hoop plaatsen en in een reactie onder de foto nog meer.
Beide heb ik uitgeprobeerd gisteren en vandaag maar toch kan ik max. 30 en in m'n reacties niks erbij plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt/zit?
Lau schreef:Annet_Dottie schreef:Oké zelfs na al die jaren snap ik nog altijd sommige dingen niet.
Ik heb dus inmiddels uitgevonden dat ik 30 # mag plaatsen bij een foto.
Maar een vriendin van me kan er wel meer plaatsen, daarnaast zie ik ook wel eens dat mensen bij de foto zelf een hoop plaatsen en in een reactie onder de foto nog meer.
Beide heb ik uitgeprobeerd gisteren en vandaag maar toch kan ik max. 30 en in m'n reacties niks erbij plaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe dit werkt/zit?
Dat is gewoon typisch insta, de een heeft bijv wel quiz vragen voor zijn story de ander niet. Heeft ze toevallig een iPhone? Of Samsung misschien maakt dat ook een verschil.
Qimm schreef:Qimm schreef:Iemand enig idee waarom ik met mijn ene account wel leuke gifjes in mijn stories kan gebruiken en met de andere niet...? Echt raar
Ik vraag dit ook nog maar even een keer. Vind het zo jammer dat bet niet kan