Heb nu zelfs muismeloen geweckt staan in het zoetzuur. Binnenkort nog wat bonen en aardappelen wecken. Moet ook stelling kast anders gaan indelen voor optimale gebruik.
Mizora
Geplaatst: 13-08-21 17:37
Mizora schreef:
Ik heb een goedkope toren van 40 euro, maar zou zelf de volgende keer voor een ronde met inschuifbladen gaan.
Oeps, ik bedoel dat ik de volgende keer voor een vierkante ga met inschuifbladen. Ik wil juist géén ronde meer.
Ik heb er een van Kitchen Move waar ik heel blij mee ben. Eerst dacht ik dat hij wat klein was maar er past verassend veel in. Merk wel dat de onderste rijen sneller droog zijn dan de bovenste dus ik wissel de bladen halverwege om
Geplaatst: 17-08-21 16:02
Moet nog een meter of 6 opbinden en onkruid trekken. Had ik wel eens vermeld dat ik nogal allergisch reageer op tomatenplanten
Overigens stuurde ik mijn geliefde wederhelft gisteren op pad om 3 witte geiten op te halen(moeder met 2 jongen).....mogen jullie tellen hoeveel witte geiten we nu hebben....en nee voorheen hadden we nog geen witte, alleen bruin en blond.
Oh, maar als je het erg vindt dat hij thuis kwam met 4 ipv 3 heb ik nog plaats hoor Kuikentjes zien er heel erg lief uit! Blijkbaar zijn jullie volledig overstag aan het gaan voor geiten? Het is dat alles op een hectare moet passen, anders had ik er ook een stuk of 10 ofzo
lizy29
Geplaatst: 17-08-21 16:24
Nee hoor. En hij heeft netjes gebeld voordat hij de 4de inlaadde Ze zijn ook gewoon echt hilarisch. Maar nu heb ik dit drie melkgevende geiten dus ga me ook maar eens wagen aan kaas maken.
Heb wel een goedkope melkmachine besteld want mijn handen vinden het 2x daags melken iets minder grappig.