Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:07

Hij moest in het centrum zijn voor wat boodschappen en mijn oma woont daar vlakbij. Dus ben even mee geweest en hij heeft me even goed een fijne vakantie gewenst O:) Voelt gewoon heel goed, en volgens mij vind hij dat ook wel :j

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-17 16:27

Cute! Dit klinkt wel serieus goed dan ja, dat ie je toch nog even wil zien voordat je met vakantie gaat :j. NU hopen dat het blijft plakken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 07:32

Yvankaxx dat klinkt goed, lief van hem!! *D

Ik heb gister echt een leuke date gehad! Ik zat in Scheveningen maar was met iemand meegereden dus hij had al gezegd dat ie me wilde komen ophalen daar vanuit Leiden, dat was al lief Haha. Hij heeft me Leiden laten zien, we zijn wat gaan drinken en hapje gegeten, daarna nog richting strand gereden en de zonsondergang gezien (klinkt wel heel zoetsappig :') ) en daarna heeft ie me helemaal thuis gebracht (een uur rijden :wow: ). En alsof dat nog niet genoeg was had ie ook nog een reep speciale chocola voor me mee, we hadden het op de app over dat we beiden van chocola houden dus hij vond dat ik deze echt moest proeven <3

Hebben vooral moeten lachen on elkaars accent, en was precies zo gezellig als op de app! :D

Dit was trouwens de man van 32 die nog geen serieuze lange relaties gehad heeft, ik heb nog niet kunnen ontdekken waarom Haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 12:01

Klinkt goed!! Yvanka die van jou ook!

Ik ben sinds eergister mama aan het spelen voor een babypauw. Maar moest gister werken. Dus mn vriend geregeld als oppas om keer kruikje bij te vullen met warm water. Krijg ik opeens een appje: ik ben aan het shoppen voor Piep. Uhm wat dan? Ja een knuffel want volgens mij mist ie je. Zo lief <3

En vanavond uit eten omdat we gister een half jaar samen waren. Hij wil alleen niet zeggen waar we heen gaan ..

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:27

Yvanka: dat klinkt als potentieel ja!

Anne: had je geen 3 dates met 3 verschillende? Was deze laatste je favoriet?

Jooproo: Fijn dat je nog een leuk contact hebt, maar je moet wel jezelf beschermen he :)

Ik heb dit weekend wel een fijn gesprek gehad met de skireis jongen. Over zijn bindingsangst enz, op zich helpt dit me niet vooruit maar zo kan onze datingsperiode wel beter plaatsen zo. Ik zag mezelf als oorzaak dat er geen relatie is ontstaan, dat ik niet goed genoeg was enz. Maar hij gaf verschillende aspecten aan die ervoor hebben gezorgd dat hij op een gegeven moment is dichtgeklapt.

Ik heb gisterenavond een date gehad met een nieuwe tinderjongen. Klikte echt heel goed! Qua uiterlijk vond ik hem wat klein en aan de magere kant maar zijn karakter leek op het eerste gevoel echt goed :) wordt vervolgd....

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:37

Weer goede berichten hier!

Yvanka, toe maar! Dit klinkt stuk beter dan de andere dates :)

Wij paar dagen weg geweest, was gezellig! Al merkte ik gisterochtend wel dat ik toch ook wel weer even tijd "voor mezelf" wou hebben. Zijn natuurlijk bijna de hele week bij elkaar geweest.
Wel gaat hij woendagavond even mee naar hondencursus, lijkt hem heel leuk. Dus dat is wel lief!

Gisterochtend nog met hond naar de DA geweest. Zaterdag sprong ze verkeerd op de bank en liep op 3 poten (die ene poot heeft ze wel snel last van). Toen zei de DA van wacht het weekend maar af. Maar ze had al 24u niks gedronken en wou ook geen behoefte meer buiten doen dus gister toch maar gebeld.
Haar poot gekneusd en de spier was ook helemaal dik. Dus aan de pijnstillers en sinds vanochtend loopt ze eigenlijk wel weer prima! Deze week nog maar niet met haar te wandelen voor de zekerheid.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:39

florence123 fijn dat je een goed gesprek met hem hebt kunnen hebben, hopelijk heeft het wat duidelijkheid gegeven. Hoe kijkt hij er nu verder tegenaan dan aan de toekomst denkend? Blijven jullie daten?

En leuk dat je andere date geslaagd was, uiterlijk wordt dan toch minder belangrijk he als karakter en de klik goed is!

Ik zou inderdaad 3 dates hebben maar heb er 1 afgezegd, met dat rare gedoe van die Engelsman (die overigens momenteel echt smeekt om een vervolgdate...) en mijn vorige date die ineens weer in de lucht is gekomen, had ik er even geen behoefte aan.. dus 2 verschillende zijn het uiteindelijk geworden ipv 3 haha.

Die Engelsman heeft het natuurlijk verpest dus die laatste was sowieso de leukste. We zijn na de date weer door gegaan met non stop appen haha.. en hebben donderdag een 2e date gepland staan. Hij is kwa uiterlijk ook niet direct waar ik op zou vallen maar zijn karakter maakt een hoop goed. Hij is al goedgekeurd door mijn moeder hahah.. hij had zo'n lekkere chocoladereep gegeven, ik moest gister met m'n moeder in totaal bijna 4 uur in de auto zitten voor een festival dus we hebben er samen van kunnen genieten, dus hij heeft op haar ook een goede 1e indruk al gemaakt _O-

Mijn vorige date is dus ook weer in de lucht, hij wilde van het weekend langskomen, hij gaat morgen een week op vakantie dus ik heb gezegd dat ie eerst maar op vakantie moet gaan en dat we daarna verder kijken. Hij zit wel behoorlijk in mijn hoofd eerlijk gezegd -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:42

DanielleB schreef:
Weer goede berichten hier!

Yvanka, toe maar! Dit klinkt stuk beter dan de andere dates :)

Wij paar dagen weg geweest, was gezellig! Al merkte ik gisterochtend wel dat ik toch ook wel weer even tijd "voor mezelf" wou hebben. Zijn natuurlijk bijna de hele week bij elkaar geweest.
Wel gaat hij woendagavond even mee naar hondencursus, lijkt hem heel leuk. Dus dat is wel lief!

Gisterochtend nog met hond naar de DA geweest. Zaterdag sprong ze verkeerd op de bank en liep op 3 poten (die ene poot heeft ze wel snel last van). Toen zei de DA van wacht het weekend maar af. Maar ze had al 24u niks gedronken en wou ook geen behoefte meer buiten doen dus gister toch maar gebeld.
Haar poot gekneusd en de spier was ook helemaal dik. Dus aan de pijnstillers en sinds vanochtend loopt ze eigenlijk wel weer prima! Deze week nog maar niet met haar te wandelen voor de zekerheid.

Goed dat jullie het leuk hebben gehad samen!! En dat je daarna even toe bent aan tijd voor jezelf is helemaal niet vreemd, ik heb dat ook altijd hoor, vond het dus ook helemaal niet erg dat mijn laatste ex in de horeca werkte zodat ik ook lekker tijd voor mezelf had :)
Lief dat ie mee gaat woensdag!

Sneu van je hond.. hopelijk knapt ze snel op, fijn dat ze pijnstillers werken in ieder geval!! Tis niks om je dier zo'n pijn te zien hebben :\

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 08:56

We hadden het laatst in het topic erover dat je, ondanks dat iemand zijn uiterlijk dingen zou hebben waar je in eerste instantie niet op zou vallen, maar dat je gewoon toch gek op iemand bent en het je niks meer kan schelen wat de rest ervan vind?
Ben nu wel een beetje zo op dat punt haha, zijn lengte kan me ook niet veel meer schelen. Van mijn kant zijn er iig wel gevoelens haha.

Mooi dat jullie een leuke vakantie gehad hebben Danielle! Ook niet gek dat je daarna even tijd voor jezelf nodig hebt. Hopelijk knappe de hond snel op.
Ik ben nu op vakantie, maar alsnog zijn we veel aan het appen!

Anne, jij had dus ook een goede date! Wie weet komt er wat uit :j

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:09

Klinkt allemaal goed!

Anne_Bento: Wat is de reden dat het met die vorige date stil was gevallen dan?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:30

Shayenne93 schreef:
Klinkt allemaal goed!

Anne_Bento: Wat is de reden dat het met die vorige date stil was gevallen dan?

Die had tijd voor zichzelf nodig om dingen op een rijtje te zetten, loopt psychisch tegen wat dingen aan, doordat zijn vertrouwen zo beschadigd is in zijn vorige relatie, is ook bezig met een nieuw huis momenteel dus dat zit ook in zijn hoofd en werd hem allemaal wat teveel. Tegelijk vind ie me erg leuk en zou hij me graag nog beter willen leren kennen, verstand en gevoel liggen niet op 1 lijn haha. Ik vind het goed dat ie tijd neemt om de boel op een rijtje te zetten, maar hij switcht nu constant tussen wel/geen contact, wel/niet afspreken.. irritant :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:33

Toch niet met een nieuw huis in Kollum wel? :P Klinkt een klein beetje als mijn broer namelijk hahah.. Maar jij woont niet in het noorden toch?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:36

Hahah nee ik woon in Noord-Holland maar hij woont richting Utrecht in die buurt..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:03

Yvankaxx schreef:
We hadden het laatst in het topic erover dat je, ondanks dat iemand zijn uiterlijk dingen zou hebben waar je in eerste instantie niet op zou vallen, maar dat je gewoon toch gek op iemand bent en het je niks meer kan schelen wat de rest ervan vind?
Ben nu wel een beetje zo op dat punt haha, zijn lengte kan me ook niet veel meer schelen. Van mijn kant zijn er iig wel gevoelens haha.

Herkenbaar.. Ik ben zo ook met iemand aan het daten. Moest hij me op tinder benaderd hebben zou ik hem nooit een kans hebben gegeven.. Maar ondertussen al 2 maanden aan het appen en gisteren date 2, straks misschien date 3 :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:13

Ik heb hem ook niet zelf geliked, maar een vriendin van me :Y) Ben ik haar wel dankbaar voor haha!
We hebben elkaar afgelopen week 3 keer gezien, komende week sowieso ook 1 keer denk ik, maar ik ben nu op vakantie tm woensdag.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:55

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:58

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:12

Wat een positieve verhalen allemaal, tof!

Ik had zaterdag een lunchdate met datetoestand. Zouden in de stad gaan lunchen maar het was zulk pestweer dat we maar bij mij gegeten hebben :')

En gisteravond zouden we elkaar niet zien, maar kreeg een appje 'ik wil heel graag bij je zijn'. Noh :+: Dus vannacht alsnog samen geslapen. Beetje jammer alleen dat om 08.00 uur de metermeneer van Enexis op de stoep stond :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:13

Oooh Berdien, wat is dit fijn!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:09

Wat een positieve verhalen allemaal!
Bij mij gaat niet zo goed. Praatte heel leuk met 2. Nog niet gedate alleen op app. Blijken het collega's dus vanmorgen hadden ze het over t meisje van Texel en kreeg ik van beide dezelfde foto en zijn ze er wel klaar mee. Balen. Doe in mijn ogen niks fout want nog niet gedate maar snap ook wel dat ze het niet tof vinden haha

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:19

Wendy15 schreef:
Bij mij gaat niet zo goed. Praatte heel leuk met 2. Nog niet gedate alleen op app. Blijken het collega's dus vanmorgen hadden ze het over t meisje van Texel en kreeg ik van beide dezelfde foto en zijn ze er wel klaar mee. Balen. Doe in mijn ogen niks fout want nog niet gedate maar snap ook wel dat ze het niet tof vinden haha

das ook wel heel toevallig of niet dan?
kwamen hun beide van het vaste land?

fijn berdien!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:26

Wendy15 schreef:

Mhh ik snap dat ze het niet leuk vonden maar je hebt inderdaad niks fout gedaan.. blijkbaar hadden ze wel beiden dan het gevoel dat ze de enigen waren en je niet met andere mannen praat.. als ik een leuke match had/heb en ermee aan de praat ben en ineens nog een match die ook praat, dan zit je niet echt fout toch. Als je met beiden tegelijk had gedate zonder gezegd te hebben dat je ook met anderen date zou ik het beter begrijpen.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:27

Yvankaxx schreef:
Ik heb hem ook niet zelf geliked, maar een vriendin van me :Y) Ben ik haar wel dankbaar voor haha!
We hebben elkaar afgelopen week 3 keer gezien, komende week sowieso ook 1 keer denk ik, maar ik ben nu op vakantie tm woensdag.

Ik heb zeer goede smaak! :D Vind het zo leuk voor je Yvank!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 13:46

Ene woont in t veld en andere in harlingen werken beide in den helder. Die ene zou ik een keer met mooi weer rondje op de motor gaan niks concreet afgesproken. Andere had 2 kinderen kwam later in het gesprek. Aangegeven dat ik geen man met kinderen wil. Dat ik hem wel een leuke vent vind en op zich eens wat wil gaan drinken maar betwijfel of er een relatie in zit vanwege dat. Hij wilde zelf ook nog beetje rondkijken omdat ie net de scheiding rond had.
Dus vind ergens beetje hypocriet haha maar ook wel jammer

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:18

florence123 schreef:
Jooproo: Fijn dat je nog een leuk contact hebt, maar je moet wel jezelf beschermen he :)

Dat komt wel goed. Ik ga er niet teveel energie instoppen en zie wel hoe het loopt.
En ondertussen Tinder ik lekker door (zonder resultaat laatste tijd)

En wat een goede berichten verder!