Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DanielleB schreef:Weer goede berichten hier!
Yvanka, toe maar! Dit klinkt stuk beter dan de andere dates
Wij paar dagen weg geweest, was gezellig! Al merkte ik gisterochtend wel dat ik toch ook wel weer even tijd "voor mezelf" wou hebben. Zijn natuurlijk bijna de hele week bij elkaar geweest.
Wel gaat hij woendagavond even mee naar hondencursus, lijkt hem heel leuk. Dus dat is wel lief!
Gisterochtend nog met hond naar de DA geweest. Zaterdag sprong ze verkeerd op de bank en liep op 3 poten (die ene poot heeft ze wel snel last van). Toen zei de DA van wacht het weekend maar af. Maar ze had al 24u niks gedronken en wou ook geen behoefte meer buiten doen dus gister toch maar gebeld.
Haar poot gekneusd en de spier was ook helemaal dik. Dus aan de pijnstillers en sinds vanochtend loopt ze eigenlijk wel weer prima! Deze week nog maar niet met haar te wandelen voor de zekerheid.
Shayenne93 schreef:Klinkt allemaal goed!
Anne_Bento: Wat is de reden dat het met die vorige date stil was gevallen dan?
Yvankaxx schreef:We hadden het laatst in het topic erover dat je, ondanks dat iemand zijn uiterlijk dingen zou hebben waar je in eerste instantie niet op zou vallen, maar dat je gewoon toch gek op iemand bent en het je niks meer kan schelen wat de rest ervan vind?
Ben nu wel een beetje zo op dat punt haha, zijn lengte kan me ook niet veel meer schelen. Van mijn kant zijn er iig wel gevoelens haha.
ElizeVdS schreef:Voor als er weer om foto's gevraagd wordt bij iemand...
http://strbndblog.nl/2017/06/30/10-ding ... naaktfoto/
Wendy15 schreef:Wat een positieve verhalen allemaal!
Bij mij gaat niet zo goed. Praatte heel leuk met 2. Nog niet gedate alleen op app. Blijken het collega's dus vanmorgen hadden ze het over t meisje van Texel en kreeg ik van beide dezelfde foto en zijn ze er wel klaar mee. Balen. Doe in mijn ogen niks fout want nog niet gedate maar snap ook wel dat ze het niet tof vinden haha
Wendy15 schreef:Wat een positieve verhalen allemaal!
Bij mij gaat niet zo goed. Praatte heel leuk met 2. Nog niet gedate alleen op app. Blijken het collega's dus vanmorgen hadden ze het over t meisje van Texel en kreeg ik van beide dezelfde foto en zijn ze er wel klaar mee. Balen. Doe in mijn ogen niks fout want nog niet gedate maar snap ook wel dat ze het niet tof vinden haha