Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:48

ZOOOOO pakketten spam zeg!!
Komen er nu veel binnen steeds.

Mijne is er ook niet... dus blijf in spanning wachten :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:57

Benieuwd naar de paketten van vandaag, moeten er toch nog aardig wat zijn :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:18

Wat een leuke cadeaus en pakketten weer, en zo fijn dat iedereen zo blij ermee is. Bijleespost volgt...
pluche_pluus, sterkte Y;(

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:45

Oke, werkontwijkend gedrag :7 Illegaal bokken hier :=

- Lauke heeft mijn pakket ook binnen en weet mij in een keer te raden *\o/*
- Hannah: wat leuk ingepakt ook al zo'n heerlijk pakket met alleen maar leuke dingen :D
- shirleyp een knisper letter 8-) en nog meer leuks :j
- plutolover: Ook al zo'n gaaf touwhalster, mooi kleurtje <3
- Reusje 0504 Kan stierenballen gaan eten _O- en lekker rituals en meer leuks!
- xApple heeft gewoon een polo gehad, staat je goed!
- Adamootje: geweldig papier om de cadeautjes al :+ Die eenhoorn handwarmers <3
- Lienepien95 is ook erg verwend, een leuk kaartspel erbij zo te zien :j En een kat in de doos :+
- xFioon: Mooie blauwe spulletjes voor in huis en de poezels zijn ook verwend met muisjes
- anniekasuar gave puzzel heb je gehad en een lieve knuffel <3 gave halsband ook!
- nuvel heeft ook een spelletje gehad en een mooie tekening
- quera heeft een hele creatieve SS met die hint! En een geweldige minionpet _O-
- claudiadvx kan aan het taartenbakken met die leuke boekjes!
- Eleentje wat een gave mok heb je gehad! En leuke houten hangers :j
- amandananana lekker sokken, Tony, kleurboekje en een haakpakketje. Dat pakket van jou wil ik ook wel :D
- xZiva_ roze papier <3 en een lekkere mannenkalender!
- FennaK: wat komt jou pakket in een mooie doos. Geweldige sokken :D
- Miesemuisje je kan lekker wafels en oliebollen gaan maken. Je hond was wel heel nieuwsgierig :))
- Silly1972 kan lekker in bad met chocola, zo te lezen heeft ze dat ook gedaan :Y)
- Thats_Me heeft een puzzel hint en kan ook wat vogeltjes verwennen met dit pakket!
- DeEenhoorn: mooie kandelaars, en oooh zure matjes :Y)
- xWouter: Wat een heerlijke sokken en lekker rituals en M&M's <3
- Mutsie93: Een miniondoos *\o/* Ook gevuld met lekkers en een mooi zelfgemaakt theelichtje, en een spelt hint :))
- Nymphe: Glitters, glitters en nog eens glitters :') Gelukkig dan ook wel beloond met leuke cadeautjes :)
- lovehaffie: Had zo'n haast met uitpakken dat ze het pakket niet eens op de foto heeft gezet! Leuk pakket ook :)
- Junia: Heeft heeeeeul veel cadeautjes :Y) Tof!
- Tamara1991 moet nog uitpakken

Zo ik ben weer bij.... voor zolang het duurt :')

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:47

Top bijleespost Goldie!! _/-\o_
Zijn er nog mensen die hulp nodig hebben met het vinden van hun Secret Santa?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:48

Dizzy505 schreef:
Silly1972 schreef:
Rebecca mijn pakket is ook binnen en volgens mij Is Dizzy 505 mijn secret Santa, Is alleen nog niet bevestigd.

Ik vind trouwens alle kadootjes echt geweldig van iedereen.
Ik geloof niet dat er iemand teleurgesteld Is.
Wat heeft iedereen zijn best gedaan zeg!

Ja ik ben jouw SS!

Leuk! Dank je wel Dizzy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:50

Die bijleesposten...... +:)+ _/-\o_
Hoe doen jullie dat??

Gave pakketten weer allemaal!

Ik zie overal die roze/grijze fluffy sokken met glitters die ik ook heb gekregen, ik heb ze aan!!! :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:51

Moet zeggen dat ik echt elke dag geniet van de pakketten, mensen hebben echt moeite voor elkaar gedaan terwijl ze elkaar niet eens kennen. Heerlijk dat dit nog bestaat in deze wereld, die soms niet zo mooi is en waar mensen elkaar soms echt pijn doen (net iemand kwijt geraakt om iets heel stoms).

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 10:52

Mensen die hun pakket binnen hebben maar dan eerst nog gaan werken of slapen, hoe dan?! _O-

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:06

Hahahaha Amke idd hoe dan :+ _O-

Swanheart... maar je was al wel snel uit de volgorde van de letters? Dat leek me vooral pittig haha :P ik had idd gehoopt dat je op ijsland terecht zou komen en dan bij mij :P

Ik ben gister op mn werk een doos vergeten mee te nemen door de drukte :+ dus dan vandaag ff een doos zien te scoren...

Pluus, sneu! :(:) sterkte!!

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:16

Lekker bijgelezen Goldie! En jaaa ik hou echt van zure matten <3

skaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:16

Leuke dingen allemaal weer!
Ben benieuwd wie vandaag zijn pakketje allemaal gaat krijgen!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:18

DeEenhoorn schreef:

Ik ook <3 het kan mij niet zuur genoeg! Of zoute drop, maar dan ook echt hoe zouter hoe beter :D

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:22

Goldie schreef:
DeEenhoorn schreef:

Ik ook <3 het kan mij niet zuur genoeg! Of zoute drop, maar dan ook echt hoe zouter hoe beter :D

Jaaa, lekker heftige smaakjes, maar drop is ook lekker in salmiaksmaak :D

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:29

_Sanne schreef:
Ook mijn cadeau is vandaag binnen gekomen!! :D Erg leuk!!
Foto's volgen snel!

Bedankt Secret Santa: Irisskib!! :D :D

Vond je de cadeautjes leuk?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:47

Ook mijn pakketje is binnen *\o/*

Afbeelding
De doos

Afbeelding
Opengemaakt... spannend!

Afbeelding
De kadootjes

Afbeelding
De hint. Het is een hint in Harry Potter thema met bij elk kadootje voor wie (welk personage) het is. Met als laatste 'dit kun je laten verzenden door...'

Afbeelding
Alles bij elkaar!

Op basis van de Harry Potter hints denk ik dat Koekeroekus mijn SS is, klopt dat? :D

Dank je wel!
Alleen een ding wat ik me afvraag: ik heb in dit topic gepost dat NikkideKerf kon worden ingeschakeld voor extra hints... maar zij is niet gecontact. Vond je het zo makkelijk of heb je eroverheen gelezen? :P ik zie dat je laatste berichtje in dit topic in Oktober was, dus mogelijk heb je over mijn andere hints berichtjes heen gelezen?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:49

Ik zou persoonlijk ook niemand contacten om meer te weten te komen over mijn lootje :n dus vind dat niet zo gek :) haalt het SS gehalte wel een beetje omlaag

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:51

Waarom?

Er zijn mensen hier die anderen op facebook en instagram enzo hebben gestalkt om tot persoonlijke kadootjes te komen :P Dan vind ik een goede vriendin vragen best meevallen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:52

Aah leuuuuk! En Harry Potter hints. Was ik niet uitgekomen hoor haha! :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-16 12:13, in het totaal 4 keer bewerkt

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:55

Sterkte Pluus :(:).

Leuk pakket Tanya! Sokken <3.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 11:56

Wat maakt het uit of er wel of niet iemand gecontacteerd is.
Gaat erom of je de kadootjes leuk vind toch?

Sterkte Pluus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:09

Keet schreef:
Ik zou persoonlijk ook niemand contacten om meer te weten te komen over mijn lootje :n dus vind dat niet zo gek :) haalt het SS gehalte wel een beetje omlaag

Dit dus!
Kan worden ingeschakeld klinkt nu meer als had moeten worden ingeschakeld.....
Zo te zien is het Secret Santa prima zelfstandig gelukt? :D

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:22

Tanya schreef:
Ook mijn pakketje is binnen *\o/*

[ [url=m/i8zvsf.jpg]Afbeelding[/url] ]
De doos

[ [url=m/26qRwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Opengemaakt... spannend!

[ [url=m/Xubego.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kadootjes

[ [url=m/MHlWX5.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hint. Het is een hint in Harry Potter thema met bij elk kadootje voor wie (welk personage) het is. Met als laatste 'dit kun je laten verzenden door...'

[ [url=m/dtQnwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alles bij elkaar!

Op basis van de Harry Potter hints denk ik dat Koekeroekus mijn SS is, klopt dat? :D

Dank je wel!
Alleen een ding wat ik me afvraag: ik heb in dit topic gepost dat NikkideKerf kon worden ingeschakeld voor extra hints... maar zij is niet gecontact. Vond je het zo makkelijk of heb je eroverheen gelezen? :P ik zie dat je laatste berichtje in dit topic in Oktober was, dus mogelijk heb je over mijn andere hints berichtjes heen gelezen?

Jaaa, it's mee. En nee, heb je andere hints niet gelezen. Topic ging zo hard dat ik het gewoon niet bij kon houden. En heb daarom eigenlijk ook alleen in berichten gezocht die niet in de SS topics stonden :'). Miss had ik dat wel moeten doen.

Edit: en weet idd niet of ik het dan alsnog had gedaan. Dus wat hierboven genoemd wordt.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:42

En doorr
Tica_81: Dat hartje met kaarsjes en die boom zijn super leuk! Lekkere warme sokken zijn altijd welkom haha en die chocolaatjes voor in de warme melk, jammie!
Jessica_1998: Lekkers voor de hond, die is ook weer verwend haha :D En jij ook zo te zien, genoeg lekkers! Dat dekentje heeft echt een mooie kleur. En Hakuna matata, love it <3
Bluestar: Wat een schattige pup heb je! Dat dienblad met kaarsjes is errug leuk! Mooie kleuren ook. Dat thee met thee ei lijkt me super handig! En bijpassend bij je kaars haha! En dat fotolijstje is ook leuk natuurlijk!
Angelaa2: De koekjes vallen in de smaak zo te zien :') Het fleecekleed is leuk! en die koekjespot ook!
Reusje0504: Stierenballen? :') Leuke blaadjes zo te zien en lekkere geuren voor onder de douche, heerlijk!
Lauke: Die unicorns <3 En de sokken aaaah
Hannah: Oehh mooie vulling! Lekkere warme sokken, en volgensij ga jij heel wat lekkers bakken haha :D
Shirleyp: Wat een leuke spulletjes voor in huis! Dat lijstje, i'm in love <3 En wat lekkers voor jou en paard, jammie!
Plutolover: Wat een leuke brief! Leuk dat touwhalster! En hij heeft dezelfde mooie kleur als je fleecedekentje haha, helemaal bijpassend. En woefsel is tevreden zo te zien haha
Adamootje: Omygod dat inpakpapier is zo cool hahahha. En wat een superleuke cadeaus! Een chocodippakket? :9
Lienepien95: Omg kolonisten! Super leuk! En poezel ook dik tevreden haha
xFioon: Muizen! Daar zullen de katten blij mee zijn haha. En wat een mooie kleur blauw ook voor in d ekeuken. En die pot heb ik ook, vind hem zo leuk! :D
Anniekasaur: Omygod zat die knuffel erin <3 En handig zo'n lichtgevende halsband! En een lekker geurtje, goed verwend zo te zien! :D
Nuvel: Wauw, die tekening! En wat een onwijs leuk dienblad! Wat zijn die kleine vierkantjes rechts?
Claudiadvx: Oeeeh, jij kan ook al lekker aan de bak! Wanneer mogen we proeven? :))
Eleentje: Het zat niet in je pakket, maar wat heb jij voorn leuks op je tafel staan! Ziet er gezellig uit. Leuk die houten hartjes en een leuke grote mok. En zijn dat fortune cookies? Lekker!
Amandanana: Oeh wat een leuk kleurboek en haakproject! Laat je wel het resultaat zien? En die fotolijstjes zijn ook zo leuk!
Quera: Wauw die hint is wel heel leuk gedaan zeg! En wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!
xZiva_: Oooooh de horse and hunk <3 En is die mok vooraan zo'n chocomok? Super lekker! Lekker pakket <<)
FennaK: Wat mooi ingepakt zeg. OEhh, dat hartenspel lijkt me wel leuk! En die sokken zijn echt geweldig hahahaha
Miesemuisje: Leuk boek! En lekkere zeepjes, heerlijk! En genoeg lekkers zo te zien :D
Silly1972: Oehh wat een leuk dat hout! En lekker die lush! En die sokken <3
Thats_me: Aaaah die babybuddha! Heel leuk dienbladje en leuke kaarsjes. En wat een mooi vogelhuisje ook!
DeEenhoorn: Waaauw! Mooie kandelaren zeg! Hele leuke spulletjes voor in huis!
xWouter: Sokken :D En wat een lekkers zeg, heerlijk!
Mutsie93: Hihi die miniboom! Handig die Nudes oogschaduw gok ik zo? En wat veel lekkers zeg, jij hebt wat te smullen :9
Nymphe: Leuk dat halsbandje! Fotolijstje is ook super leuk en wat grappig dat daar de hint in zit haha. Heerlijke sokken ook weer en leuk zo die bakvorm! En wat schattig dat haakpakket, laat je het resultaat zien als ie af is? :D
Lovehaffie: Leuk die scheurkalender! En wat grappig, zo'n sok vol met leuks/lekkers voor de kat!
Junia: Die theelichtjes zijn leeeeeuk! E ndat kleine sneeuwpopje is echt cute. En die smeltchocola... Ik hoop dat ik die ook krijg, zo lekker :9
Tanya: Wat leuk, de Margriet! Lekker wat te lezen voor bij de thee :D Warme sokkies aan, wat wil je nog meer haha. Lekker pakketje weer!

Zo. En nu ben ik jaloers op alle mooie pakketten die ik gezien heb en ga ik voor het raam wachten op de pakjesman {:)-:(

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 12:55

Je klinkt een beetje ontevreden over je pakket tanya maar dat kan aan mij liggen. Ik vind hem leuk in ieder geval :D hoezo is een vriendin voor tips vragen nodig?

Ben zo benieuwd of die van mij er al is als ik thuis kom :P