Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:34

Lastige situatie.. 7 maanden is al behoorlijk wat.. Je moet gewoon doen wat oke voelt :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:44

Mijn ex-vriend had ook een kindje (en nee daar zoek ik ze niet op uit) en dat was wel een lastige situatie.

ex van hem heeft het behoorlijk naar en gemeen gespeeld dus de eerste ontmoeting was ongepland en in de slaapkamer (buurjongen van hem hield haar schijnbaar al langere tijd op de hoogte als ik daar was ) en de eerste keer dat ik bleef slapen stond zij voor de deur.

Hij had niets in de gaten en deed dus 's ochtends de deur open en voor ik het wist stond zij met kind ( 4 jaar toen ) in de slaapkamer.
Ook goedemorgen -O-

het verloop kan eventueel in PB, maar denk wel dat iedereen kan raden hoe dat ging. Al heb ik toen absoluut niets fout gedaan en geprobeerd door te dringen tot haar dat haar kind achter haar stond en mijn ex gezegd hem weg te halen uit de situatie.
Uiteindelijk was hij gek op mij des te moeilijker als het dan stukloopt.

Ik ben dus zeker niet iemand die er zo makkelijk mee omgaat om een eventueel een kind te ontmoeten en er best huiverig voor. Als het aan hem had gelegen( jongen van nu ) was het al eerder geweest, alleen hield ik het tegen.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:50

oh jee, wat een vervelende situatie. Met kinderen toch altijd ent iets moeilijker/gecompliceerder en tel daar een jaloerse/valse ex bij en je hebt een soap.
Het zou voor mij toch een extra dermpel zijn...

Verder is er niks mis met "rustig aan". Mijn vriend heeft na bijna 8 maanden ook nog niet on zoveel woorden aan zijn familie laten weten dat hij niet langer single is. Soms erger ik me eraan, maar ik weet ook goed genoeg dat als ik hem push dat hij gaat blokkeren. Hoe minder druk hoe sneller/meer hij over de brug komt.

Thenexttry

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 10:56

@ Petitparis

ja het is zeker een lastigere situatie, maar ook net hoe je er zelf mee om gaat.

Soap probeer ik absoluut te voorkomen was alleen bij mij ex-vriend wel zo, al accepteerde ze het vrij snel omdat ze uiteindelijk ook wel inzag dat ik geen "mama" aan het spelen was en wel goed voor hem was.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:06

Thenexttry: Knap dat jet het 'weer'probeert (haha typisch met jou profielnaam), ik heb ook een tijdje een (bijna)lover gehad met kinderen, 2 zelfs. Kende hem ook van tinder.
ik vond het wel leuk met de kinderen, ook een half jaar gewacht met ontmoeten. Maar uiteindelijk kon ik het niet. Hij woonde niet heel dichtbij dus als het echt serieus zou worden, zou ik moeten verhuizen naar ZIJN huis, met ZIJN kinderen, voor ZIJN bedrijf... En hoe leuk ik het ook een weekendje vond met de kids, zou ik er niet aan moeten denken in deze situatie te moeten gaan leven/wonen..

En latten is ook niet wat ik voor mijn eigen toekomst voor ogen heb. Er zaten nog wel meer dingen niet helemaal goed, maar dit was toch wel de hoofdredenen waarom we niet samen verder zijn gegaan.

Knap dat jij er wel voor wil gaan, al is het ook met de nodige onzekerheden/twijfels.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 11:30

Een kindje en een valse ex is precies de reden waarom ik weer 'alleen' ben na ong 2,5 maand. Moeilijk voor beide partijen en in mijn geval komt het allemaal te vroeg. Ergens had ik nog wel de hoop dat het in de toekomst wellicht nog goed kon komen maar die hoop heb ik gisteren maar opgegeven ;(
Kijk nu af en toe wat rond op tinder voor de leuk maar er is weinig leuks en ik moet het ook gewoon niet doen nu want m'n hoofd staat er niet naar.
Fijn dat er nog steeds happy couples zijn, geniet!

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 12:04

Weer een hoop verhalen hier, iemand met kinderen is denk ik wel lastig. Ik zou zelf nooit kiezen voor iemand met kinderen, voor sommige misschien raar maar wil zelf geen kinderen en dan moet je toch altijd rekening houden met.

Hier gaat t super tussen ons, ben de laatste weken zeker zon 3 a 4 keer per week bij hem. Gister z'n ouders ontmoet en binnenkort de rest van de familie. Hij heeft m'n twee pony's al ontmoet nou mijn ouders en familie nog. Hebben d'r nog steeds geen "label" opgeplakt maar denk dat ik t ondertussen wel m'n vriend mag noemen :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 14:40

Yunaa schreef:
Daar ben ik dan weer heel nuchter in :D Als ik met iemand date, moet hij weten of 'ie nog met tien anderen date. :') Hij wil vast ook niet op één paard wedden :)

Daar ben ik dan weer erg traditioneel in. Als ik nog niet met iemand heb afgesproken interesseert het me niet, maar als er een fantastische eerste date is geweest is het voor mij een beetje kiezen of delen. Als het echt heel erg leuk was heb ik zelf nooit de behoefte om nog met andere mensen bezig te gaan en ik ga er eigenlijk altijd een beetje vanuit dat dat bij de tegenpartij ook zo is. Nou moet ik wel zeggen dat ik er niet naar vraag en dat het ook niet gelijk exit zou zijn als iemand dat wel nog doet, maar ik zou me wel achter m'n oren krabben ergens. Maar zoals ik al zei ligt dat puur aan mezelf. Als ik iemand leuk genoeg vind om mee te daten vind ik hem ook echt leuk, dan heb ik geen behoefte aan 'ander gezelschap'.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:13

Queelens schreef:
petitparis schreef:

+/- 6maanden geleden weggekaapt door een aantal dames hier :D

:D :o

Schuldig! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:58

Ik ook <3

Hoewel ik straks opeens 80 km verderop woon... ;(

Komen we vast doorheen! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:00

MarlindeRooz schreef:
Ik ook <3

Hoewel ik straks opeens 80 km verderop woon... ;(

Komen we vast doorheen! :j

Huh, ga je verhuizen Marly?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:01

Yes moet stoppen met mn opleiding, bsa niet gehaald... Dus ik ga in Zwolle verder. Heb daar al een kamer. 19m2 voor 303 euro. Dus dat is een voordeel. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:04

Hmm das inderdaad wel een voordeel, maar wel enorm balen zeg..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 17:04

Jep, het is niet anders... Kan nu wel weer gaan mennen en mijn vriendinnen / familie meer zien. Het enige nadeel is m'n studiegeld en mijn vriendje. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 17:06

Ja, zo'n extra jaar is altijd balen.. Maar dan kom je nu hartstikke makkelijk door je eerste jaar in Zwolle joh, komt helemaal goed.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:31

Gaat helemala goed komen Mar!

Jen dat klinkt goed!

Mijn vriend gaat dit weekend voor het eerst mijn oma ontmoeten (jeeej..... :') ) die woont bin mij om de hoek maar hebben elkaar gek genoeg nog nooit gezien. Omas loopt blijkbaar al te springen whaha..

Maar de mijne is sinds dit weekens terug van buitenland en ik ben geen dag meer thuis geweest. Helaas vandaag wegens werk en logistieke redenen. :p

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 11:43

Wat een verhalen weer.. Maar ook fijn dat er happy couples zijn! :j Ik zou het ook moeilijk vinden om met iemand te daten die kind(eren) heeft.. Ik vind kinderen wel leuk, maar ergens ook een verantwoordelijkheid. Je moet idd altijd rekening houden met. Ik zou wel schrikken als mijn Tinder man er mee op de proppe zou komen :oo

Over Tinder man gesproken, we zouden vandaag gaan daten. Maar helaas zit hij nog in Duitsland. We hebben dus de date verschoven naar a.s zaterdag! :D We hebben nog steeds erg leuke gesprekken en liggen soms ook wel echt dubbel om elkaars autocorrectie fails.. Ik wou hem gisteren sturen: ''Slaap lekker alvast.'' Mijn telefoon had er: ''Slaap lekker aller lekkerste'' van gemaakt. :o Laat ik het voor deze keer eens zijn met mijn telefoon, haha.

Ik heb dat ook. Als ik op date ga met iemand, date ik omdat ik die persoon echt leuk vind. Het zou ook voor mij geen ''houdoe en bedankt zijn'', maar zou dan wel een beetje gaan twijfelen of hij mij dan wel leuk genoeg zou vinden of dat hij gewoon date om het daten en zoveel mogelijk chickies wil scoren.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 12:15

Nou ik zou wel afhaken als mijn date meerdere dates blijkt te hebben. Heb er nooit naar gevraagd, maar hoe we met elkaar omgaan zou ik dat echt niet gepast vinden. Geloof ook niet dat hij zo in elkaar steekt.

Hij is wel echt anti-vreemdgaan (net als ik). Over date-fase en andere hebben we niet gesproken, dat neem ik maar gewoon aan haha..

Ik heb trouwens ook een tijdje 'een vriend' gehad, die 2 'oudere' dochters had. Dit vond ik dan weer geen probleem, aangezien ze niet bij hem woonde. Heb ze ook maar een een enkele keer gezien en nooit voorgesteld als in: mijn vriendin. Ik denk niet dat ik snel serieus zal worden met iemand met jonge kinderen na mijn ervaring ermee...

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 12:57

Ook ik zou het niet waarderen als mijn date met meerdere blijkt te daten. Nu ga ik er dan ook vanuit dat dat niet zo is, maar mocht ik er achter komen laat ik wel weten dat ik daar niet van gediend ben.

Een man met kinderen... Zou eigenlijk niet weten hoe ik daar op zou reageren, al zou ik er nu denk ik voor passen. Kinderen en ik zijn ook niet de meest ideale combinatie, tenminste zodra ze gaan huilen haha.

Vanavond de ouders van mijn date ontmoeten... Het gaat allemaal best wel snel. Twee weken geleden op zaterdag ontmoette ik hem op een festival (was wel een tinder match), maar aangezien we een uur van elkaar vandaan wonen willen we allebei wel een beetje zekerheid. Het voelt ook goed dat hij mij aan zijn ouders wilt voorstellen, dus ben er wel blij mee. Blijf er meteen eten, dat vind ik dan wel weer een beetje spannend...

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 13:00

renee16 schreef:
Nou ik zou wel afhaken als mijn date meerdere dates blijkt te hebben. Heb er nooit naar gevraagd, maar hoe we met elkaar omgaan zou ik dat echt niet gepast vinden. Geloof ook niet dat hij zo in elkaar steekt.

Hij is wel echt anti-vreemdgaan (net als ik). Over date-fase en andere hebben we niet gesproken, dat neem ik maar gewoon aan haha..

Ik heb trouwens ook een tijdje 'een vriend' gehad, die 2 'oudere' dochters had. Dit vond ik dan weer geen probleem, aangezien ze niet bij hem woonde. Heb ze ook maar een een enkele keer gezien en nooit voorgesteld als in: mijn vriendin. Ik denk niet dat ik snel serieus zal worden met iemand met jonge kinderen na mijn ervaring ermee...

Die van mij had net Tinder geïnstalleerd toen ik hem naar rechts had geswiped. :D Ik heb na een paar dagen gevraagd of hij meerdere matches had. Hij zei dat hij die wel had, maar dat de dames in kwestie niet hadden gereageerd. Maar dat hij dat niet zo erg vond, omdat hij met mij contact heeft. Hij zei dat hij het wel zo netjes vond om het bij een dame te houden, dus ik ben nu wel gezegend denk ik, hahaha. Kan niet wachten tot zaterdag. :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 13:26

Ik heb vanavond een nieuwe date :D Zou eigenlijk gisteravond zijn, maar het gesprek (werk) wat ik voor die tijd heb liep een dik uur uit, dus tja. Half 11 vonden we beiden nog een beetje te laat om een drankje te gaan doen :)) Dus dan vanavond maar! Ben wel héél benieuwd. Hij is Australisch, en vindt het karakter van Nederlandse vrouwen best een uitdaging :)) Klikt via de app wel heel goed, nou nog in het echt :D

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 13:29

Berdien schreef:
Ik heb vanavond een nieuwe date :D Zou eigenlijk gisteravond zijn, maar het gesprek (werk) wat ik voor die tijd heb liep een dik uur uit, dus tja. Half 11 vonden we beiden nog een beetje te laat om een drankje te gaan doen :)) Dus dan vanavond maar! Ben wel héél benieuwd. Hij is Australisch, en vindt het karakter van Nederlandse vrouwen best een uitdaging :)) Klikt via de app wel heel goed, nou nog in het echt :D

Spanneeeeeeend! Houd je ons op de hoogte? :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 13:38

Spannend berdien! Alvast veel plezier :)

Ik heb mijn vriend op de 2de date afgesproken niet verder te daten met anderen zonder dat eerlijk tegen elkaar te zeggen. Maar uiteindelijk was dat een overbodige afspraak :+ Hij sowieso niet het date type en ik merkte dat zelfs na de eerste date het swipen op Tinder me niet meer boeide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 13:47

Spannend Berdien! Veel plezier :D

Ik heb nu weer een leuke op de chat maar kan hem niet zo goed peilen en weet dus ook niet of ik hem mee uit kan vragen zonder dat het gek is. Hmm.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:03

Girls! Ik heb een beetje advies nodig van jullie. Ik heb een tijd geleden(februari) via tinder een super leuke gozer leren kennen. Spreken elkaar nog steeds regelmatig , maar elkaar nog steeds niet gezien ookal wonen we 5 minuten van elkaar af. Vaak genoeg gezegt jaa we moeten eens afspreken maar nog nooit van gekomen.
Heb maar gezegt dat we met de kermis maar een drankje moeten doen. (Dat is deze week)
Ik ben echt een held op sokken om te vragen wanneer we een wijntje gaan doen. Kan dat gewoon of is het een beetje sukkelachtig als een meid het vraagt?