Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yunaa schreef:Daar ben ik dan weer heel nuchter inAls ik met iemand date, moet hij weten of 'ie nog met tien anderen date.
Hij wil vast ook niet op één paard wedden
renee16 schreef:Nou ik zou wel afhaken als mijn date meerdere dates blijkt te hebben. Heb er nooit naar gevraagd, maar hoe we met elkaar omgaan zou ik dat echt niet gepast vinden. Geloof ook niet dat hij zo in elkaar steekt.
Hij is wel echt anti-vreemdgaan (net als ik). Over date-fase en andere hebben we niet gesproken, dat neem ik maar gewoon aan haha..
Ik heb trouwens ook een tijdje 'een vriend' gehad, die 2 'oudere' dochters had. Dit vond ik dan weer geen probleem, aangezien ze niet bij hem woonde. Heb ze ook maar een een enkele keer gezien en nooit voorgesteld als in: mijn vriendin. Ik denk niet dat ik snel serieus zal worden met iemand met jonge kinderen na mijn ervaring ermee...
Berdien schreef:Ik heb vanavond een nieuwe dateZou eigenlijk gisteravond zijn, maar het gesprek (werk) wat ik voor die tijd heb liep een dik uur uit, dus tja. Half 11 vonden we beiden nog een beetje te laat om een drankje te gaan doen
Dus dan vanavond maar! Ben wel héél benieuwd. Hij is Australisch, en vindt het karakter van Nederlandse vrouwen best een uitdaging
Klikt via de app wel heel goed, nou nog in het echt