Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yunaa schreef:Daar ben ik dan weer heel nuchter inAls ik met iemand date, moet hij weten of 'ie nog met tien anderen date.
Hij wil vast ook niet op één paard wedden
) die woont bin mij om de hoek maar hebben elkaar gek genoeg nog nooit gezien. Omas loopt blijkbaar al te springen whaha..
Ik zou het ook moeilijk vinden om met iemand te daten die kind(eren) heeft.. Ik vind kinderen wel leuk, maar ergens ook een verantwoordelijkheid. Je moet idd altijd rekening houden met. Ik zou wel schrikken als mijn Tinder man er mee op de proppe zou komen
We hebben nog steeds erg leuke gesprekken en liggen soms ook wel echt dubbel om elkaars autocorrectie fails.. Ik wou hem gisteren sturen: ''Slaap lekker alvast.'' Mijn telefoon had er: ''Slaap lekker aller lekkerste'' van gemaakt.
Laat ik het voor deze keer eens zijn met mijn telefoon, haha.renee16 schreef:Nou ik zou wel afhaken als mijn date meerdere dates blijkt te hebben. Heb er nooit naar gevraagd, maar hoe we met elkaar omgaan zou ik dat echt niet gepast vinden. Geloof ook niet dat hij zo in elkaar steekt.
Hij is wel echt anti-vreemdgaan (net als ik). Over date-fase en andere hebben we niet gesproken, dat neem ik maar gewoon aan haha..
Ik heb trouwens ook een tijdje 'een vriend' gehad, die 2 'oudere' dochters had. Dit vond ik dan weer geen probleem, aangezien ze niet bij hem woonde. Heb ze ook maar een een enkele keer gezien en nooit voorgesteld als in: mijn vriendin. Ik denk niet dat ik snel serieus zal worden met iemand met jonge kinderen na mijn ervaring ermee...
Ik heb na een paar dagen gevraagd of hij meerdere matches had. Hij zei dat hij die wel had, maar dat de dames in kwestie niet hadden gereageerd. Maar dat hij dat niet zo erg vond, omdat hij met mij contact heeft. Hij zei dat hij het wel zo netjes vond om het bij een dame te houden, dus ik ben nu wel gezegend denk ik, hahaha. Kan niet wachten tot zaterdag.
Zou eigenlijk gisteravond zijn, maar het gesprek (werk) wat ik voor die tijd heb liep een dik uur uit, dus tja. Half 11 vonden we beiden nog een beetje te laat om een drankje te gaan doen
Dus dan vanavond maar! Ben wel héél benieuwd. Hij is Australisch, en vindt het karakter van Nederlandse vrouwen best een uitdaging
Klikt via de app wel heel goed, nou nog in het echt
Berdien schreef:Ik heb vanavond een nieuwe dateZou eigenlijk gisteravond zijn, maar het gesprek (werk) wat ik voor die tijd heb liep een dik uur uit, dus tja. Half 11 vonden we beiden nog een beetje te laat om een drankje te gaan doen
Dus dan vanavond maar! Ben wel héél benieuwd. Hij is Australisch, en vindt het karakter van Nederlandse vrouwen best een uitdaging
Klikt via de app wel heel goed, nou nog in het echt

Hij sowieso niet het date type en ik merkte dat zelfs na de eerste date het swipen op Tinder me niet meer boeide.