Citaat:
Ik kán prima alleen leven, ik wíl dat alleen niet... ik vind het zó fijn om de onbenullige dagelijkse dingen te delen. Om te kletsen, te knuffelen... En ook om op poedersuiker te weten dat, no matter what, je 's nachts weer fijn en warm naast je lief ligt. Ik vind het leven gewoon veel meer glans hebben met een fijne relatie. Maar daar schuilt mijn gevaar; ik moet blijven onthouden dat dit geen fijne relatie was door de instabiliteit. Dus dan is alleen op termijn vast 'beter', zo voelt het alleen nog niet.
Dat heb ik ook hoor, een fijne relatie is heerlijk. Goed dat je voor ogen houdt dat je relatie dat niet was. Dat kan een beetje meehelpen om er overheen te komen. Wat je nu mist, is de gewoonte, de geborgenheid, het bekende.
Met mij gaat het erg goed, soms tot mijn eigen verbazing. Hoop dat dit een hart onder de riem kan zijn voor je: liefdesverdriet en hartpijn en gemis kunnen dus echt overgaan. Nog niet 100% bij mij, ik heb mijn momenten, maar ik vind het leven weer helemaal leuk.
@Djinnie, fijn dat je hier je ei kwijt kunt. Ik wens je toe dat je toch af en toe vrij te voelen om ook je vrienden af en toe 'tot last' te zijn. Daar zijn ze ook voor. Ik vind het prima om mijn vrienden wederzijds tot last te zijn als iemand het moeilijk heeft.