Dat ik net echt mijn droompaard ben tegen gekomen, maar een jaar moet wachten totdat ik mijn droom pas kan verwezenlijken. Ik weet het nooit eerder kijken, maar toch
Dat ik die idioten in Zwitserland maar niet aan z'n verstand krijg dat wat ze doen niet toegestaan is. En een half uur nadat ik het voor de 100e keer heb gezegd doen ze het gewoon weer!
Balkon die na alLe regen blank staat en het lekker loopt te druppen in de keuken
OneAndOnlyx
Geplaatst: 28-06-17 21:35
Mijn paard die weer even dacht dat hij een hengst was, met een mega hengsten nek, al springend de wei uit terwijl ik naast hem liep. En die hartslag.. pfoe. Kan wel merken dat hij zich verveelt..
Dat ik verkouden ben als de neten door dit wisselende weer. Dat ik de afgelopen weken op school echt absoluut geen motivatie meer heb om mijn best te doen.. 2 vingers in m'n neus verhaal..
Aan dat ik probeer spoilers over pll te vermijden omdat ik zondag pas de laatste aflevering kan kijken en dat het nu volgens mij mislukt is en ik dus weet wie A.D. is
Dat ik slecht heb geslagen en nu dus moe ben met een vleugje hoofdpijn...
PanamaD
Geplaatst: 30-06-17 15:55
Dat mij verteld werd dat ik volgende week 2 examens kan herkansen en vandaag te horen kreeg dat het niet kan om bepaalde redenen waardoor ik dus niet mijn diploma dit schooljaar kan halen
Boompje1985
Geplaatst: 01-07-17 09:42
PanamaD schreef:
Dat mij verteld werd dat ik volgende week 2 examens kan herkansen en vandaag te horen kreeg dat het niet kan om bepaalde redenen waardoor ik dus niet mijn diploma dit schooljaar kan halen