Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SavannahNx schreef:Ik ben in tweestrijd of ik mijn onderste navelpiercing eruit moet halen.. Ik heb een gewone, dus boven de navel en ook 1 aan de onderkant maar die is een jaar geleden gezet en nog steeds vervelend aan het doen. Plus dat ik geen high waist broeken meer aankan omdat ie dan ontzettend boos word (de piercing) dus ik ben in tweestrijd. Hij is wel heel mooi, en het heeft me geld gekost...
SavannahNx schreef:Ik ben in tweestrijd of ik mijn onderste navelpiercing eruit moet halen.. Ik heb een gewone, dus boven de navel en ook 1 aan de onderkant maar die is een jaar geleden gezet en nog steeds vervelend aan het doen. Plus dat ik geen high waist broeken meer aankan omdat ie dan ontzettend boos word (de piercing) dus ik ben in tweestrijd. Hij is wel heel mooi, en het heeft me geld gekost...
JoskaH schreef:We vallen biiijna, we vallen biiijna, we vallen bijna i-hin slaap
Of toch niet
![]()
(Op het ritme van we zijn er bijna!)
Huh, weinig slaap is dus toch niet goed voor je hersenen...
Tjah, als ik slaap worden alle nare dingen in mijn leven afgespeeld, letterlijk, of verworven in bijv. zoals eergisteren: een droom op 16 maart 1984, ik werd meegenomen met een mes tegen mijn hals, ik moest een klassieke balletvoorstelling doen. Toen ik van het podium afging omdat ik niet durfde, rende ik weg. Daar was een muur, dus ik werd doodgemaakt.. Leeeuyykk!! Krijg je echt zin in je slaap van.
TerraHowrse schreef:[naam] schreef:Gaat het gat gewoon dicht bij navelpiercings?
Ik heb ongeveer 5 jaar geen oorbellen gedragen, gaatjes zitten er nog.. :p
Verschilt dat niet per persoon? Ik kan jarenlang geen oorbellen in doen, gaatjes blijven gewoon. Zusje doet n week geen oorbellen in en weg gaatjes.