Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mer1980 schreef:dit soort oplichters worden echt niet bang van een ingebrekestelling, zij doen dit bewust om er zelf beter van te worden en zijn absoluut op de hoogte dat de politie en mp niets doen zolang ze maar iets leveren wat erop lijkt.
kainda schreef:ElizeVdS schreef:Haha dan krijg je mij mogelijk aan de telefoon. Maar inderdaad in gebreke stellen. Er is niet geleverd wat overeen gekomen is.
Helaas is het bedrag niet hoog genoeg om er iets aan te doen volgens mijn rechtsbijstand.
Mods sorry als de naam niet mag worden genoemd. Kan het worden verwijderd?
miss_lizje schreef:Ik twijfel of ik op een bod moet ingaan.
Heb een studieboek online staan dat ik amper gebruikt heb. Echt nieuwstaat behalve dat er dan een naam in staat. Kost nieuw met korting bij bol.com nu 78 euro (zonder korting 99,99). Heb mijn boek voor 50 euro te koop staan. En nu wil iemand het overnemen voor 50 inclusief.
Ergens denk ik doen, en ergens denk ik ook gezien het pakket post word en ook wel een erg goedkoop boek voor zijn waarde. Zeker omdat hij op boekenbeurs zelfs getaxeerd is op +- 70 euro. Nu ga ik er natuurlijk door bol.com nooit 70 voor krijgen.
Moeilijk...