Ik vind de fotografie blogs ook erg leuk om te lezen . Dan gaat het meteen weer kriebelen om er ook weer wat mee te gaan doen. Maar zou niet weten wanneer, kom nu al tijd te kort
Jaa ook k heb eindelijk weer een blogje online staan.. Een mijn instagram! http://www.vanzoelenfotografie.com/mijn ... m-oktober/ Verder allemaal leuke ideetjes voor mijn blog, dus nu een beetje de go er in proberen te houden! Nu even flink bloglovin bijwerken en jullie blogjes lezen!
Ik vind je site heel mooi geworden, Hannah! Alleen het instagram gedeelte doet het niet bij mij, als ik op een van je foto's klik dan loopt heel m'n internet vast.
Ik heb ook een nieuwe post online, over de dip waarin je belandt na het einde van een serie (en in dit geval HIMYM): Helemaal zwart (met een vleugje wit)
Ik heb een oudje op m'n blog. China Glaze 2NITE. Ik ben er nog altijd verliefd op.
Sokje_6
Geplaatst: 08-11-14 10:54
Interessant om de verschillende blogs zo te zien! Ik ga over een paar maanden een lange reis maken dus daar hoort natuurlijk een blog bij. Nu gebruiken veel mensen om mij heen Waarbenjij.nu maar het grote nadeel vind ik dat je zo weinig fotoruimte hebt. En foto's tussen je tekst door kam volgend mij ook niet, met img-linkjes?
Ik zoek dus meer iets als Wordpress, maar is dat handig? Je kunt daar dus wel foto's aan toevoegen, maar is er een maximale ruimte? Werkt het een beetje snel? Alvast bedankt bloggers
happypaardje
Geplaatst: 08-11-14 10:58
Oeh, mooi lakje Tazzey!
Sokje, ik werk zelf met wordpress (op een zelfgehost domein) en ben daar erg tevreden over. Hoe wordpress werkt als je een gratis site host met een naam.wordpress.org adres weet ik niet, maar ik denk dat dat ook gewoon heel goed werkt. Trouwens, mag ik vragen waar je heen gaat? Ben wel benieuwd!
Dat is geen prettige ervaring Bernette! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Ik heb vandaag artikelen geschreven en gefotografeerd voor de rest van de maand. Alles staat klaar om automatisch online gezet te worden. Ideaal, zeker nu mijn rugpijn op het moment erg heftig is.