Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daniellejody

Re: Verslaafde eBay bokkers shoppen verder in deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 20:59

Nog een vraagje.
Voor die gelnagels die met dat UV licht wat ben je dan nodig? En welk merk lakjes is goed?
Toen ik gelnagels kreeg werd het met het merk magnetic gel polish gedaan.
Je bent toch ook top coat etc nodig?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:09

xU_Blinghx schreef:
Phen schreef:
Ik kom weer een keertje dit topic binnenvallen! En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar een rugtas, waar eventueel een laptop van 15,6 inch in past. Jullie hoeven het niet persé op te zoeken maar ik dacht misschien hebben jullie nog tips of hebben jullie zelf via ebay een rugtas gekocht waar ook een laptop in past. Of misschien nog zoektips oid.

http://www.ebay.nl/itm/370912024319?var=640154375575&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Ik heb deze gekocht, mijn laptop past erin maar it geen speciale laptopsleeve in. Ook goede kwaliteit :)

Die is leuk! :))
Ben toevallig ook toe aan een nieuwe tas.
15,5 inch laptop past erin dus met sleeve? En zou je misschien een foto willen maken? :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:13

Heb ik een nieuw record? :')
16e besteld, vandaag binnen. Uit china. :')

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:15

vaak hebben ze ergens anders ook een soort 'opslagpand' bijv. in USA of ergens in EU.

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:23

Daniellejody schreef:
Nog een vraagje.
Voor die gelnagels die met dat UV licht wat ben je dan nodig? En welk merk lakjes is goed?
Toen ik gelnagels kreeg werd het met het merk magnetic gel polish gedaan.
Je bent toch ook top coat etc nodig?

Ik heb van alles van sensatioNail, maar tegenwoordig hebben ze t ook bij kruidvat van Essence. Base en top coat kosten geen drol en je kan alle gewone lakjes van hun (en sommige andere) ertussen doen.
Ideaal. De originele blijft bij mij vaak een dag of 10 zitten, kruidvat dag of 7/8. Weinig verschil dus, maar erg veel in geld.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:26

Okee, maar jij koopt dus bij kruidvat. Niet op Ebay?

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:28

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:30

Wat is dat voor vage site?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:40

Site klik ik maar niet aan dus.

Die gelset van Essence is zonde van je geld, zou ik niet doen. De oude lamp die ze hadden, dus die grote, schijnt wel goed te zijn. Je hebt nu alleen die kleine waar maar 1 vinger tegelijk in kan en dan ben je wel erg lang bezig. De primer en cleanser van Essence zijn wel prima.

Buiten een lamp, primer en cleanser heb je dus een kleurtje (of kleurtjes) nodig, een basecoat en een topcoat en een bokkepootje om uitschieters weg te kunnen halen voordat je de lamp in gaat. Zodra je onder de lamp geweest bent, gaat dit namelijk nog heel erg moeilijk. Verder voor het verwijderen aceton, watjes/wattenschijfjes en aluminiumfolie. En ik zou na het verwijderen nog even een verzorgend spulletje insmeren, want aceton is niet zo goed voor je handen en nagels.

Ik heb op mn blog een tijdje geleden 2 posts over gel polish geschreven, misschien heb je er wat aan.
[url=http://mijnkleinegeheimpjes.blogspot.nl/2014/02/gel-polish.html]Gel Polish[url].
In die post staat ook een linkje naar die andere post.

Voor basecoat zou ik niet voor een goedkope gaan waarvan je de ingredienten niet kent, omdat dat toch op je kale nagels komt. Die van Bluesky is prima en ook niet zo duur. Bluesky is ook te koop via ebay.
Kleurtjes maken imo niet zoveel uit, omdat die niet meteen op je kale nagels komen.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 10:10

Mijn zusje heeft essence. Werkt perfect bij haar. Ik met korte nagels is het geen succes. Catrice werkt ook goed onder de lamp. Vind ik ook zonder lamp fijn op m'n teennagels

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 12:01

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 18:23

Volgens mij is dat gewoon hetzelfde Daniellejody..
Ik heb er althans nooit op gelet.. Wel even goed opletten of je UV of LED nodig hebt. Als je een LED lamp hebt, kan er geen UV lak onder.. Andersom volgens mij wel, maar dan moet je de tijden aanpassen.

Ik heb het "Michael Kors" horloge ook besteld. Eerst de rose gouden, als die bevalt de zilvere variant. :))

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:30

Iemand hier had toch oogpotloden van ebay besteld? Werken deze goed? :D

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:09

ik, ja ik vind ze goed!

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 21:52

Ik kon mijn bericht hierboven niet meer editten, maar Daniellejody, is dat niet om gelnagels te zetten ipv gellak? Kan zijn dat ik het fout zie hoor!

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:48

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:15

Een tijdje terug stuurde iemand een link van deze jurk.
http://www.ebay.com/itm/131209180008?va ... 1497.l2649

toen vond ik hem zo leuk dat ik hem ook heb besteld. Hij is vandaag binnen gekomen, ik zal vanmiddag een vriendin vragen een foto te maken.

Ik vind hem best mooi, maar niet zo mooi als op het plaatje(ben ook niet anders gewend met ebay haha). wat ook erg misleidend is, is dat de rok lang niet zo wijd is als op de plaatjes. En hij is bij mij wel wat kort, dat was ook wel te verwachten.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:18

Kloppen de maten wel met de maatgeving die op de pagina staat?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 13:47

Ik heb een L besteld, valt als M.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 14:09

Nee, ik bedoel de exacte cm's die op de pagina vermeld staan :)
Of die in werkelijkheid ook kloppen.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 17:53

Ik heb mijn tas binnen en hij is erg leuk

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:30

Wow chanel nee, ik had er omgerekend 2,50 voor betaald ofzo ik had ergens een link gezet.

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 10:13

Yv_ schreef:
Site klik ik maar niet aan dus.

Die gelset van Essence is zonde van je geld, zou ik niet doen. De oude lamp die ze hadden, dus die grote, schijnt wel goed te zijn. Je hebt nu alleen die kleine waar maar 1 vinger tegelijk in kan en dan ben je wel erg lang bezig. De primer en cleanser van Essence zijn wel prima.

Buiten een lamp, primer en cleanser heb je dus een kleurtje (of kleurtjes) nodig, een basecoat en een topcoat en een bokkepootje om uitschieters weg te kunnen halen voordat je de lamp in gaat. Zodra je onder de lamp geweest bent, gaat dit namelijk nog heel erg moeilijk. Verder voor het verwijderen aceton, watjes/wattenschijfjes en aluminiumfolie. En ik zou na het verwijderen nog even een verzorgend spulletje insmeren, want aceton is niet zo goed voor je handen en nagels.

Ik heb op mn blog een tijdje geleden 2 posts over gel polish geschreven, misschien heb je er wat aan.
[url=http://mijnkleinegeheimpjes.blogspot.nl/2014/02/gel-polish.html]Gel Polish[url].
In die post staat ook een linkje naar die andere post.

Voor basecoat zou ik niet voor een goedkope gaan waarvan je de ingredienten niet kent, omdat dat toch op je kale nagels komt. Die van Bluesky is prima en ook niet zo duur. Bluesky is ook te koop via ebay.
Kleurtjes maken imo niet zoveel uit, omdat die niet meteen op je kale nagels komen.

Ik heb ook niet die lamp, heb gewoon een originele lamp voor m'n hele hand.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:09

Bedankt voor het meedenken. Welke lamp is dus goed dan Yv_? Is inderdaad wel handig als je hele hand erin kan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:17

Al die LED-lampjes zijn prima hoor voor gellakjes. Enige is dat je er dan ff op moet letten dat ze dus groot genoeg zijn voor een hand en niet maar voor 1 vinger. Oh, en als je via eBay gaat bestellen, even letten op de snoeren!

Karlijn: Ik bedoelde meer dat ik dat systeem van Essence prut vind, op dus de grote lamp, de primer en cleanser na :). Lamp heb ik van horen zeggen hoor, heb die zelf niet. Maar aan een lamp kan weinig mis zijn, vooral die LED-lampen van nu. Je kunt ook een UV-lamp nemen, maar dan moet je wel weer een bepaald wattage hebben. En het duurt langer voordat je lak droog is (volgens mij staat 2min onder UV lamp gelijk aan 30sec in LED)

Ik heb nog wat simpele rosegouden oorbellen gekocht van het weekend, voor bij dat horloge. Eerst maar eens kijken of die kleur me wel staat voordat ik grof geld ga uitgeven haha.