[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:35

Die is leuk!! Komen weer leuke dingetjes voorbij

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:45

Tjonge, waarom kan ik me toch nooit inhouden bij ASOS? :')
Ik had één jurkje nodig, en inmiddels is er een bestelling met twee jurkjes en een blouse onderweg, en dan heb ik al met moeite de helft uit mijn mandje gegooid...

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:48

Show usssss. *\o/*

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:24

Peperkroket schreef:
Ik zoek zo'n broek:

http://www.forever21.com/EU/Product/Pro ... lang=en-US

Maar dan in een winkel in Amsterdam, want ik wil hem graag passen voordat ik hem koop. Ik weet dat veel winkels zoiets hebben, maar ik wil wel High Waisted. Iemand een idee?

OMG deze broek doet me denken aan een jongen uit mijn klas xd. Die heeft zo'n broek in het grijs en dan veels te strak zittend #trauma offtopic oliebol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:47

Tessaaa: Als tweedehands al niet zo heel erg je dingetje is zou ik inderdaad niet naar de IJhallen gaan! Het is best een onderneming en entree kost je ook al 2.50. Niet dat dat nou zo veel is, maar als je weet dat je er waarschijnlijk niet zal slagen toch weer zonde. Voor de rest kan ik je wel aanraden om eens bij de Episode naar binnen te stappen als je toch een keer vintage/tweedehands wilt proberen. Ze hebben daar wat meer gangbare dingen tussen het gekke verkleedspul hangen, de korte Levi's broekjes zijn bijvoorbeeld erg populair en ze hebben die echt in alle soorten, kleuren en maten die je maar kan bedenken :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:28

Afbeelding
Deze twee jurkjes, waarvan ik er eentje ga dragen op het Valentijnsgala (geen chique gala, dus vandaar de korte jurkjes) en een mannenblouse. :')
Maar ik vond de ruitjes zo tof, dus toch maar besteld.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 23:52

Ahw die middelste is tof <3

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 00:07

Ik vind de allebei tof Saar! Het overhemd ook, maar wil eigenlijk dat hele pakket; overhemd, pet en man inclusief. Wauw. *D

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 08:47

Middelste jurkje is inderdaad superleuk <3

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:01

Leuke jurkjes Saar! Ik ben zelf meer van de 1e :j

Ik ben gisteren geopereerd, dus ik ben helemaal zielig. Maar net kwam de Zalando(vrouw) en ik heb 3 nieuwe zwarte jeans binnen. Wil er 1tje houden, dus ga ze vanavond even passen. Hopelijk zit erin bij die een beetje past, ik heb zo'n rotmaat :') Ze zijn overigens van Rütmer(?), Ralph Lauren Denim and Supply en van nog een merk dat ik zo niet weet.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:10

Ben zelf ook meer voor de eerste maar super tof!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:26

Afbeelding

Zara :D a 9 euro ^^

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:01

Ik vind dat donkerblauwe jurkje niet zo, vooral door het middel zeg maar, vind die witte echt veel mooier :j

Peperkroket schreef:
Ik zoek zo'n broek:

Maar dan in een winkel in Amsterdam, want ik wil hem graag passen voordat ik hem koop. Ik weet dat veel winkels zoiets hebben, maar ik wil wel High Waisted. Iemand een idee?

Oehhh die is pretty! <3 ik zag dat ze ze nu ook in het zwart voor 20 euro hebben bij de H&M Divided afdeling!

Heb trouwens vandaag lakzwarte Dr Martens gekocht in de sale bij de Amigo voor maar 80 euro. Ein-de-lijk na jaren haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:05

H&M Divided zal ze wel hebben, maar zie ze ook nog steeds elke keer bij de Monki liggen. Tenminste, de laatste keer dat ik daar ging shoppen was een poosje terug, maar ze hadden ze iig wel. Misschien even een kijkje nemen?

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:22

xSaarSaar schreef:
[ Afbeelding ]
Deze twee jurkjes, waarvan ik er eentje ga dragen op het Valentijnsgala (geen chique gala, dus vandaar de korte jurkjes) en een mannenblouse. :')
Maar ik vond de ruitjes zo tof, dus toch maar besteld.

Ohh, die zijn leuk! Die blouse vind ik ook heel leuk, soms zie ik ook wat bij de mannen en pas ik het meteen aan, maar vooral mijn schouders zijn te smal ervoor waardoor het echt niet leuk staat :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 19:59

Drunksheep schreef:
Ik vind dat donkerblauwe jurkje niet zo, vooral door het middel zeg maar, vind die witte echt veel mooier :j

Peperkroket schreef:
Ik zoek zo'n broek:

Oehhh die is pretty! <3 ik zag dat ze ze nu ook in het zwart voor 20 euro hebben bij de H&M Divided afdeling!

Heb trouwens vandaag lakzwarte Dr Martens gekocht in de sale bij de Amigo voor maar 80 euro. Ein-de-lijk na jaren haha :D

Super leuk en ook niet duur!
Vindt ze zoooo gaaf maar durf het toch niet zo goed aan.. Kwestie van hoe te combineren en hier in België wordt je echt raar bekeken als je ze aan hebt..

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:09

Peperkroket schreef:
Ik zoek zo'n broek:

Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb gehad zoiets maar dan highwaisted te vinden.. Kon in de kledingwinkels niet slagen, maar ben uiteindelijk bij asos.com geslaagd.

Als het echtechtecht niet lukt misschien een optie, de maten kloppen daar goed. :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:13

_mexx_lady_ schreef:
Super leuk en ook niet duur!
Vindt ze zoooo gaaf maar durf het toch niet zo goed aan.. Kwestie van hoe te combineren en hier in België wordt je echt raar bekeken als je ze aan hebt..

Naar mijn mening kunnen ze bijna overal wel onder :D skinnyjeans, skaterdress/-skirt, grote trui, lief jurkje... eindeloze mogelijkheden haha.

En joh, gewoon doen. Als jij ze gaaf vindt moet je ze gewoon dragen. Mij boeit het nooit wat anderen van mijn kleding vinden, als ik het maar leuk vind. Maar ik snap dat dat niet voor iedereen zo is!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:30

Peperkroket schreef:
Ik zoek zo'n broek:

ik vind de broek uit de link ook geweldig, maar als ik hem wil bestellen staat er als maat alleen 30.. -O- Terwijl ik gewoon een M wilde bestellen haha. Ook in de maattabel staat nergens iets over een 30.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:32

30 is een jeansmaat, is volgens mij wel redelijk gelijk aan een M, maar kan ook M/L zijn. Even Googlen! :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:35

Gaaf Drunksheep, daar ga je zeker plezier van hebben!
Ik woon echt gewoon in mijn zwarte lak Doc Martens. Op de een of andere manier doe ik ze gewoon altijd aan (sorry andere schoenen :(:) ) en ze staan overal bij!
Laatst bijgewerkt door xSaarSaar op 29-01-14 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:35

Dinniej schreef:
30 is een jeansmaat, is volgens mij wel redelijk gelijk aan een M, maar kan ook M/L zijn. Even Googlen! :)

Ah oke, thanks! Ik ben wel een beetje thuis in de jeansmaten, maar vond het zo raar dat er overal in Xs, S, M en L werd gesproken en in kledingmaten, en niet in deze maten. Maar hier kan ik wel wat mee!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:40

No problemo. :)

Als ik Dr Martens had zou ik dat denk ik ook doen, maar vind ze wel wat duur.. := Heb wel een soort lookalikes van H&M (ook lak) en die droeg ik ook altijd overal bij, maar ik moet de zool plakken. Je merkt wel dat het namaakkwaliteit is. :+

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:40

30 is inderdaad een M :) maar dit verschilt allemaal met wat voor een broek het is, wat voor een figuur je hebt en welk merk.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:45

xSaarSaar schreef:
Gaaf Drunksheep, daar ga je zeker plezier van hebben!
Ik woon echt gewoon in mijn zwarte lak Doc Martens. Op de een of andere manier doe ik ze gewoon altijd aan (sorry andere schoenen :(:) ) en ze staan overal bij!

Dat heb ik met mijn zwarte Vans, en vond het wel tijd voor een ander paar 'universele' schoenen haha. En ik ben gewoon echt verliefd op Docs, had ze als klein meisje ook hihi! En daarbij gaan ze jaren mee dus het is een goede investering :)

Ik zag deze (die grijzige) ook bij Amigo, heel fout, maar vind ze stiekem zo tof :=