SimoneeM schreef:Hebben ze ook hardloopkleding bij de Primark toevallig? Dacht me te herinneren dat ze dat in Londen wel hadden, is dat in Nederland ook?
Ja, hing aardig wat sportkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miepie77 schreef:Vorige week een leuke tas gekocht en vandaag had ik hem voor t eerst mee naar de stad, maar prettig was het niet want in elke winkel ging het alarm af, weet een van jullie waar de beveiliging zit of wat ik kan doen, want dit is niet bepaald grappig.
xJikke schreef:Weet iemand of ze nu sjaals hebben met een tartan (schotse ruit) print?
Kelly schreef:In Hoofddorp hangen er in beide rekken hele rijen van deze
edit:
Mijn buit van vandaag
[ Afbeelding ]
- 2 tasjes
- 1 trui (beetje oversized)
- 1 trui/blouse(hij valt heel mooi, op de foto lijkt ie wat lomp
)
- 1 blouse
- 1 spijkerblousje met kant
- 1 lang vest (vrij onduidelijk door het licht maar hij is gestreept en een beetje doorzichtig)
- 1 panty met hartjes (zie foto van de tasjes)
- 3 basic shirts/topjes (zwart topje, wit topje en wit shirt)
xx_Lyzet schreef:Citaat:En ik maar denken dat ze ze helemaal nergens meer hadden...![]()
Wil em zooo graag!!
Citaat:In Hoofddorp hangen er in beide rekken hele rijen van deze
edit:
Mijn buit van vandaag
[ Afbeelding ]
- 2 tasjes
- 1 trui (beetje oversized)
- 1 trui/blouse(hij valt heel mooi, op de foto lijkt ie wat lomp
)
- 1 blouse
- 1 spijkerblousje met kant
- 1 lang vest (vrij onduidelijk door het licht maar hij is gestreept en een beetje doorzichtig)
- 1 panty met hartjes (zie foto van de tasjes)
- 3 basic shirts/topjes (zwart topje, wit topje en wit shirt)
Echt?????? Helaas voor mij nu te ver om te rijden op het moment.... Dus toch echt iemand die voor me wilt kijken eb meenemen??????
xJikke schreef:Oeeeh super! Dan ga ik volgende week even langs, zoek er al heel lang één. Hoe duur was de blouse/trui? Die is ook erg leuk.
Kelly schreef:Hij was 15 euro (ligt het aan mij of gaan de prijzen steeds meer omhoog?) en echt mijn nieuwe favoriete shirt/blouse/trui, hij is in het echt zo leeeuk