Ik vind het altijd leuk om bij de machinist te kijken, alleen kan dat niet altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Af en toe heb je van die conducteurs
Ik vind het altijd leuk om bij de machinist te kijken, alleen kan dat niet altijd
xx_Irisje schreef:Overgens krijg je neit alleen zo;n pas als een van je ouders een leidinggevende functie heeft, heb al jaren dat ding terwijl moeders toen geen leidinggevende functie had...
MoonChloe schreef:Ik hoop voor jou dat je op tijd thuis bent spirit.
Menino schreef:xx_Irisje schreef:Overgens krijg je neit alleen zo;n pas als een van je ouders een leidinggevende functie heeft, heb al jaren dat ding terwijl moeders toen geen leidinggevende functie had...
hmm ja, ik weet het niet precies hoor..
Maar conducteurs en machinisten ed krijgen het iig niet...
Volgens mijn moeder waren het wel de mensen met een wat hogere functie..
Merk iig wel dat conducteurs meestal heel erg van houding veranderen als ze het zien.. Somspositief, soms negatief
xMendy schreef:Ik stond een keer achter dat deurtje van de machinist omdat het zo druk was.. toen vroegen ze of ik bij ze naar binnen wou om te kijken maar zei toch maar nee ondanks dat het me heel leuk leek..dr zaten namelijk 3 mannen in en voelde me dr niet zo gemakkelijk bij..
Unwritten schreef:Drie keer raden wie er in de trein zat vanmorgen
_Ilse schreef:Unwritten schreef:Drie keer raden wie er in de trein zat vanmorgen
Jij?