Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:15

Af en toe heb je van die conducteurs Sigaar

Ik vind het altijd leuk om bij de machinist te kijken, alleen kan dat niet altijd Sigaar

_Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:35

Ik vind de trein veel fijner dan met de bus.
Gewoon rustig zitten of als je met een vriendin bent gewoon lekker kletsen.
Maar heb ook een x in de trein gehad dat een oude vrouw naast mij mijn smsjes die ik stuurde en kreeg mee ging lezen..
Dat vind ik dus een groot nadeel

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 23:43

Unwritten schreef:
Af en toe heb je van die conducteurs Sigaar

Ik vind het altijd leuk om bij de machinist te kijken, alleen kan dat niet altijd Sigaar

Daar ben ik eigenlijk nog nooit geweest Tong uitsteken Wel 1 keer in de cockpit van een vliegtuig.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:36

Ik ben ook wel eens bij de machinist geweest. Dat is een beetje een stom verhaal. Ik had mijn koffer een aantal stoelen verderop gezet, waar hij tussen zo´n ruimte in past en was toen gaan lezen. Iemand had de conducteur gewaarschuwd dat er een verlaten koffer was en die was ermee aan de haal gegaan, omdat het misschien een bom was. Ik in paniek toen ik later merkte dat de koffer weg was. In Roosendaal moest ik overstappen, daar zag ik opeens de conducteur met mijn koffer lopen. Ik erachteraan, roepend "mijn koffer, mijn koffer!". Toen moest ik zo´n formuliertje invullen om hem terug te krijgen, want ze hadden hem al aangegeven bij de gevonden voorwerpen. Dat mocht ik doen bij de machinist. Kreeg ik daarna ook allerlei uitleg enzo Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 12:22

Overgens krijg je neit alleen zo;n pas als een van je ouders een leidinggevende functie heeft, heb al jaren dat ding terwijl moeders toen geen leidinggevende functie had...

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:23

Lijkt me echt enorm vet om een keer mee te kijken bij de machinist. Ja

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 14:46

Ik stond een keer achter dat deurtje van de machinist omdat het zo druk was.. toen vroegen ze of ik bij ze naar binnen wou om te kijken maar zei toch maar nee ondanks dat het me heel leuk leek.. Nagelbijten / Gniffelen dr zaten namelijk 3 mannen in en voelde me dr niet zo gemakkelijk bij.. Bloos

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:26

Gister nog toevallig meegemaakt. Ik zit in de internationale trein van Den Haag naar Roosendaal. Stampensvol, ik kon niet eens normaal zitten... Daarna een stoptrein. Valt de conducteur over mijn tas... Hij vond em niet bij mij passen.... En op de terugweg vanaf Vlissingen naar Den Haag had ik niet eens Red Bull bij me Boos! . Gosh dat haat ik zo... Maar bij de machinist zou ik wel eens willen kijken. Ben immers bij de NS afgewezen voor Hoofdconducteur...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:46

Ik heb ook wel een keer eerste klas mogen zitten, was buiten de spits.
Ik moest van Lelystad naar huis, maar er reden daar geen treinen en het kon nog wel even duren. Ik dus met de bus naar Harderwijk, daar op de trein gestapt en in Amersfoort eruit. Ik zag een richting A'dam, dus ik daarheen, trein moest weg, maar ik vroeg aan de conducteur hoe ik nou het makkelijkst naar huis kon, dus hij zegt loop maar even mee, dus daar zat ik bij alle conducteurs van die trein in de 1e klas.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:49

Ik mag vrijdag lekker 3 uur heen en 3 uur terug in de trein, van Groningen naar Den Haag! Op bezoek bij een vriend, dus moet maar een goed boek meenemen ofzo om mezelf te vermaken..
Vind het wel lekker hoor, ff treinen Haha! Tenminste, als het té druk is. Lekker mensen kijken. Haha!

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:49

Ik haaat het! Ik ga liever met mijn auto, lekker radiootje aan, airco, geen gestink om me heen, geen smakkende mensen die mij triggeren Nagelbijten / Gniffelen
Soms is het ook wel geinig en ontmoet je leuke mensen. Zo kwam ik woensdag uit mijn avonddienst aan op het station en kwam ik aan de praat met 4 oude maar vreselijk hippe dametjes, kwamen bij Dirty dancing vandaag en dat werd uitgebreid gedemonstreerd. Haha, zij gingen met dezelfde trein mee ... grote lol gehad in de trein .. maar over het algemeen ... nee, not my cup of tea

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:51

xx_Irisje schreef:
Overgens krijg je neit alleen zo;n pas als een van je ouders een leidinggevende functie heeft, heb al jaren dat ding terwijl moeders toen geen leidinggevende functie had...

hmm ja, ik weet het niet precies hoor..
Maar conducteurs en machinisten ed krijgen het iig niet...

Volgens mijn moeder waren het wel de mensen met een wat hogere functie Ja ..

Merk iig wel dat conducteurs meestal heel erg van houding veranderen als ze het zien Clown .. Somspositief, soms negatief

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:58

MoonChloe schreef:
Ik hoop voor jou dat je op tijd thuis bent spirit.

Vrijdagavond reed zowaar alles en nog op tijd ook.
Vanavond weer terug naar België, ben benieuwd...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:28

Menino schreef:
xx_Irisje schreef:

hmm ja, ik weet het niet precies hoor..
Maar conducteurs en machinisten ed krijgen het iig niet...

Volgens mijn moeder waren het wel de mensen met een wat hogere functie Ja ..

Merk iig wel dat conducteurs meestal heel erg van houding veranderen als ze het zien Clown .. Somspositief, soms negatief

Conducteurs en Machinisten ook, ook voor hun gezin..
Zijn ze langer als een jaar in dienst krijg je korting in het buitenland..

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 01:03

Toevallig ben ik afgelopen vrijdag naar Eindhoven geweest met de trein.
's ochtends vroeg al vertrokken en gaan met die banaan Haha!
Had eigenlijk gewoon school, maar wij mogen vrij aanvragen om open dagen te bezoeken. Ideaal!
Best leuk dat treinen, moet er alleen niet aan denken om in mijn eentje te gaan Bloos

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 01:10

Wauw, ik had vandaag gewoon geen vertraging. Heb zelfs de aansluiting in Antwerpen naar Gent gehaald, terwijl we daar maar 5 minuten hebben om over te stappen (en we heel het station door moeten, en Antwerpen Centraal is vrij groot).

Het is een wonder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:43

Drie keer raden wie er in de trein zat vanmorgen Clown

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:44

xMendy schreef:
Ik stond een keer achter dat deurtje van de machinist omdat het zo druk was.. toen vroegen ze of ik bij ze naar binnen wou om te kijken maar zei toch maar nee ondanks dat het me heel leuk leek.. Nagelbijten / Gniffelen dr zaten namelijk 3 mannen in en voelde me dr niet zo gemakkelijk bij.. Bloos

HAHA. ROFL

_Ilse

Unwritten schreef:

Jij? Clown

Anoniem

_Ilse schreef:
Unwritten schreef:

Jij? Clown

Ja ook Clown

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:46

OOOOH DIE ENE!
Die je op ging zoeken via die site? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:49

Jaaaaa *LOL*

Alleen zat de trein zo vol dat ik niet door de trein kon lopen om die 3 meter naar hem toe te overbruggen Clown

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:53

Nu maar hopen dat je 'em snel weer tegen komt, maar dan een minder overvolle trein. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 10:54

haha, op maandag is de trein ook altijd vol, had hem alleen op maandag nog nooit eerder gezien, ik heb elke dag de trein op dezelfde tijd, misschien zie ik hem morgenochtend wel Vork

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 11:09

Ik hoop 't voor je. Vork

Ik hoef 2 weken lang niet elke dag met de trein, 2 weken vrij! Schijnheilig