? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
? LauEef schreef:Maar als je hem gaat bellen, gaat hij jou stem dan niet herkennen?
2 berichtjes lijkt me wel genoeg
Nickytje schreef:LauEef schreef:Maar als je hem gaat bellen, gaat hij jou stem dan niet herkennen?
Ik ga hem niet bellen hoor2 berichtjes lijkt me wel genoeg
Nickytje schreef:Oh nee! En dat ie dan pas 2 maanden later pas naar je beltEn dan rare vragen stelt, dan zou ik ook niet meteen weten wat zeggen
Ach ja, tis alweer ruim 15 jaar geleden.
Nickytje schreef:Ik ga hem niet bellen hoor2 berichtjes lijkt me wel genoeg
Bergje schreef:Nickytje schreef:Oh nee! En dat ie dan pas 2 maanden later pas naar je beltEn dan rare vragen stelt, dan zou ik ook niet meteen weten wat zeggen
Nee, ik wist op dat moment echt niet wat ik moest zeggen. Erg domme situatie, vooral als hij dan eerst een soort "knots-boink-kling" hoort omdat je onderuit gaat. En je ouders je ook nog zitten aan te gapen wat er aan de hand isAch ja, tis alweer ruim 15 jaar geleden.
Dat jij eerst een sms verstuurt en daarna je telefoon in de kast gooit herken ik trouwens ook wel, dat heb ik ook wel eens gedaan. Eerst wel het lef hebben om te sms-en en daarna niet het lef om op te nemen als ie zou bellen, grinnik!!
Hopelijk hoor jij sneller iets, iedereen hier wacht in spanning met je mee!
tututuuuttututut

Succes ermee hoor! Vind het erg dapper van je en hoop mee dat ie nog wat terug gaat sturen

*haha hopen dat dat gaat gebeuren
en je idd meteen daarna 'n sms hebt ont(ge)vangen
Achja, ik heb al lang geen hoop meer dat er nog een smsje komt hoor