Ik hoop wel echt voor je dat er iemand reageert. En dan gewoon toevoegen op msn, stoute schoenen (met moed erin
) aantrekken en 'm een keer uit vragen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik hoop wel echt voor je dat er iemand reageert. En dan gewoon toevoegen op msn, stoute schoenen (met moed erin
_Tara_ schreef:Ach misschien praten ze er niet over met elkaarIk hoop wel echt voor je dat er iemand reageert. En dan gewoon toevoegen op msn, stoute schoenen (met moed erin

_Tara_ schreef:Ja ok wel beetje stap voor stap natuurlijk. Maar je klinkt nu in ieder geval weer positiever dan eerst
ach, er zal toch vast wel iemand reageren?
) als ik zo'n mailtje kreeg had ik hem wel gewoon gegeven,maja wie ben ik
haha, heb trouwens nog nooit zo vaak gerageert in een topic, vind dit echt zo leuk om te lezen hihihihihihi
en je maakt me zo nieuwschieriggggggggggg
rakkertjuuhh schreef:nee ik denk ook niet dat ze daar moeilijk over gaan doen?? (tenminste hoop ik) als ik zo'n mailtje kreeg had ik hem wel gewoon gegeven,maja wie ben ik
haha, heb trouwens nog nooit zo vaak gerageert in een topic, vind dit echt zo leuk om te lezen hihihihihihi
vrouwke schreef:rakkertjuuhh schreef:nee ik denk ook niet dat ze daar moeilijk over gaan doen?? (tenminste hoop ik) als ik zo'n mailtje kreeg had ik hem wel gewoon gegeven,maja wie ben ik
doen dus wel moeilijk![]()
nancy je hebt pb
vrouwke schreef:rakkertjuuhh schreef:nee ik denk ook niet dat ze daar moeilijk over gaan doen?? (tenminste hoop ik) als ik zo'n mailtje kreeg had ik hem wel gewoon gegeven,maja wie ben ik
doen dus wel moeilijk![]()
nancy je hebt pb

Dat ik m leuk vind, bedoel ik

Maar morgen vind je hem weer leuk
Miracle_ schreef:Ach dat zeg je nuMaar morgen vind je hem weer leuk
als hij de ware is moet je echt gedult hebben
dutchy_ schreef:Ok dan niet, wel vervelend voor de mensen die echt meeleefden en je echt probeerde te helpen.
Ook jammer voor jezelf, want kan niet geloven dat je nu ineens over hem heen bent.
dutchy_ schreef:Haha nou ok, gelukkig maar dan aan de ene kant.

!
Miracle_ schreef:Ik zou er ook hé-le-máál gestoord van worden. Moet je je voorstellen dat je op een gegeven moment iemand moet aanspreken, omdat iedereen het zo spannend vind hier? Nou ehh, joepie.
Ze zal wss ook niet achter zijn email komen, en aanspreken durft ze gewoon niet, dat zal ook niet veranderen neem ik aan. Dus een keer zou ik er ook genoeg van krijgen. Vooral als iedereen zegt dat ze door moet gaan, omdat het zo "spannend" is.. Beetje onzin..
waar ben je?