Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar_k schreef:Nou prachtig beleid! Afgelopen zondag had je het al, uiteten met z'n vieren. Waarvan 3 rokers en 1 nietroker (= ik).
En in dit restaurant mocht je niet meer roken. Nu alleen nog bij de bar.
Nou heel gezellig hoor als nietroker, om de godganze tijd na elke maaltijd alleen aan tafel te zitten! NOT! Dus loop je maar trouw met de rokers mee om daar verder te kletsen.
Nee voor mij hoeft het dus niet zo..
Kinee_ schreef:En dat is ook de reden waarom ik (als roker) het best vind dat er een rookverbod komt.Mijn mening? Ik vind het fantástisch. Werkte zelf in de Horeca, en moest elke keer weer mijn haar wassen voordat ik mijn bed in dook want het was níet te doen.
Hier in Parijs is het rookverbod al ingegaan, en ik moet zeggen dat het echt fantástisch is om uit eten te kunnen gaan zónder met keelpijn het restaurant te verlaten, uit te gaan en de dag daarna nog gewoon diezelfde kleren aan te kunnen trekken.
Ik snap alleen wel heel goed dat het moeilijk zal worden voor de rokers onder ons. Maarja, ze maken er een hoop mensen (althans, mij!) gelukkig mee met deze wet.
Charles schreef:Ik denk dat je dan een stempel oid krijgt als je naar buiten wilt. Doen ze hier in discotheken ook.