mn eerste les ging verbazend goed, kon van te voren alle pasjes niet meer herrinneren, maar het ging nog aardig op auto piloot

ook begonnen met slow fox, donderdag weer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben maar niet bang
NoiRaM schreef:@ MieLo ,, dat is echt lelijk zeg , danste je ook wedstrijden enz ?

ze weten alleen niet waar de pijn nu vandaan komt en er zit een kans in dat ik weer geopereerd moet worden, dus als ik weer kan dansen wordt het pas december ergens volgend jaar

Gewoon heel vaak vertraagd afspelen en dan moet het toch gaan lukken 

We staan in ieder geval nog helemaal aan het begin!
Het zijn tenslotte mijn ouders en hun vrienden en kennissen (o.a. mijn vorige instructeurs) die erop staan en mijn moeder vertelt graag de verhalen erbij. Het zijn ook zulke mooie en sfeervolle foto's: zwart-wit, jaren '70 stijl.
Voor mannen is dat toch iets makkelijker, meestal draag ik een spijkerbroek met een t-shirt erop. Soms heb ik zin in iets netjes, dan trek ik een overhemd aan of een t-shirt i.c.m. een gilet. Soms kan het me allemaal niks schelen en trek ik een baggy broek aan.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk!
..

De afgelopen tijd hebben we het er al veel over gehad en gelukkig hebben mijn danspartner en ik dezelfde ideeën. Nu willen we gauw wat tijd vrijmaken en nog even hard aan de slag. Hopelijk wordt het een gezellige dag en het zou leuk zijn als we de 1e ronde door komen!

En dat bevalt super! Ik ben ook niet echt een social butterfly laat maar zeggen, maar de mensen daar zijn heel aardig, en ik voel me echt welkom!