Staking door scholieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snelleedje

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:38

Citaat:
17:00 uur? Mooie tijd! Je zult keuzes moeten maken! Of naar school, eten, huiswerken en nog wat vrije tijd of naar school, werken, eten, huiswerken en op bed! Weekenden heb je verdomme tijd zat! Zo gaat dat bij ons ouderen ook!

Zo gaat het bij jullie misschien ook ja, maar laat ons nog lekker 'kind' zijn en van onze jeugd genieten!![/quote]

Dan ga je toch verdomme niet werken! Krijg je geen zakgeld ofzo? Ze zouden jullie eens op moeten voeden! In een jeugdkamp ofzo!

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:39

Dat noem ik nou ook niet bepaalt een 'volwassen' reactie...

Snelleedje

Michelle__ schreef:
Ja en omdat het daarna zo is moeten we nou nog gewoon ff lekker relaxed een beetje onze gang kunnen gaan. Dit jaar elke dag tot 4 uur naar school is voor mij al een ramp, en laat staan tot 5 uur! Ik red het nog net om mn paard voldoende te rijden en te werken, maar voor een andere sport is al helemaal geen tijd..

Dat heet keuzes maken! Of ben je nog te dom om dat te begrijpen dan?

Mii_Jessica

k krijg geen zakgeld omdt dt gewoon niet kan daarom heb ik 2 krantenwijken!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:40

17:00 uur? Mooie tijd! Je zult keuzes moeten maken! Of naar school, eten, huiswerken en nog wat vrije tijd of naar school, werken, eten, huiswerken en op bed! Weekenden heb je verdomme tijd zat! Zo gaat dat bij ons ouderen ook!
[/quote]

Zo gaat het bij jullie misschien ook ja, maar laat ons nog lekker 'kind' zijn en van onze jeugd genieten!![/quote]

Dan ga je toch verdomme niet werken! Krijg je geen zakgeld ofzo? Ze zouden jullie eens op moeten voeden! In een jeugdkamp ofzo![/quote]

nou zeg iets minder mag ook wel :S
wat nou als je extra geld nodig hebt of inderdaad niets krijgt? oke, dan je huiswerk maar niet...... aagh

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:40

_Emm_ schreef:

Kijk. als jij volwassen reacties wilt moet je jezelf ook een beetje volwassen opstellen en niet zo kinderachtig mee gaan lopen!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:41

Snelleedje schreef:
Michelle__ schreef:
Ja en omdat het daarna zo is moeten we nou nog gewoon ff lekker relaxed een beetje onze gang kunnen gaan. Dit jaar elke dag tot 4 uur naar school is voor mij al een ramp, en laat staan tot 5 uur! Ik red het nog net om mn paard voldoende te rijden en te werken, maar voor een andere sport is al helemaal geen tijd..

Dat heet keuzes maken! Of ben je nog te dom om dat te begrijpen dan?

wie bepaalt wat dom is
jouw reacties vind ik persoonlijk neit echt volwassen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:42

fixture ik vind dat ze met een hoop dingen zeker wel gelijk heeft hoor

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:43

Mii_Jessica schreef:
fixture ik vind dat ze met een hoop dingen zeker wel gelijk heeft hoor

ja maar de manier wáárop zij dingen brengt kan ik echt niet tegen

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:43

Citaat:
Dan ga je toch verdomme niet werken! Krijg je geen zakgeld ofzo? Ze zouden jullie eens op moeten voeden! In een jeugdkamp ofzo!

Citaat:
wat nou als je extra geld nodig hebt of inderdaad niets krijgt? oke, dan je huiswerk maar niet...... aagh

Dat heet dus keuzes maken! Dat moeten wij als volwassen mensen ook elke dag! Ik heb als hobby auto's maar ik moet ook 40 uren werken per week. En dat ook nog eens in dag-, avond-, of nacht diensten.

Soms heb ik ook zoveel werk met de auto's dat ik niet aan mijn normale werk toe zou komen! Maar ik moet! En zie je mij staken? Dat zou een mooie bende worden in Nederland!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:45

Ach sommige dingen komen via het lezen anders over! kijk nouw zelf de kinderen in NL zijn lui

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:45

Snelleedje schreef:
_Emm_ schreef:

Kijk. als jij volwassen reacties wilt moet je jezelf ook een beetje volwassen opstellen en niet zo kinderachtig mee gaan lopen!

Ik weet niet of je mijn reacties in dit topic gelezen hebt, maar ik ben niet van plan mee te gaan doen aan acties die niet gesteund worden door de LAKS. En voor rellen en vernielingen ben ik al helemaal niet want daar schiet je helemaal niks mee op...

Als jij (jullie) alleen gaan roepen dat alle kinderen naar een 'jeugdkamp' zouden moeten voor een betere opvoeding ofzo, vind ik dat absoluut geen 'volwassen' reactie, al is dat wel wat jullie van ons verwachten.
Laatst bijgewerkt door _Emm_ op 25-11-07 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:46

Snelleedje schreef:
Citaat:

Citaat:

Dat heet dus keuzes maken! Dat moeten wij als volwassen mensen ook elke dag! Ik heb als hobby auto's maar ik moet ook 40 uren werken per week. En dat ook nog eens in dag-, avond-, of nacht diensten.

Soms heb ik ook zoveel werk met de auto's dat ik niet aan mijn normale werk toe zou komen! Maar ik moet! En zie je mij staken? Dat zou een mooie bende worden in Nederland!

ik vind jouw manier van reageren erg uit de hoogte gedaan, en daar irriteer ik mij mateloos aan.

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:47

Ik ga wel werken, want ik heb graag geld op zak. Verder verplichten mijn ouders me om minimaal 2 uur in de week te werken, helaas bestaat er geen baan voor 2 uur in de week Knipoog

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:48

Citaat:

Citaat:
Ik weet niet of je mijn reacties in dit topic gelezen hebt, maar ik ben niet van plan mee te gaan doen aan acties die niet gesteund worden door de LAKS. En voor rellen en vernielingen ben ik al helemaal niet want daar schiet je helemaal niks mee op...

Als jij (jullie) alleen gaan roepen dat alle kinderen naar een 'strafkamp' zouden moeten, vind ik dat absoluut geen 'volwassen' reactie, al ik dat wel wat jullie van ons verwachten.

En als je even terug leest, lees je ook dat ik niet alle kinderen bedoel! Wel de kinderen die staken en zeker de kinderen die rellen cq vernielingen plegen!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:48

jaah el 2 kranten wijken Knipoog

_Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:51

De jongeren die rellen en vernielingen plegen mogen van mij ook wel wat opvoeding.. Die verpesten het ook voor de jongeren die wél serieus iets proberen de overheid wat duidelijk te maken.

Snelleedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:51

Citaat:

Citaat:
ik vind jouw manier van reageren erg uit de hoogte gedaan, en daar irriteer ik mij mateloos aan.

En ik irriteer me echt mateloos aan al die jeugd ( lees stakers, relschoppers, vandalisten ) die menen dat ze hier mee verder komen!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:53

Snelleedje schreef:
Citaat:

Citaat:

En ik irriteer me echt mateloos aan al die jeugd ( lees stakers, relschoppers, vandalisten ) die menen dat ze hier mee verder komen!

ikvind niks mis mee met het staken zelf, zolang het maar vreedzaam gaat

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:54

Als er nouw eens goed gestaakt wordt! en niet door te rellen heeft het misschien nog zin! nogal logisch dat we niet serieus worden genomen toch! Dat is ook de reden dat k morgen gwn de les in ga het heeft op deze manier toch geen zin... Eigenlijk zou LAKS een oproep moeten doen om woensdag met zn alle naar den haag te gaan

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:54

Ja dat vind ik ook, zolang het maar vreedzaam is. Hellaas is vrijdag bewezen dat dat niet kan Knipoog Maarja daar word íédereen op aangekeken maar daar kunnen wij dus ook niks aan doen!

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:57

Mii_Jessica schreef:
Als er nouw eens goed gestaakt wordt! en niet door te rellen heeft het misschien nog zin! nogal logisch dat we niet serieus worden genomen toch! Dat is ook de reden dat k morgen gwn de les in ga het heeft op deze manier toch geen zin... Eigenlijk zou LAKS een oproep moeten doen om woensdag met zn alle naar den haag te gaan

ik ga denk ik ook niet meer staken
ik vind 1 staking is genoeg om je mening aan te geven, maar in groningen word het zo onderhand al de 3e dan

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:58

Tijdens dat soort stakingen zijn er altijd wel mensen die het verpesten..

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:01

Mii_Jessica schreef:
Ach sommige dingen komen via het lezen anders over! kijk nouw zelf de kinderen in NL zijn lui

Laten we even reëel blijven; je kan niet iedereen over 1 kam scheren. Het verbaast me dat men dat tegenwoordig nog niet weet. Verward

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 22:04

_Emm_ schreef:
De jongeren die rellen en vernielingen plegen mogen van mij ook wel wat opvoeding.. Die verpesten het ook voor de jongeren die wél serieus iets proberen de overheid wat duidelijk te maken.

ja idd Knipoog een vriendin van me woont in een andere provincie en daar vind men het 'cool' om met eieren te gooien en vuurpijlen af te schieten Verward .sorry hoor,dan ben ik maar 'oncool' zal mij een worst wezen Cool