In een klein dorp gaat het nogal snel, maar in de stad valt het allemaal nogal mee!
Ik heb nog steeds geen naam hoor, voor zover ik weet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KirstenG schreef:dat is inderdaad waar, maar als ik daar behoefte aan zou hebben, dan zou ik er echt maling aan hebben hoe de rest van de wereld er over denkt... denk ik....
bij nader inzien ga ik er nog even over nadenken....
iloveyah87 schreef:KirstenG schreef:dat is inderdaad waar, maar als ik daar behoefte aan zou hebben, dan zou ik er echt maling aan hebben hoe de rest van de wereld er over denkt... denk ik....
bij nader inzien ga ik er nog even over nadenken....
*kirstendnekt na en de uitslag wordt/???
KirstenG schreef:ik snap niet wat het verhaal is, en wat de precieze vraag is...
wat we waarvan vinden? als je het verhaal in 1 keer uitlegd is het misschien wat overzichtelijker en duidelijker
Robijntjah schreef:Tjah, het ligt er ook net aan waar je je activiteiten uitspookt!
In een klein dorp gaat het nogal snel, maar in de stad valt het allemaal nogal mee!
Robijntjah schreef:Had
Heb nu een jaar een relatie, en gaan samenwonen
KirstenG schreef:Robijntjah schreef:Had
Heb nu een jaar een relatie, en gaan samenwonen
netjes... dat is dan weer erg leuk..!
het wilde vrijgezelle-leven aan de kant en settelen... of niet?
iloveyah87 schreef:Robijntjah schreef:Tjah, het ligt er ook net aan waar je je activiteiten uitspookt!
Robijntjah was dus regelmatig in de stad te vinden??
L0veJ0la schreef:KirstenG schreef:ik snap niet wat het verhaal is, en wat de precieze vraag is...
wat we waarvan vinden? als je het verhaal in 1 keer uitlegd is het misschien wat overzichtelijker en duidelijker
Ik bedoel dat een meisje doet met andere jongen(seks) ze heeft een vriendje. ze is zwanger van 29 weken.ofzo, Maar haar vriendje vindt geen probleem dat zijn vriendin met andere jongens naar bed gaat, En zijn vriendje ook dus het lijkt me wel dat ze geen goed relatie zijn.
Ze vroegt een paar vraagjes aan me vriendje, of me vriendje wilt dit ook ofzo, en ze vraagt aan hem of me vriendje met triotjes wilt doen.. snap je?
iloveyah87 schreef:trouwens even tussendoor: dit topic is 5 dagen geleden gestart en 30 pagina's verder intussen discuseren we heerlijk verder
Eyecatcher schreef:Mayo gelukkig denken jij chan en ik hetzelfde
Robijntjah schreef:ach, ik heb alles doorgelezen, en ik vond dat ik me er maar weer mee moest bemoeien!
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen zomaar voor sl*t en van alles uitgemaakt worden!
KirstenG schreef:iloveyah87 schreef:trouwens even tussendoor: dit topic is 5 dagen geleden gestart en 30 pagina's verder intussen discuseren we heerlijk verder
hahaha inderdaad, ik vind het fantastisch om hierover te discussieren....
ik zie heel veel andere kanten, hoe andere mensen ertegen aankijken, heel interessant...
en ook fijn om te weten dat je niet de enige bent die dat soort dingen heeft gedaan... waar ik me trouwens totaal niet voor schaam BTW...