Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:We zijn allemaal nog een beetje gespannen, komt allemaal goed
casperrr schreef:owww nu vat ik hem, van het weekend komen de nieuwe eigenaren die pony naar Soraya brengen! So eh dat heeft lang geduurd voordat ik die vatte
slimmerik schreef:Cayenne schreef:We zijn allemaal nog een beetje gespannen, komt allemaal goed
Precies, laten we afwachten totdat belanghebbende iets te melden hebben over hoe het vanmiddag gaat/gegaan is.
En nieuwe lezers: eerst proberen alles (ongeveer te lezen) en dan op je vingers gaan zitten en tot 2000 te tellen of zo iets !!![]()
lupa schreef:
En nieuwe lezers: eerst proberen alles (ongeveer te lezen) en dan op je vingers gaan zitten en tot 2000 te tellen of zo iets !![/b]
weet je zeker dat dat lang genoeg is
Mistic schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat Soraya er niet eens bij is als Lynn het paard komt halen.
sunshine schreef:Zien lynn en soraya elkaar dan? Niet toch?...... nou ben ik de draad weer kwijt
slimmerik schreef:Ik heb wat posten teruggelezen van Sorayalover. Het ergste is dat ze er maar ál te goed voor gewaarschuwd waren. Ze wisten dat Paloma al ruim en jaar te koop heeft gestaan en andere mensen hem niet gekocht hadden omdat ie bokte....
Dit schrijft ze er op 19 januari nog over:sorayalover1 schreef:Maar die pony kan er ook niks aan doen dat hij een ongeluk heeft gehad en weetje het boeit me niet of hij onhandelbaar is het paardje moet weer vertrouwen krijgen in de mens en ik snap haar volkomen wat zou jij doen? Ik percies hetzelfde...
En dat vertrouwen komt echt wel!
10 dagen later besluit ze hem naar de slacht te doen....triest !!!