mij herinner je je misschien niet meer zo goed Yellowfish, maar ondanks dat wil ik je toch heel veel sterkte wensen in dit alles. Ik ben er zeker van dat jij er helemaal goed doorheen gaat komen! Je hebt zo te zien heel veel mensen die je steunen en daar ben ik blij om! Nogmaals heel veel sterkte en kracht gewenst!
Fairie : Pain of Salvation stond ik zelf op de gastenlijst van, maar kon (inderdaad) helaas niet heen Riverside komt toch in CC de Mortel in erg-uit-de-buurt? Heb het daar van het weekend nog met mijn vader over gehad Het probleem is een beetje dat ik daarvoor kaarten óf moet kopen nu (4 stuks ; ik, mijn vader + zijn vriendin & mijn tante) en het risico lopen dat het weggegooid geld is als ik me niet goed genoeg voel (en dat zal er deels vanaf hangen hoe ik op de MTX reageer want het is op een vrijdag dus als ik een opname heb van 5 dagen de laatste opnamedag) óf geen kaarten kopen en erheen gaan als ik me goed genoeg voel en het risico lopen dat we daar zonder kaarten staan.. en daar is het wel erg ver voor. Zit daar dus nog een beetje over in dubio, maar ga zowiezo even overleggen in het ziekenhuis
De rest : Allemaal onwijs bedankt voor jullie duim-berichtjes, nu moet het wel goedkomen toch?
Haha oh dat wist ik niet eens Die manager blijkt een nederlander te zijn dus heb wat met hem heen en weer zitten babbelen. Uiteindelijk bood hij me een meet & greet voor je aan.
Jups die in CC de Mortel. Ittervoort. Is het geen optie om gewoon geen kaartjes te kopen en indien je je goed voelt van te voren even te bellen?
Bijna dinsdag..... Ook ik ben maar vast begonnen met duimen!