Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
babe schreef:niet eerlijk..ik wil ook sneeuw

OemmiejO schreef:wow!! kan ik me hier dus echt niet voorstellen hè? Het lijkt hier meer op curacao, als ik dit hier allemaal zo lees..
DarkDreamer schreef:*hoort het ook* en in zeeland gaat het ook niet lekker met de hoogspanningskabels
babe schreef:niet eerlijk..ik wil ook sneeuw
meiske16 schreef:babe schreef:niet eerlijk..ik wil ook sneeuw
Zou maar niet te veel zeuren. Want als het eenmaal zo ver is,en als jullie het zelfde krijgen als wat wij vandaag hier al mee hebben gemaakt dan mag je je vast goed voorbereiden! Want het is niet alleen maar ("leuke") sneeuw.
Karin schreef:babe schreef:niet eerlijk..ik wil ook sneeuw
Als je zou weten hoe erg de toestand op de A1 momenteel is, dan roep je waarschijnlijk iets heel anders.
Mijn vriendje staat nu nog steeds net na Kootwijk, waar hij anderhalf uur geleden ook stond. Sinds kwart voor 4 vanmiddag onderweg dus.
meiske16 schreef:Curacao??
Daar is het toch meestal mooi weer!
Curacao ligt dicht bij de evenaar en heeft niet van zulke zware winters hoor!

ik bedoel dus nieuwe buien

griebels schreef:Eh andersom... Van A'dam naar het Zuiden heb ik begrepen...
meiske16 schreef:Oeff! Ik vraag me af of je die vanavond nog gaat zien...
Apollo schreef:pfft ik moet vanavond werken in de plaatselijk discotheekiej, alsof er nu iemand hier naar toe komt met DIT weer!
Het is hier ook echt niet tedoen hier hoor!Apollo schreef:ook weeralarm door het KNMI in noord-limburg! *ik kan amper berichten plaatsen,doordat iedereen zo actief is in dit topic*
Linda_Bien schreef:@ Meiske16:
Het gaat hier inderdaad er ook hard aan toe
Sneeuw sneeuw sneeuw, heb net even gemeten en het hoogste is tot nu toe iets van 25 cm!
Dus hopen dat het nu maar ophoudt, want het is echt niet leuk meer